Wezwanie na komende za zdarzenie, ktorego nie bylo

Data: 2010-04-28 12:46:31
Autor: maciej debski
Wezwanie na komende za zdarzenie, ktorego nie bylo
On Apr 28, 7:55 pm, amos <gwojci...@gmail.com> wrote:

No i teraz pytanie - czy mieliscie podobne sytuacje? Jaka najlepiej
przyjac postawe? Zona jeszcze nie zeznawala, choc pewnie niedlugo
bedzie. Nie zamierzamy klamac, lecz z pewnoscia mozna zlozyc zeznania
w rozny sposob.

rozne rzeczy moga sie wydarzyc ale skad niby ktos mialby miec twoj nr
rej skoro nie byles od lat w tamtej okolicy? czy moze Twoja zona
"zapomniala" ze jednak byla na tym parkingu?
jesli nie zamierzasz klamac to nie kombinuj, ostatecznie prawda i tak
moze wyjsc na jaw i wtedy nawet jezeli to nie twoja zona porysowala
czyjs samochod to nie bedziesz mial zadnych argumentow w reku.

mac

Data: 2010-04-28 12:55:52
Autor: amos
On 28 Kwi, 21:46, maciej debski <m...@bar.pl> wrote:
rozne rzeczy moga sie wydarzyc ale skad niby ktos mialby miec twoj nr
rej skoro nie byles od lat w tamtej okolicy? czy moze Twoja zona
"zapomniala" ze jednak byla na tym parkingu?

Wiem, teoria mocno spiskowa. Dlatego to wlasnie w tej calej sytuacji
mnie najbardziej zastanawia.
Zdobyc numer to akurat zaden problem. Tylko po jaka cholere ktos podal
moje numery?

Zonie osobiscie wierze. Wy, nie znajac nas osobiscie mozecie
podejrzewac wszystko. Zdaje sobie z tego sprawe.

Tesc jest Policjantem, tez moglby sprawe wyciszyc. Tylko, ze takie
rzeczy nie do konca sa w moim stylu. Nawet, jesli bede musial za to
zaplacic strata znizek.

Jak trzeba placic mandat, to place a nie de to tescia.

jesli nie zamierzasz klamac to nie kombinuj,

Nie zamierzam. Zamierzam jednak sie bronic przed nieprawdziwymi
oskarzeniami. Kiedys sobie odpuscilem...

ostatecznie prawda i tak
moze wyjsc na jaw i wtedy nawet jezeli to nie twoja zona porysowala
czyjs samochod to nie bedziesz mial zadnych argumentow w reku.

Prawdy sie nie boje. Z checia udostepnie auto do badan
mechanoskopowych.

amos

Data: 2010-04-28 20:35:23
Autor: to
amos wrote:

Wiem, teoria mocno spiskowa. Dlatego to wlasnie w tej calej sytuacji
mnie najbardziej zastanawia.
Zdobyc numer to akurat zaden problem. Tylko po jaka cholere ktos podal
moje numery?

Scenariusz który się nasuwa jest taki, że gość miał auto do zrobienia, więc znalazł jakieś poobijane na obcych blachach i poprosił kumpla żeby zgłosił obcierkę jako świadek.

Zonie osobiscie wierze. Wy, nie znajac nas osobiscie mozecie podejrzewac
wszystko. Zdaje sobie z tego sprawe.

Jeśli jesteś na 100% pewien, że to zdarzenie nie miało miejsca to po prostu trzymaj się tej wersji. Trudno cokolwiek innego doradzić.

--
cokolwiek

Data: 2010-04-28 23:53:37
Autor: amos
Wezwanie na komende za zdarzenie, ktorego nie bylo
On 28 Kwi, 22:35, to <t...@abc.xyz> wrote:

Scenariusz który się nasuwa jest taki, że go¶ć miał auto do zrobienia,
więc znalazł jakie¶ poobijane na obcych blachach i poprosił kumpla żeby
zgłosił obcierkę jako ¶wiadek.

O tym szczerze mowiac nawet nie pomyslalem.

Je¶li jeste¶ na 100% pewien, że to zdarzenie nie miało miejsca to po
prostu trzymaj się tej wersji. Trudno cokolwiek innego doradzić.

Jedyne co mi przyszlo do glowy, to nasz swiadek (tesciowa), z ktorym
zona spedzila caly dzien pilnujac razem dzieci.
Tylko co jest wart taki spokrewniony swiadek?

