Data: 2009-11-05 18:55:28 | |
Autor: Technolog | |
Wezwanie do zapłaty od Orange | |
Data: 2009-11-05 19:40:02 | |
Autor: Flo | |
Wezwanie do zapĹaty od Orange | |
Technolog pisze:
Za Wykopem: Pewnie naleĹźaĹoby przelaÄ tak dla jaj 0,01zĹ na wskazane konto i zaĹźÄ daÄ potwierdzenia rozwiÄ zania umowy i zwrotu nadpĹaty. :) Roszczenie zostanie uznane za speĹnione, nawet jeĹli jest to bĹÄ d w sporzÄ dzonym piĹmie. :) Wierzyciel wystÄ piĹ z wezwaniem wskazujÄ c kwotÄ, a dĹuĹźnik to ĹźÄ danie speĹniĹ. OgĂłlnie jednak niezĹy baĹagan i wiarygodnych radcĂłw prawnych majÄ :) -- Florian Marzejewski http://bezpieczenstwo-osobiste.com http://detektywtorun.pl +48 509 969 040 Departament KlientĂłw Biznesowych Plus GSM (G300) ToruĹ +48 607 600 027 |
|
Data: 2009-11-06 08:44:06 | |
Autor: Maciek \"Babcia\" Dobosz | |
Wezwanie do zapłaty od Orange | |
On Thu, 05 Nov 2009 19:40:02 +0100, Flo <florian6@NOSPAM.gazeta.pl>
wrote: Ogólnie jednak niezły bałagan i wiarygodnych radców prawnych mają :) Radca prawny to pewnie się pospisał tylko albo nawet tego nei widział sam i jego sekretarka faksymilkę podpisu przybiła pod gotowym szablonem. Podobnie jak na kilku setkach innych pism codziennie. ;-) Zdrówko |
|
Data: 2009-11-06 15:59:43 | |
Autor: Marcin | |
Wezwanie do zapłaty od Orange | |
Dnia 05-11-2009 o 19:40:02 Flo <florian6@nospam.gazeta.pl> napisał(a):
Pewnie należałoby przelać tak dla jaj 0,01zł na wskazane konto i zażądać potwierdzenia rozwiązania umowy i zwrotu nadpłaty. :) A co powiecie na to? Zapłaciłem w Play fakturę za zerwanie umowy, złożyłem w Salonie Firmowym wniosek o przeniesienie z powrotem z abonamentu na Fresh, na drugi dzień oni to potwierdzili telefonicznie, a mimo to: 1. telefon nadal już trzeci tydzień działa jako abonamentowy; 2. dostałem fakturę na kolejny okres rozliczeniowy; 3. twierdzą, że jeśli przeniosę numer do innej sieci nie mogąc się doczekać na przeniesienie do Fresh, obciążą mnie DRUGĄ karą za zerwanie umowy. -- -- http://www.anglista.edu.pl http://marcin.anglista.edu.pl |
|
Data: 2009-11-06 16:24:01 | |
Autor: Flo | |
Wezwanie do zapłaty od Orange | |
Marcin pisze:
A co powiecie na to? Zapłaciłem w Play fakturę za zerwanie umowy, złożyłem w Salonie Firmowym wniosek o przeniesienie z powrotem z abonamentu na Fresh, na drugi dzień oni to potwierdzili telefonicznie, a mimo to: Byłbym złośliwy to powiedziałbym, że masz co chciałeś. Play jest dla małolatów, a nie poważnych ludzi. Co do tematu: Czy w umowie masz zapis w jakim terminie zostanie przeniesiony numer? Przenosiłeś numer w trybie jednodniowym, czy z zachowaniem okresu wypowiedzenia? Za zerwanie umowy Fresh jest kara? Myślałem, że to prepaid i tylko się w nim rejestruje swoje dane. -- Florian Marzejewski http://bezpieczenstwo-osobiste.com http://detektywtorun.pl +48 509 969 040 Departament Klientów Biznesowych Plus GSM (G300) Toruń +48 607 600 027 |
|
Data: 2009-11-10 08:01:56 | |
Autor: Dominik & Co | |
Wezwanie do zapłaty od Orange | |
Flo napisał(a):
Za zerwanie umowy Fresh jest kara? Myślałem, że to prepaid i tylko się w nim rejestruje swoje dane. Byłbym złośliwy, gdybym powiedział, że warto czytać, na co się odpowiada. Telefon jest nadal w abo i jeśli nie mogąc się doczekać na przejście do Fresh (czyli będąc nadal w abo) przedpiśca będzie chciał przejść do innej sieci, to grożą, że naliczą karę (mimo, że już raz naliczyli). -- Dominik (& kąpany) "Wszyscy chcą naszego dobra. Nie dajmy go sobie zabrać." (Stanisław Jerzy Lec) Wyrażam wyłącznie prywatne poglądy, do czego mam prawo zgodnie z Art. 54 Konstytucji RP |
