Wezwanie do zapłaty/wskazania z GITD

Data: 2014-01-31 19:58:21
Autor: anacron
Wezwanie do zapłaty/wskazania z GITD
W dniu 31.01.2014 12:47, RadoslawF pisze:
Sąsiad się pochwalił że dostał wezwanie w sprawie wykroczenia
które podobno popełnił jego samochód trzy miesiące wcześniej.
Tradycyjnie nie ma zdjęcia są trzy propozycje, mandat 200zł i
cztery punkty, mandat 500zł bez punktów, lub wskazanie komu się
pojazd użyczyło czy powierzyło.
Wykroczenie podobno popełniono koło Kraśnika, oświadczenie
właściciel ma wysłać do GIDT w Raszynie (koło warszawy)
a straszą ze w razie nie odesłania będą wzywać do Warszawy
pomimo że sami przyznają się do posiadania delegatur na terenie
całego kraju. No to skoro tacy uprzejmi to co mogę sąsiadowi
zaproponować ? Trzy miesiące już stracili jak przeciągnąć
procedurę o pozostałe trzy ?

Użyć google.

http://damskomesko.pl/2013/04/oswiadczenie-dla-gitd/

http://damskomesko.pl/2013/06/jedno-zdjecie-to-za-malo/

Na początek dwa, ale wypadałoby jeszcze przeczytać kilka rzeczy.

--
anacron

Data: 2014-02-01 11:01:25
Autor: RadoslawF
Dnia 2014-01-31 19:58, Użytkownik anacron napisał:

[...]

Google użyłem, moje wątpliwości budzą dwie sprawy, teksty z sieci
pochodzą co najmniej sprzed pół roku a przepisy są "ulepszane"
na bieżąco i zawsze brak opisu jak się to skończyło w konkretnie
opisywanym przypadku.

Pozdrawiam

Data: 2014-02-03 12:03:10
Autor: anacron
W dniu 01.02.2014 11:01, RadoslawF pisze:
[...]

Po prostu wyślij to pismo, do którego link Ci podałem i zapomnij o temacie.

--
anacron

Data: 2014-02-03 13:00:29
Autor: RadoslawF
Dnia 2014-02-03 12:03, Użytkownik anacron napisał:

[...]

A co zrobię jak sąsiadowi w odpowiedzi przyjdzie w odpowiedzi
wezwanie do sądu ? Trochę głupio potem będzie mu w oczy spojrzeć.

Pozdrawiam

Data: 2014-02-03 13:18:13
Autor: anacron
W dniu 03.02.2014 13:00, RadoslawF pisze:
[...]

Mi z GITD nie przyszło (minęło już 10 miesięcy), nie przyszło też innym
osobom o których wiem, że wysłały. W przypadku SM próbują jeszcze
kombinować, ale pomijając jeden przypadek (i tu będzie apelacja) w
pozostałych SM przegrała w sądzie. Opieram się na danych, które posiadam
ja z pierwszej ręki a nie kolega, kolegi.

--
anacron

Data: 2014-02-03 15:59:15
Autor: RadoslawF
Dnia 2014-02-03 13:18, Użytkownik anacron napisał:

[...]

OK. Dzięki za odpowiedź.

Pozdrawiam

Data: 2014-02-03 13:16:31
Autor: madejmag
Wezwanie do zapłaty/wskazania z GITD
Witam,
chciałby podpiąć się do tematu. Właśnie cyknął mi fotkę aparat ITD i teraz pytanie: lepiej odbierać od nich korespondencję i pisać, że się nie wie (auto wspólne z żoną, więc mogę nie wiedzieć dokładnie), czy lepiej w ogóle nie odbierać od nich listów i się rozejdzie?
pozdrawiam

eM

Data: 2014-02-04 02:11:28
Autor: anacron
W dniu 03.02.2014 22:16, madejmag@gmail.com pisze:
Witam,
chciałby podpiąć się do tematu.

j.w.

--
anacron

Data: 2014-02-03 21:51:55
Autor: madejmag
Wezwanie do zapłaty/wskazania z GITD
anacron - czyli odebrać i słać pisemko jest najlepszym rozwiązaniem?

Budzik - zależy którą, bo na drodze, po której się poruszałem obowiązuje
jednocześnie 40km/h, 50km/h i 90km/h :-/

Data: 2014-02-04 19:00:17
Autor: Budzik
Wezwanie do zapłaty/wskazania z GITD
Użytkownik  madejmag@gmail.com ...

anacron - czyli odebrać i słać pisemko jest najlepszym rozwiązaniem?

Budzik - zależy którą, bo na drodze, po której się poruszałem obowiązuje
jednocześnie 40km/h, 50km/h i 90km/h :-/

no to niezły kwiatek...

Data: 2014-02-04 21:23:31
Autor: masti
Wezwanie do zapłaty/wskazania z GITD
Dnia pięknego Mon, 03 Feb 2014 21:51:55 -0800 osobnik zwany madejmag
napisał:

anacron - czyli odebrać i słać pisemko jest najlepszym rozwiązaniem?

