Wezwanie do zapłaty na karcie pocztow ej ?

Data: 2009-08-13 23:37:26
Autor: Rafał \"SP\" Gil
Wezwanie do zapłaty na karcie pocztow ej ?
Baczek pisze:
Witam
Czy nie bede mial problemów prawnych wysylajac dluznikowi wezwanie do zapłaty na karcie pocztowej (bez koperty)?
Cos w stylu:
Zgodnie z wyrokim sadu wzywam do zaplaty w terminie inaczej komorniki i takie tam.

Pozdrawiam

bedziesz

Data: 2009-08-14 17:34:30
Autor: Baczek
[...]

A gdybym zredakował to jakos delikatniej.

Powiedzmy:
Zycze szczescia zdrowia i mam nadzieje, ze nie bedziecie mieli od wrzesnia problemów z komornikiem w zwiazku z zaleglosciami  (czy jakos tak)

PS Na potwierdzeniu wyslania mi nie zalezy. Mam juz wyrok w kieszeni, ale jakos tak nie po drodze mi do komornika z nim.

Pozdrawiam

Data: 2009-08-14 10:48:57
Autor: witek
Wezwanie do zapłaty na karcie pocztowej ?
Baczek wrote:

A gdybym zredakowaÂł to jakos delikatniej.

Powiedzmy:
Zycze szczescia zdrowia i mam nadzieje, ze nie bedziecie mieli od wrzesnia problemĂłw z komornikiem w zwiazku z zaleglosciami  (czy jakos tak)

Wszystkie najlepszego z okazji weekendu. Wasz wierzyciel.

Wezwanie do zapłaty na karcie pocztow ej ?