|
Data: 2009-11-10 09:40:00 | |
Autor: Flo | |
Wezwanie do zapłaty od Orange | |
Dominik & Co pisze:
Byłbym złośliwy, gdybym powiedział, że warto czytać, na co się A przeczytałeś moje pytania? Od odpowiedzi na nie zależy w jakiej sytuacji jest @Marcin. -- Florian Marzejewski http://bezpieczenstwo-osobiste.com http://detektywtorun.pl +48 509 969 040 Departament Klientów Biznesowych Plus GSM (G300) Toruń +48 607 600 027 |
|
Data: 2009-11-10 10:21:20 | |
Autor: Dominik & Co | |
Wezwanie do zapłaty od Orange | |
Flo napisał(a):
A przeczytałeś moje pytania? Przeczytałem. Zwłaszcza ostatnie. Możesz zdradzić, jaki proces myślowy doprowadził Cię do jego zadania? -- Dominik (& kąpany) "Wszyscy chcą naszego dobra. Nie dajmy go sobie zabrać." (Stanisław Jerzy Lec) Wyrażam wyłącznie prywatne poglądy, do czego mam prawo zgodnie z Art. 54 Konstytucji RP |
|
Data: 2009-11-10 12:03:00 | |
Autor: Flo | |
Wezwanie do zapłaty od Orange | |
Dominik & Co pisze:
Przeczytałem. Zwłaszcza ostatnie. 1. Zapłacił karę tylko nie wiadomo za co bo kara jest naliczana na dzień faktycznego przeniesienia numeru, a nie na dzień złożenia pełnomocnictwa. 2. Jeśli nadal telefon jest aktywny w abonamencie (są faktury) to wybrał przeniesienie z zachowaniem okresu wypowiedzenia, a to trwa (i to długo). 3. Skoro nie przeniósł w trybie jednodniowym to o jakiej karze (kolejnej) mowa? Czyżby właśnie za Fresh'a chcieli mu coś naliczyć? To mnie właśnie zdziwiło, bo kara raz zapłacona za zerwanie umowy kończy temat. Pierwotna umowa faktycznie zostanie rozwiązana zapewne z chwilą zakończenia okresu wypowiedzenia. Nadal nie mogę pojąć jaką karę zapłacił. Kara za niedotrzymanie warunków umowy naliczana jest wraz z ostatnią fakturą rozliczającą usługi. Ciekawe w jakiej wysokości była ta kara i w jaki sposób została naliczona bo to też ważne. -- Florian Marzejewski http://bezpieczenstwo-osobiste.com http://detektywtorun.pl +48 509 969 040 Departament Klientów Biznesowych Plus GSM (G300) Toruń +48 607 600 027 |
|
Data: 2009-11-10 13:52:35 | |
Autor: Dominik & Co | |
Wezwanie do zapłaty od Orange | |
Flo napisał(a):
Ciekawe w jakiej wysokości była ta kara i w jaki sposób została naliczona bo to też ważne. No ale skoro zapłacił, to chyba ma jakiś kwit na to z tymi informacjami? (to już raczej do Marcina). A może kasa poszła do kieszeni pracownika salonu? ;-) -- Dominik (& kąpany) "Wszyscy chcą naszego dobra. Nie dajmy go sobie zabrać." (Stanisław Jerzy Lec) Wyrażam wyłącznie prywatne poglądy, do czego mam prawo zgodnie z Art. 54 Konstytucji RP |
|
Data: 2009-11-14 00:01:31 | |
Autor: Marcin MaĹy | |
Wezwanie do zapĹaty od Orange | |
Heh. Ja teĹź juĹź sam nie wiem, co zapĹaciĹem. Wiem tyle, Ĺźe po przejĹciu z Fresh na abo miaĹem telefon przez jeden dzieĹ, potem mi wystawiono fakturÄ z karÄ , potem odrzucono mi reklamacjÄ tej kary twierdzÄ c, Ĺźe jest bezzasadna, wiÄc zapĹaciĹem. Na dzisiejszy dzieĹ dostaĹem od nich pisemne przyznanie siÄ do bĹÄdu systemowego, wskutek ktĂłrego wyĹÄ czyli mi telefon, uznali teĹź, Ĺźe kara byĹa bezzasadna. W ramach rekompensaty za dwa tygodnie nie dziaĹania telefonu zaproponowali mi (SIC!) pakiet 30 minut do wszystkich sieci przez 3 kolejne okresy rozliczeniowe, ale mam ich serdecznie doĹÄ i obawiam siÄ, Ĺźe nie skorzystam. ZupeĹnie nie zgadzajÄ mi siÄ daty tego wszystkiego ani nic. 27 IX - podpisaĹem umowÄ i przeniosĹem nr z Fresh do abo, 28 IX - wyĹÄ czyli mi telefon 29 IX - pierwszy raz zgĹosiĹem telefonicznie, Ĺźe telefon nie dziaĹa