Budzik - zależy którą, bo na drodze, po której się poruszałem obowiązuje
jednocześnie 40km/h, 50km/h i 90km/h :-/

jednocześnie?

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2014-02-04 22:20:06
Autor: madejmag
Wezwanie do zapłaty/wskazania z GITD
W dniu wtorek, 4 lutego 2014 22:23:31 UTC+1 użytkownik masti napisał:

jednocześnie?

Jednocześnie. Na dany odcinek drogi można wjechać poprzez 3 "odnogi" skrzyżowania:

-na jednej jest jawnie odwołany obszar zabudowany, czyli obowiązuje 90km/h

-na drugiej zwykły obszar zabudowany, skrzyżowanie odwołuje inne ograniczenia,
czyli można 50km/h (po 23:00 można nawet 60 km/h)

-dojeżdżając trzecią odnogą mijamy nazwę miejscowości + obszar + ograniczenie do 40km/h, które obowiązuje również za skrzyżowaniem.

sorry, taki mamy kraj.

pozdrawiam

Data: 2014-02-05 11:04:49
Autor: radekp@konto.pl
Wezwanie do zapłaty/wskazania z GITD
Tue, 4 Feb 2014 22:20:06 -0800 (PST), w
<67f1a3a6-b5e9-411d-8593-8bb00ae55a3f@googlegroups.com>, madejmag@gmail.com
napisał(-a):

> [...]

-dojeżdżając trzecią odnogą mijamy nazwę miejscowości + obszar + ograniczenie do 40km/h, które obowiązuje również za skrzyżowaniem.

Możesz pokazać na Google Maps gdzie to jest? Wtedy uwierzę :).
To na pewno są drogi publiczne?

Data: 2014-02-05 14:10:04
Autor: masti
Wezwanie do zapłaty/wskazania z GITD
Dnia pięknego Tue, 04 Feb 2014 22:20:06 -0800 osobnik zwany madejmag
napisał:

W dniu wtorek, 4 lutego 2014 22:23:31 UTC+1 użytkownik masti napisał:

jednocześnie?

Jednocześnie. Na dany odcinek drogi można wjechać poprzez 3 "odnogi"
skrzyĹźowania:

-na jednej jest jawnie odwołany obszar zabudowany, czyli obowiązuje
90km/h

-na drugiej zwykły obszar zabudowany, skrzyżowanie odwołuje inne
ograniczenia, czyli moĹźna 50km/h (po 23:00 moĹźna nawet 60 km/h)

-dojeżdżając trzecią odnogą mijamy nazwę miejscowości + obszar +
ograniczenie do 40km/h, które obowiązuje również za skrzyżowaniem.

sorry, taki mamy kraj.

pozdrawiam

ciekawie to brzmi ale jakbyś pokazał współrzędne to by się popatrzyło

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2014-02-05 07:06:59
Autor: madejmag
W dniu środa, 5 lutego 2014 15:10:04 UTC+1 użytkownik masti napisał:

ciekawie to brzmi ale jakbyś pokazał współrzędne to by się popatrzyło

tutaj przykładowy odcinek"

http://goo.gl/maps/y8dv6

wjeżdżając od E przez Zgniłe Błota jest 40km/h, a od S przez Bełdów i Słowak
jest 50/60km/h (obszar zabudowany)

Data: 2014-02-03 13:21:16
Autor: madejmag
Wezwanie do zapłaty/wskazania z GITD
Witam,
Chciałbym podpiąć się do tematu - właśnie ITD pstryknął mi fotkę.
Czy lepiej odebrać od nich list i odpisać, że nie wiem/ nie pamiętam,
(samochód wspólny z żoną),
czy w ogóle nie odbierać od nich korespondencji?
pozdrawiam

eM

Data: 2014-02-04 03:41:35
Autor: Budzik
[...]

Przekroczyłes predkosc?

Data: 2014-02-04 10:43:06
Autor: anacron
Wezwanie do zapłaty/wskazania z GITD
W dniu 04.02.2014 04:41, Budzik pisze:

Przekroczyłes predkosc?

Jakie to ma znaczenie? Niech się GITD najpierw nauczy fotki wysyłać i to
szybko, aby kierownik miał świeżą pamięć.

--
anacron

Data: 2014-02-04 19:00:18
Autor: Budzik
Wezwanie do zapłaty/wskazania z GITD
Użytkownik anacron anacron@anacron.pl ...

Przekroczyłes predkosc?

Jakie to ma znaczenie? Niech się GITD najpierw nauczy fotki wysyłać i to
szybko, aby kierownik miał świeżą pamięć.

To jest inna inszośc.
Ale pytam, bo jeżeli napisze ze tak albo ze nie to znaczy ze fotkę pamieta.

