Wezwanie z komendy policji

Data: 2009-08-13 20:51:22
Autor: kogutek
Wezwanie z komendy policji
Witam!

W odebranym dzisiaj na poczcie wezwaniu z komendy policji
jest napisane, że mam się zgłosić w charakterze świadka
( w celu wyjaśnienia okoliczności - przekreślone).
Podana jest data i godzina zgłoszenia się w Wydziale Ruchu
Drogowego. Na druku tym jest również napisane, że należy
się zgłosić z prawem jazdy.
Podana jest marka mojego samochodu, numer rejestracyjny,
data i godzina.

Nie często mnie wzywają (na szczęście:-) więc nie mam
doświadczenia - czy takie wezwanie oznacza wlepienie
mandatu? Dlaczego wzywają mnie w charakterze świadka?
Nie przypominam sobie co się działo owego dnia o wymienionej
godzinie, w tym sytuacji wymagającej świadków.

Pzdr.

Z prawem jazdy stary numer. Chcą żebyś dał a jak mają w ręku i się postawisz to
cie przeczołgają i będą szantażowali ze nie oddadzą. Numer działa. Przyznajesz
się do wszystkiego, płacisz ile chcą, na odchodne delikatnie muskasz ustami ich
buty i w drzwiach odbierasz prawo jazdy. Nie ma najmniejszego powodu żebyś za
biurkiem miał mieć prawo jazdy. Oni mają dostęp do stosownej bazy danych i mogą
sobie sprawdzić. Sprawdzony sposób na taką okoliczność. Robisz ksero PJ.
Stawiasz samochód ze trzy ulice dalej. Bo przecież tramwajem nie będziesz do
nich jechał. PJ zostawiasz w samochodzie. Jak wołają PJ to grzecznie mówisz że
wczoraj zgubiłeś. Ale jak in numer potrzebny czy coś tam z dokumentu to masz
ksero, zostało Ci bo coś na raty chciałeś kupić i wołali ksera dwóch dokumentów.
Zobaczysz jak im rura zmięknie. Jak samochód Twój to lepiej żebyś Dowodu
Rejestracyjnego też nie miał. Bo jak dostaną do łap to żeby szantażować uznają
że wydaje im się że pieczątka z przeglądu jest chyba podrobiona i muszą
zatrzymać a po zaświadczenie że zatrzymali masz przyjść za tydzień. Specjalnie
im się nie dziwię ze tak robią. Rozliczani są ze skuteczności. I dla nich każda
metoda jest dobra żeby mieć skuteczność. Na ich miejscu też bym tak robił. Bo po
co miałbym wysłuchiwać że autem w tym dniu jechał kolega z Mongolii. Złapali,
masz płacić i spadać a nie zawracać dupę opowieściami dziwnej treści.     --

Data: 2009-08-13 21:26:25
Autor: Jarek
Wezwanie z komendy policji

[...]

Dobre to jest :)

Data: 2009-08-13 21:43:29
Autor: kogutek
Wezwanie z komendy policji

> [...]
> masz płacić i spadać a nie zawracać dupę opowieściami dziwnej treści.

I na dodatek spełnia warunki żeby z trzech prawd być całą prawdą. Punkt widzenia
zależy od punktu siedzenia. Ja bym tak robił, Ty byś tak robił on,ona ono by tak
robiło. Niebieski też człowiek. Ma do załatwienia 30 pacjentów w 7 godzin.
Przyjdzie normalny, pokaże mu zdjęcie. Normalny obejrzy i powie "pisz pan panie
Hiszpan". Przyjdzie wiejski głupek i będzie wciskał ciemnoty. Ze dwa razy można
pierdół posłuchać. Ale po 100 razach przepytujący ma ochotę przeładować
pistolet. A po 500 użyć. Dlatego szukają jakiegoś haka. Im to lata i powiewa czy
ukarzą winnego albo niewinnego. Sztuka się liczy. Nie jestem zwolennikiem
migania się od tego co się zrobiło. Dorosły od dziestu lat jestem. Znam osoby co
nierozważnie w takiej sytuacji dały im do łap PJ albo DR. Zostały upokorzone. I
to mi się nie podoba. Dlatego napisałem jak należy postępować w takich sytuacjach. --

Data: 2009-08-13 21:44:24
Autor: atman
Wezwanie z komendy policji

Użytkownik "kogutek" <kogutek4@vp.pl> napisał w wiadomości news:5f67.0000002c.4a8460aanewsgate.onet.pl...

Kogutek brawo, brawissimo!
Pewnie mi się przyda.
Bo samochód został stworzony do szybkich pokonywania odległości.
`by atman`

Data: 2009-08-13 21:50:57
Autor: atman
Wezwanie z komendy policji