Wezwanie do urzedu skarbowego - czy tak mozna?

Data: 2009-10-07 09:28:22
Autor: Robert_J
Wezwanie do urzedu skarbowego - czy tak mozna?
No, po prostu traktowany jestem jak
jakiś niewolnik państwowy - przynajmniej ja to tak odbieram.

Nie, jesteś traktowany jako dłużnik uchylający się od płacenia. I tyle... Ale zawsze możesz napisać do Strassburga ;-))))

Czy urząd ma prawo traktować mnie w tak upakarzający sposób, tj. poborca
zostawia mi świstek, że z powodu, iż mnie nie zastał,

Że co??? Facet, skoro komornik puka do Twoich drzwi to raczej olałeś już kilka wezwań do zapłaty.

Wezwanie do urzedu skarbowego - czy tak mozna?