Wezwanie do urzedu skarbowego - czy tak mozna?

Data: 2009-10-07 08:00:36
Autor: Alek
Wezwanie do urzedu skarbowego - czy tak mozna?
Użytkownik "Wtyk" <konektor@czat.onet.pl> napisał

Otrzymałem wezwanie do skarbówki na spotkanie z poborcą - ano, mam niejakie
zaległości, ale nie o to chodzi. Chodzi mi o godziny, w jakich mnie się wzywa:
mam się "stawić" w godzinach 7:15-9:00.

Jak dostaniesz wezwanie do sądu to będzie określona dokładna godzina
a nie jakiś przedział czasu. I nawet niewielkie spóźnienie może
zostać uznane za niestawienie się. Dalej sąd ma w ofercie grzywnę,
doprowadzenie i areszt. Zresztą co ci będę pisał, wyglądasz mi na
gościa który kiedyś pozna to na własnej skórze.

No, po prostu traktowany jestem jak
jakiś niewolnik państwowy - przynajmniej ja to tak odbieram.

Bredzisz. Ten urzędnik musi jakoś organizować swoją pracę.
Nie byłbyś też zadowolony gdyby na jedną godzinę stawiło się tam
kilkudziesięciu taich jak ty i musiałbyś czekać kilka godzin na
swoją kolej.

Czy urząd ma prawo traktować mnie w tak upakarzający sposób, tj. poborca
zostawia mi świstek, że z powodu, iż mnie nie zastał, mam się stawić "jutro lub
pojutrze",

Masz do wyboru dwa terminy i jeszcze ci mało?!

wyznaczając mi godziny typu "skoro świt"

9:00 to świt?

Przecież jeśli już ciągną mnie do siebie "za kark",

To jeszce nie ten etap.

to - moim zdaniem - winienem mieć dany do wyboru pełen zakres
"godzin urzędowania", czyli od otwarcia do zamknięcia urzędu skarbowego.

I drinka z palemką...

Skoro
ten ktoś mnie wzywa do siebie - niech zatem przynajmniej jeden CAŁY dzień
tygodnia przeznaczy na "obsługę" takich wzywanych, mam rację?

Wszystkich naraz? Jak pisałem wyżej, nie byłbyś zadowolony.
Zresztą gdyby przeznaczył wtorek to miałbyś pretensje że nie czwartek.

Ktoś może coś doradzić?

Lecz się.

Wezwanie do urzedu skarbowego - czy tak mozna?