Wezwanie do urzedu skarbowego - czy tak mozna?

Data: 2009-10-07 08:08:28
Autor: mirek
Wezwanie do urzedu skarbowego - czy tak mozna?
Użytkownik "Wtyk" <konektor@czat.onet.pl> napisał w wiadomości news:10c5.0000004c.4acbd930newsgate.onet.pl...
Otrzymałem wezwanie do skarbówki na spotkanie z poborcą - ano, mam niejakie
zaległości, ale nie o to chodzi. Chodzi mi o godziny, w jakich mnie się wzywa:
mam się "stawić" w godzinach 7:15-9:00. No, po prostu traktowany jestem jak
jakiś niewolnik państwowy - przynajmniej ja to tak odbieram.
Ktoś może coś doradzić?

[ciach]
miękka cipa jesteś i tyle. Zawaliłeś? To przestań skomleć.

--
mirek

Wezwanie do urzedu skarbowego - czy tak mozna?