Wezwanie do zapłaty

Data: 2010-12-09 04:59:44
Autor: Wiesiaczek
Wezwanie do zapłaty

Użytkownik "Grumens" <tehzraf@hjz.rqh.cyROT13> napisał w wiadomości news:18h0evaigb5ew$.dlgdobrze.zarlo.i.zdechlo...
Cześć,
Dostałem wczoraj wezwanie do zapłaty za postój w płatnej strefie bez karty
parkingowej. Nie było by w tym nic nadzwyczajnego, gdyby nie to, że ten
postój miał miejsce w 2005 roku, w marcu, w W-wie na Emilii Plater. Do
zapłaty mam 50zł i się zastanawiam, czy sprawa nie jest przedawniona, a
jeśli nie jest to kiedy te przedawnienie nastąpi. Nie uśmiecha mi się
tracić 50zł przed świętami, tymbardziej, że zawsze staram się przestrzagać
wszystkich przepisów i nie pamiętam, czy faktycznie wtedy nielegalnie tam
parkowałem, nawet nie pamiętam że tam byłem, ponieważ mieszkam w Olsztynie
;)

Dostałem takie samo wezwanie, nawet z bliskiej okolicy bo podobno parkowałem na Świętokrzyskiej w tym rejonie.

Wyrzuciłem do kosza.

--
Pozdrawiam - Wiesiaczek

"Ja piję tylko przy dwóch okazjach: