Wezwanie do zapłaty nr XX/YY

Data: 2009-09-04 18:45:07
Autor: moscal moscal
Wezwanie do zapłaty nr XX/YY

Witam

Mam taki maly problemik.. dzisiaj odebralem poleconym...

swego czasu zakupilem u autoryzowanego przedstawiciela polke (na allegro),
zaplacilem, dostalem... tylko nie do konca to co zamowilem... wiec po rozmowie
ze sprzedawca doplacilem mu i dostalem juz wlasciwa (kolejna) polke...

fajnie... po 3 miesiacach...

dostaje "wzywamy do uregulowania naleznej nam sumy wg. ponizszego obliczenia"
i tutaj jakies wziete z sufity jak dla mnie wartosci i wyliczenie kwoty
zaleglej 30 zl od firmy X (nie od przedstawiciela)...

dodam tylko, ze faktycznie przelew byl na rachunek firmy... drugi na konto
przedstawiciela.

mam stara fakture, tylko korygujaca gdzies mi przepadla.. i teraz pytanie co
ja mam z nimi zrobic? olac ich? opierniczyc? czy zglosic probe wyludzenia?

Data: 2009-09-04 19:04:52
Autor: evolution
Wezwanie do zapłaty nr XX/YY
moscal moscal pisze:
[...]

Zadzwonic i wyjaśnic i nic nie mowic ze cos zgubiłaś tylko ze masz wsyztsko i oni mają sprawdzić.

Wezwanie do zapłaty nr XX/YY