Wezwanie do zapłaty na karcie pocztowej ?

Data: 2009-08-13 22:46:22
Autor: Baczek
Wezwanie do zapłaty na karcie pocztowej ?
Witam
Czy nie bede mial problemów prawnych wysylajac dluznikowi wezwanie do zapłaty na karcie pocztowej (bez koperty)?
Cos w stylu:
Zgodnie z wyrokim sadu wzywam do zaplaty w terminie inaczej komorniki i takie tam.

Pozdrawiam

Data: 2009-08-14 17:34:30
Autor: Baczek
[...]

A gdybym zredakował to jakos delikatniej.

Powiedzmy:
Zycze szczescia zdrowia i mam nadzieje, ze nie bedziecie mieli od wrzesnia problemów z komornikiem w zwiazku z zaleglosciami  (czy jakos tak)

PS Na potwierdzeniu wyslania mi nie zalezy. Mam juz wyrok w kieszeni, ale jakos tak nie po drodze mi do komornika z nim.

Pozdrawiam

Data: 2009-08-14 10:48:57
Autor: witek
Wezwanie do zapłaty na karcie pocztowej ?
Baczek wrote:

A gdybym zredakowaÂł to jakos delikatniej.

Powiedzmy:
Zycze szczescia zdrowia i mam nadzieje, ze nie bedziecie mieli od wrzesnia problemĂłw z komornikiem w zwiazku z zaleglosciami  (czy jakos tak)

Wszystkie najlepszego z okazji weekendu. Wasz wierzyciel.

Data: 2009-08-14 14:34:31
Autor: Andrzej Lawa
Baczek pisze:
[...]

A weĽ udowodnij, że wysłałe¶.

Data: 2009-08-14 09:27:35
Autor: witek
Andrzej Lawa wrote:
Baczek pisze:
[...]

to akurat piku¶, zawsze można wysłać następn±.

Ja bym się dopieprzył do wysłania tego "jawnym tekstem".

Data: 2009-08-14 16:51:04
Autor: Roman Rumpel
Andrzej Lawa pisze:
Baczek pisze:
[...]

A po co na tym etapie ma udowadniać?

ATSD - nie wiem po co na tym etapie wzywać.

--
Roman Rumpel    Skype: rumpel.roman   www.rumpel.pl
"Bo jakby¶ czytał od przodu to byłby to najzwyklejszy pamiętnik a tak

Data: 2009-08-14 16:52:55
Autor: PiotRek
Wezwanie do zapłaty na karcie pocztowej ?
Użytkownik "Andrzej Lawa" <alawa_news@lechistan.SPAM_PRECZ.com> napisał w wiadomo¶ci news:n72gl6-k2t.ln1ncc1701.lechistan.com...
Baczek pisze:
> [...]
> Cos w stylu:
> Zgodnie z wyrokim sadu wzywam do zaplaty w terminie inaczej komorniki i
A weĽ udowodnij, że wysłałe¶.

Akurat to udowodnić będzie łatwiej niż gdyby wysłać co¶ w kopercie
(mam oczywi¶cie na my¶li wysłanie kartki pocztowej jako poleconej).

Bo w przypadku wysłania czego¶ w kopercie odbiorca może stwierdzić,
że wewn±trz była np. czysta kartka (albo życzenia ¶wi±teczne).
A w przypadku kartki tak łatwo już nie pójdzie. :-)

Piotr

Data: 2009-08-14 18:48:15
Autor: ±ćęłń󶼿
Wezwanie do zapłaty na karcie pocztowej ?
Dawno temu za Gomułki elektrownia tak wezwanai do zapłaty przysyłała.

O "otwarty tekst" bym się nie bał, bo kartkę pocztow± też obejmuje tajemnica korspondencji.
JaC

-- -- -

A w przypadku kartki tak łatwo już nie pójdzie.

Data: 2009-08-14 11:59:49
Autor: witek
±ćęłń󶼿 wrote:

O "otwarty tekst" bym się nie bał, bo kartkę pocztow± też obejmuje tajemnica korspondencji.

W przypadku Kruka s±d był odmiennego zdania.

Wezwanie do zapłaty na karcie pocztowej ?