--
pozdawiam
amos

Data: 2010-04-29 07:43:37
Autor: Massai
amos wrote:

> [...]

> poprosił kumpla żeby zgłosił obcierkę jako ¶wiadek.

O tym szczerze mowiac nawet nie pomyslalem.

Jakby tak chcieli zrobić to by zgłosili że szkoda była tam gdzie ten
dawca rzeczywi¶cie stał - po co komplikacje z innym miejscem?

> [...]

zona spedzila caly dzien pilnujac razem dzieci.
Tylko co jest wart taki spokrewniony swiadek?

Wbrew pozorom dużo.

S±dy wierz± że kara za składanie fałszywych zeznań jest wystarczaj±co
dotkliwa, żeby nawet rodzina nie kłamała.

--
Pozdro
Massai

Data: 2010-04-29 01:03:44
Autor: amos
On 29 Kwi, 09:43, "Massai" <tsen...@wp.pl> wrote:
S±dy wierz± że kara za składanie fałszywych zeznań jest wystarczaj±co
dotkliwa, żeby nawet rodzina nie kłamała.

Tym bardziej, ze tesciowa, z tego co wiem nie karana.
Choc kto ja tam wie, moze tez klamie jak zona... ;)
amos

Data: 2010-04-29 11:02:14
Autor: Artur\(m\)

Użytkownik "to" <to@abc.xyz> napisał w wiadomości
amos wrote:

> [...]

Scenariusz który się nasuwa jest taki, że gość miał auto do zrobienia,
więc znalazł jakieś poobijane na obcych blachach i poprosił kumpla żeby

Miałem taki przypadek.
Wezwanie na Komendę i powód, ze spowodowałem straty u właściciela Omegi
Gość przekazał moje numery bo miałem obcierkę na lewym błotniku
Na szczęście mimo, ze obcierka - to było to obfotografowane przez
ubezpieczyciela,
powodującego "obcierkę". Zaniosłem na następne spotkanie pełną dokumentacje
i policjant umorzył sprawę.
.... a mogło być różnie gdybym "witał się" z jakimś murkiem, czy czymś
innym:).

Artur(m)

Data: 2010-04-28 22:54:12
Autor: Nostradamus
Wezwanie na komende za zdarzenie, ktorego nie bylo

Uzytkownik "amos" <gwojciula@gmail.com> napisal w wiadomosci news:94bd3d3f-7d4d-4483-91e1-

Zonie osobiscie wierze.

"To, ze zona tam byla zezna ona. Bedac w innym miescie nie mam zadnego
dowodu (a wiec pewnosci), ze ona tam byla. Mogla mnie przeciez
oklamac."

Albos troll albo idiota. Wybór nalezy do ciebie;)

--
Pzdr
Leszek

Data: 2010-04-28 23:36:49
Autor: amos
On 28 Kwi, 22:54, "Nostradamus" <lesio...@onet.pl> wrote:
Albos troll albo idiota. Wybór nalezy do ciebie;)

Czy ja Cie obrazam?
Jesli masz cos konstruktywnego do powiedzenia w temacie, czy mozesz
rozwinac mysl normalnie. Po ludzku i tez epitetow?

--
amos

Data: 2010-04-29 15:59:07
Autor: Nostradamus
Wezwanie na komende za zdarzenie, ktorego nie bylo

Uzytkownik "amos" <gwojciula@gmail.com> napisal w wiadomosci news:aad2ffb3-cc45-4e56-9eac-7d924a65fccbd19g2000yqf.googlegroups.com...

Rozumiem. Opcja druga ;)

Data: 2010-04-28 23:37:41
Autor: amos
Wezwanie na komende za zdarzenie, ktorego nie bylo
On 28 Kwi, 23:34, Bronkor <broncoS...@wp.pl> wrote:
jakis cipa

wypierdalaj

--
amos

Data: 2010-04-29 01:01:08
Autor: jerzu
Wezwanie na komende za zdarzenie, ktorego nie bylo
On Wed, 28 Apr 2010 12:55:52 -0700 (PDT), amos <gwojciula@gmail.com>
wrote:

Zonie osobiscie wierze.

Raz piszesz, że mogła Cię okłamać, teraz że jej wierzysz... Zdecyduj
się w końcu na jak±¶ wersję.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Wezwanie na komende za zdarzenie, ktorego nie bylo