Wezwanie na spraw臋 a zaplanowany urlop

Data: 2011-04-18 09:17:32
Autor: Bartosz
Wezwanie na spraw臋 a zaplanowany urlop
Czyt jest jakakolwiek legalna mo偶liwo艣膰 wywini臋cia si臋 od terminu sprawy ustalonego przed s膮d na kt贸ry jestem wezwany w charakterze 艣wiadka?
Powiedzmy mam op艂acone wczasy i co teraz?
Jak nie p贸jd臋 to mog膮 mnie ukara膰 a jak p贸jd臋 to strac臋 pewnie jeszcze wi臋cej bo koszta wczas贸w.
Nie mam zielonego poj臋cia w jakiej sprawie bo policja mnie nie wzywa艂a wi臋c nawet nie wiem w jakiej sprawie a w wezwaniu nie podaj膮.

"艢wiadkowi, kt贸ry nie mo偶e si臋 stawi膰 na wezwanie z powodu choroby, kalectwa lub innej nie daj膮cej si臋 pokona膰 przeszkody, mo偶na przes艂ucha膰 w miejscu jego pobytu."
Maj膮 tu na mysli przes艂uchanie przed rozpraw膮 domniemam. Do kogo wniosek pisa膰 do sadu czy do Policji ?
Kto艣 to przerabia艂 ju偶? Prosz臋 o wskaz贸wki.

Data: 2011-04-18 09:25:19
Autor: Alek
Wezwanie na spraw臋 a zaplanowany urlop
U偶ytkownik "Bartosz" <lot_nie_chce_spamu@algrim.pl> napisa艂

Czyt jest jakakolwiek legalna mo偶liwo艣膰 wywini臋cia si臋 od terminu sprawy ustalonego przed s膮d na kt贸ry jestem wezwany w charakterze 艣wiadka?
Powiedzmy mam op艂acone wczasy i co teraz?

Jak najszybciej zawiadomi膰 s膮d do艂膮czaj膮c kopie papier贸w potwierdzaj膮cych wykupienie wczas贸w. Zostaniesz wezwany na inny termin.

"艢wiadkowi, kt贸ry nie mo偶e si臋 stawi膰 na wezwanie z powodu choroby, kalectwa lub innej nie daj膮cej si臋 pokona膰 przeszkody, mo偶na przes艂ucha膰 w miejscu jego pobytu."

To nie jest tw贸j przypadek.

Data: 2011-04-18 09:36:17
Autor: Bartosz
Wezwanie na spraw臋 a zaplanowany urlop
Jak najszybciej zawiadomi膰 s膮d do艂膮czaj膮c kopie papier贸w potwierdzaj膮cych wykupienie wczas贸w. Zostaniesz wezwany na inny termin.

Serdecznie dziekuj臋 o to mi w艂a艣nie chodzi艂o.

Data: 2011-04-18 10:15:06
Autor: Robert Tomasik
Wezwanie na spraw臋 a zaplanowany urlop
U偶ytkownik "Bartosz" <lot_nie_chce_spamu@algrim.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:iogpl6$oge$1node2.news.atman.pl...
Jak najszybciej zawiadomi膰 s膮d do艂膮czaj膮c kopie papier贸w
potwierdzaj膮cych wykupienie wczas贸w. Zostaniesz wezwany na inny
termin.

Serdecznie dziekuj臋 o to mi w艂a艣nie chodzi艂o.

Dodam, 偶e bez papier贸w te偶 si臋 to udaje, byle pow贸d podawany we wniosku by艂 sensowny i wiarygodny. Wezwania s膮dowe s膮 rozsy艂ane (przynajmniej u nas) przewa偶nie oko艂o miesi膮ca wcze艣niej. Nie trzeba mie膰 wykupionych wczas贸w, by uzasadni膰, 偶e si臋 zaplanowa艂o w tym terminie wyjazd z rodzin膮 do innego kraju i ci臋偶ko z tamt膮d wr贸ci膰 na jedn膮 godzin臋 przes艂uchania. Je艣li sprawa jest b艂acha, to s膮d mo偶e po prostu - za zgod膮 stron - odst膮pi膰 od przes艂uchania i odczyta膰 zeznania z艂o偶one w post臋powaniu przygotowawczym, je艣li takie by艂y. Po prostu trzeba jak najszybciej usprawiedliwi膰 swoj膮 nieobecno艣膰 przed s膮dem.

Wezwanie na spraw臋 a zaplanowany urlop