Wezwanie w charakterze świadka

Data: 2010-03-17 19:36:18
Autor: Jingiel
Wezwanie w charakterze świadka
5 lat temu zakupiłem na Allegro twardy dysk po atrakcyjnej cenie.Gość początkowo sprzedał 200 dysków, ale w pewnym momencie przestał się wywiązywać z zamówień. Zgłosiłem sprawę do Allegro. Oni przyznali mi odszkodowanie, ale jak przypuszczam zaczęli ścigać gościa. Po jakimś czasie odwiedził mnie w tej sprawie dzielnicowy, spisał zeznania i sobie poszedł. W sumie to nie miałem wiele do powiedzenia. Kasę odzyskałem. Wszystko jasne. A tu wczoraj dostaję wezwanie do miasta położonego ode mnie 250 km na rozprawę w charakterze świadka. Stawiennictwo obowiązkowe. Nie uśmiecha mi się jechać w jedna stronę 250 km, żeby powiedzieć może 4 zdania. Nie mam samochodu. Połączenie PKS czy PKP w ogóle nie istnieje. Jestem bezrobotny i nawet nie mam funduszy na wyjazd. Jak się zachować w takiej sytuacji???? Wiecej do dodania niż w zenaniach nie mam. O sprawie zapomniałem. Poradźcie co zrobić???

Data: 2010-03-17 18:54:11
Autor: Massai
Wezwanie w charakterze świadka
Jingiel wrote:

Poradźcie co
zrobić???

Zadzwonić, naswietlić problem i poprosić o przesłuchanie na lokalnej
komendzie/w lokalnej prokuraturze. Nie powinno być problemu.

--
Pozdro
Massai

Data: 2010-03-17 19:57:12
Autor: Jingiel

Użytkownik "Massai" <tsender@wp.pl> napisał w wiadomości news:hnr8gj$ku4$1news.onet.pl...
Jingiel wrote:

Poradźcie co
zrobić???

Zadzwonić, naswietlić problem i poprosić o przesłuchanie na lokalnej
komendzie/w lokalnej prokuraturze. Nie powinno być problemu.

5 lat temu zlozylem zeznania dzielnicowemu. A zeby byc chorym zaswiadczenie od bieglego lekarza. Paranoja. Zadzwonie jutro

Data: 2010-03-18 07:10:30
Autor: Massai
Jingiel wrote:

Użytkownik "Massai" <tsender@wp.pl> napisał w wiadomości
> komendzie/w lokalnej prokuraturze. Nie powinno być problemu.

5 lat temu zlozylem zeznania dzielnicowemu.

Bo to było po prostu Twoje zawiadomienie, więc zeznałeś tam gdzie
zawiadomiłeś. Teraz przekazali prokuraturze pewnie tej gdzie mieszka
podejrzany.

A zeby byc chorym
zaswiadczenie od bieglego lekarza. Paranoja. Zadzwonie jutro

Wiesz, oni mają szymel - wezwali i cześć. Zadzwonisz, i powiesz że to
poważny kłopot, i że cię fizycznie nie stać żeby tak wywalić kasę na
wyjazd, i naprawdę nie powinno być żadnego problemu, uzgodnią tylko
gdzie masz zeznać. To też ludzie.

--
Pozdro
Massai

Data: 2010-03-17 19:50:41
Autor: QJ
Wezwanie w charakterze świadka
zrobić???

jak masz jechać, przeciesz jestes chory......

Data: 2010-03-18 08:40:55
Autor: Andrzej Lawa
Jingiel pisze:

[...]

Generalnie zwrot kosztów dojazdu się należy. Ale jest to zwrot.

Na szczęście zwykle nie ma problemów w takiej sytuacji ze złożeniem
zeznań w swojej okolicy - jak radzili inni zadzwoń, naświetl i uzgodnij.

Data: 2010-03-18 10:18:20
Autor: Jingiel
[...]

Sprawa zalatwiona. Wykonalem telefon. Gosc przekrecil pol Polski,
wiec moje zeznania to jakas kropla tylko. Mam wyslac prosbe i mnie
 w sadzie na miejscu przesluchaja.. Dzieki.

Wezwanie w charakterze świadka