i prosiĹem o interwencjÄ 2 X - wystawili mi fakturÄ za zerwanie umowy z terminem pĹatnoĹci 19 X 4 X - podczas wizyty w Salonie Firmowym w Krakowie dowiedziaĹem siÄ o wystawionej mi karze umownej, ale obiecano mi szybkie zaĹatwienie sprawy, wĹÄ czenie telefonu od pĂłĹnocy nastÄpnego dnia oraz anulowanie kary umownej; 5 X - telefon nadal nie dziaĹaĹ - zĹoĹźyĹem reklamacjÄ kary umownej 9 X - wĹÄ czyli mi telefon ok. 15 X - odrzucili mojÄ reklamacjÄ dotyczÄ cÄ kary umownej i zĹoĹźyĹem odwoĹanie 19 X - wkurzyĹem siÄ i nie mogÄ c siÄ doczekaÄ rozwiÄ zania problemĂłw reklamacyjnych a) zapĹaciĹem karÄ umownÄ , b) zĹoĹźyĹem osobiĹcie w Salonie Firmowym wniosek o wyĹÄ czenie numeru z abonamentu i powrĂłt do Fresh (póŠgodziny przed mojÄ wizytÄ w Salonie konsultantka na *500 poinformowaĹa mnie, Ĺźe w Ĺodzi nie ma salonu firmowego i Ĺźe najbliĹźszy znajduje siÄ w Warszawie, a kolejny w Olsztynie) 20 X - konsultantka zadzwoniĹa do mnie i potwierdziĹa zerwanie umowy i przeĹÄ czenie numeru do Fresh 27 X - odpowiedzieli mi na wszystkie reklamacje dotyczÄ ce dwutygodniowego wyĹÄ czenia numeru, stwierdzili, Ĺźe to byĹ systemowy bĹÄ d techniczny i Ĺźe kara byĹa bezzasadna, podali sposĂłb domagania siÄ zwrotu tej kary, a w razie gdybym chciaĹ zrezygnowaÄ z usĹug, prosili o zĹoĹźenie wniosku (jaki juĹź w miÄdzyczasie zĹoĹźyĹem 19 X); problem tylko w tym, Ĺźe data 27 X to data wydrukowana na ich piĹmie, ale juĹź nie data wysĹania tego pisma 6 XI - data na stemplu pocztowym potwierdzajÄ cym wysĹanie pisma z 27 X MiÄdzy 19 X a 13 XI - wielokrotnie ponaglaĹem sprawÄ rozwiÄ zania umowy, poniewaĹź w miÄdzyczasie P4 zamknÄĹo sprawÄ mojego wniosku o wyĹÄ czenie abonamentu z 19 X i traktowali go tak, jakby go nie byĹo. Konsultanci informowali mnie, Ĺźe jestem klientem lojalnoĹciowym zwiÄ zanym dwuletniÄ umowÄ i Ĺźe - jeĹli przeniosÄ numer lub napiszÄ rezygnacjÄ, zostanie mi naliczona kolejna kara umowna. 13 XI - w systemie pojawiĹo siÄ potwierdzenie rozwiÄ zania umowy z dniem 1 XII. Mam tej firmy doĹÄ. ZapĹaciĹem 1495 zĹ kary po jednym dniu uĹźywania telefonu i wyĹÄ czeniu go przez sieÄ wbrew mojej woli, zapĹaciĹem dwie kolejne faktury za usĹugi telekomunikacyjne, w tym jedna za okres rozliczeniowy do koĹca listopada (a przecieĹź od 28 IX nie uĹźywam tego telefonu, bo tego dnia sieÄ wyĹÄ czyĹa mi numer na blisko dwa tygodnie, a ja przez ten czas zdÄ ĹźyĹem wrĂłciÄ do abonamentowego numeru w innej sieci). Teraz bojÄ siÄ trochÄ, Ĺźe mimo to system informatyczny P4 wygeneruje mi kolejnÄ fakturÄ za grudzieĹ, ale cóş, wtedy juĹź chyba zostaje mi tylko iĹÄ do sÄ du. Wiem, Ĺźe to wszystko zawiĹe i nielogiczne. Ale caĹa moja przygoda z Play byĹa takim jednym wielkim absurdem i mam nadziejÄ, Ĺźe szybko siÄ skoĹczy. PomyĹlaĹem, Ĺźe - skoro moja dygresja w tym wÄ tku wzbudziĹa pewne wÄ tpliwoĹci - postaram siÄ to wszystko opisaÄ pokrĂłtce.Przepraszam, jeĹli tylko namÄ ciĹem. |
|
Data: 2009-11-14 00:46:19 | |
Autor: Maciej Bebenek (news.onet.pl) | |
Wezwanie do zapłaty od Orange | |
Marcin Mały wrote:
Wiem, że to wszystko zawiłe i nielogiczne. Ale cała moja przygoda z Play była takim jednym wielkim absurdem i mam nadzieję, że szybko się skończy. Pomyślałem, że - skoro moja dygresja w tym wątku wzbudziła pewne wątpliwości - postaram się to wszystko opisać pokrótce.Przepraszam, jeśli tylko namąciłem. Napisz chłopie, skargę do UKE, podając to wszystko (plus oczywiście swoje dane osobowe i nr telefonu, którego ten matrix dotyczy). Ty już dużo nie skorzystasz, ale inni... Pro publico bono :-) |
|