Data: 2014-02-05 13:42:31
Autor: Franc
Dnia Mon, 3 Feb 2014 13:21:16 -0800 (PST), madejmag@gmail.com napisał(a):

[...]
Ja uważam, że korespondencję należy odbierać zawsze - a nóż/widelec przez
podwójnie awizowanie coś się uprawomocni i mocna obudzić się z ręką w
nocniku.

Odebrać i odpisać na osobne kartce (dokładnie tak zrobiłem i się więcej nie
odezwali), że prosisz o przesłanie zdjęcia, bo autem kierować mogły dwie
osoby - tutaj wymienić je z imienia i nazwiska + pełne dane. Bez zdjęcia od
nich nie jesteś w stanie wskazać osoby kierującej - a któreś z Was musiało
nim jechać.

Pewnie można odpisać inaczej, wiem, że można też ich po prostu o olać - ale
tych metod nie praktykowałem.

--
Franc

Data: 2014-02-05 05:22:20
Autor: madejmag
W dniu środa, 5 lutego 2014 13:42:31 UTC+1 użytkownik Franc napisał:

Ja uważam, że korespondencję należy odbierać zawsze - a nóż/widelec przez
podwójnie awizowanie coś się uprawomocni i mocna obudzić się z ręką w
nocniku.

w sumie pewnie tak zrobię, zastanawiałem się czy jest może na grupie ktoś, kto
nie odbiera korespondencji od krokodyli i ma spokój.

Dokonałem jeszcze ciekawego odkrycia - znak D51 znajduje się 8,7m za innym znakiem,
a powinno być min. 10m - czyli pomiar nielegalny.

Opisywana sytuacja miała miejsce w okolicach Łodzi - tutaj drogi gminne mają
swoje oznakowanie, powiatowe swoje, wojewódzkie swoje a krajowe jeszcze inne.
Aha - jest jeszcze radosna twórczość związana ze szlakiem konnym np:
http://goo.gl/maps/UIECV

pozdrawiam

Data: 2014-02-05 06:19:46
Autor: kogutek444
W dniu środa, 5 lutego 2014 14:22:20 UTC+1 użytkownik made...@gmail.com napisał:
> [...]

Aha - jest jeszcze radosna twórczość związana ze szlakiem konnym np:

A jaki był ten pierwszy znak?

Data: 2014-02-05 06:48:01
Autor: madejmag
Wezwanie do zapłaty/wskazania z GITD
W dniu środa, 5 lutego 2014 15:19:46 UTC+1 użytkownik kogut...@gmail.com napisał:

A jaki był ten pierwszy znak?

D6; fotoradar i znak D51 dostawione ok 3 m-c temu.

Data: 2014-02-05 06:54:52
Autor: kogutek444
W dniu środa, 5 lutego 2014 15:48:01 UTC+1 użytkownik made...@gmail.com napisał:

D6; fotoradar i znak D51 dostawione ok 3 m-c temu.

Jak szedłeś po przejściu to Cie na radar złapali?

Data: 2014-02-05 07:19:15
Autor: madejmag
W dniu środa, 5 lutego 2014 15:54:52 UTC+1 użytkownik kogut...@gmail.com napisał:

Jak szedłeś po przejściu to Cie na radar złapali?

nie mnie, tylko moje gazy wylotowe:-)

Data: 2014-02-05 08:20:54
Autor: kogutek444
W dniu środa, 5 lutego 2014 16:19:15 UTC+1 użytkownik made...@gmail.com napisał:

nie mnie, tylko moje gazy wylotowe:-)

To Cie jeszcze jebną po kieszeni za gazy cieplarniane.

Data: 2014-02-11 15:59:30
Autor: Albercik
W dniu 05.02.2014 13:42, Franc pisze:

Pewnie można odpisać inaczej, wiem, że można też ich po prostu o olać - ale
tych metod nie praktykowałem.

Ja właśnie jestem na etapie przecierania ścieżki olewania ich pism.

W zeszłym roku zrobili mi dwa zdjęcia, jedno w lipcu, drugie we wrześniu.
Samochód nie mój, jak przyszedł pierwszy list, to właściciel samochodu wskazał mnie jako osobę której powierzył samochód, po jakiś 2..3 miesiącach do mnie przyszedł list, chciałem się przyznać, ale jakoś na pocztę nie było po drodze, list wypełniony noszę do teraz... już dawno minęło 180 dni, teraz czekam na wezwanie do sądu.. a może się przedawni...

W między czasie przyszedł drugi list, podobna sytuacja, ten sam samochód, list adresowany na właściciela, ten ów list wypełnił tak jak należy że samochód powierzył mi, a ja miałem list wysłać, no i wysłałem, z tym że też na pocztę po drodze nie było i 180 dni przeleciało, wysłałem go do nich w zdaje się w 190 dniu czy coś koło tego. Mandatu mi wystawić nie mogą, bo nadal nie ustalili kierującego, czyli czekam na kolejne wezwanie do sądu, zobaczymy czy się doczekam.

Wezwanie do zapłaty/wskazania z GITD