Wezyki elastyczne w oplocie przylacza hydrauliczne

Data: 2019-02-11 10:32:05
Autor: fonon
Wezyki elastyczne w oplocie przylacza hydrauliczne
Dzień dobry,
Jakie wężyki przyłączeniowe (jakich producentów) do baterii, spłuczek itp. można aktualnie uznać za najlepsze (najtrwalsze)?
f.

Data: 2019-02-11 17:28:01
Autor: ń
Wezyki elastyczne w oplocie przylacza hydrauliczne
Niemieckie Made in Germany.

-- -- -
Jakie wężyki przyłączeniowe do baterii, spłuczek itp. można aktualnie uznać za najlepsze?

Data: 2019-02-12 00:05:37
Autor: ń
Wezyki elastyczne w oplocie przylacza hydrauliczne
Np. Schell:
www.schell.eu/deutschland-de/produkte/eckventile/flexible-schlaeuche.html

-- -- -
Niemieckie Made in Germany.

Data: 2019-02-17 11:09:57
Autor: fonon
Wezyki elastyczne w oplocie przylacza hydrauliczne
Dzięki. Konkretna propozycja.
Czytałem kiedyś o wyższości poprzecznych zacisków nad wzdłużnymi, które stosuje ten producent. Zapewne, jak zwykle - może być bardzo dobry produkt w "gorszej" technologii i kiepski w "lepszej".
f.

Data: 2019-02-19 11:23:21
Autor: fonon
Wezyki elastyczne w oplocie przylacza hydrauliczne
Po krótkim rozpoznaniu oferty sklepów znalazłem jedynie wężyki Invena z zaciskami poprzecznymi. Pozostałe mają zaciski wzdłużne (w tym polecane w tym wątku produkty firmy Schell). Jako ciekawostka - w Leroy Merlin są również wężyki z 20-letnią "gwarancją". Większoś producentów gwarantuje 10 lat eksploatacji.
f.

Data: 2019-03-30 11:21:22
Autor: ń
Wezyki elastyczne w oplocie przylacza hydrauliczne
Co to są zaciski poprzeczne, a zaciski wzdłużne?

-- -- -
Czytałem kiedyś o wyższości poprzecznych zacisków nad wzdłużnymi, które stosuje ten producent.

Data: 2019-03-30 21:05:11
Autor: Czarek

W dniu 30.03.2019 o 11:21, ń pisze:
Co to są zaciski poprzeczne, a zaciski wzdłużne?

-- -- -
Czytałem kiedyś o wyższości poprzecznych zacisków nad wzdłużnymi, które stosuje ten producent.

Co to za kretyn, który nie umie cytować?

--
Czarek

Data: 2019-03-30 19:37:19
Autor: Zenek Kapelinder
Wezyki elastyczne w oplocie przylacza hydrauliczne
Co to za kretyn co w temacie o wezykach napisal o cytowaniu.

Data: 2019-04-01 09:44:58
Autor: collie
W dniu 31.03.2019 04:37, Zenek Kapelinder pisze:

Co to za kretyn co w temacie o wezykach napisal o cytowaniu.

Co to za kretyn, który w temacie o wężykach napisał
o cytowaniu cytowania - bez cytatu i nie po polsku
na polskiej grupie dyskusyjnej?

Data: 2019-04-01 18:20:24
Autor: adam
W dniu 2019-04-01 o 09:44, collie pisze:
[...]

Dyskusja w grupach zawsze(!!!) skręca z głównego tematu na inny. Nie jest to może dobre, ale tak jest wszędzie, nie tylko na polskich grupach. W realu też tak jest, zaczyna się na jeden temat, a kończy się na innym, ale nikt za to nie wyzywa swego partnera.

A poprawne cytowanie, gramatyka, nie obrażanie itd to są stare zasady netykiety, warto je stosować tak ja dobre obyczaje na co dzień.

Data: 2019-04-01 18:41:40
Autor: collie
W dniu 1.04.2019 18:20, adam pisze:

Dyskusja w grupach zawsze(!!!) skręca z głównego tematu na inny.

I dygresje są zawsze ciekawsze niż wypowiedzi na temat. ;)

Data: 2019-02-11 19:35:11
Autor: Mateusz Bogusz
Wezyki elastyczne w oplocie przylacza hydrauliczne
Dzień dobry,
Jakie wężyki przyłączeniowe (jakich producentów) do baterii, spłuczek itp. można aktualnie uznać za najlepsze (najtrwalsze)?

Pytasz bo chcesz je założyć i zapomnieć o nich czy jak?

--
Pozdrawiam,
Mateusz Bogusz

Data: 2019-02-11 20:08:33
Autor: Jacek
W dniu 11.02.2019 o 10:32, fonon pisze:
Dzień dobry,
Jakie wężyki przyłączeniowe (jakich producentów) do baterii, spłuczek itp. można aktualnie uznać za najlepsze (najtrwalsze)?
f.
Sprawdź, jakie metale połączysz. U mnie miałem piecyk łazienkowy podłączony giętkim wężykiem do mosiężnego przyłącza z jednej strony i do żeliwnego nypla z drugiej. Pięknie to skorodowało elektrochemicznie po 6-7 latach.
Jacek

Data: 2019-02-12 09:51:18
Autor: Tomotron
Wezyki elastyczne w oplocie przylacza hydrauliczne
osobiście zamontowałem wszędzie takie:
https://www.karbowane.pl/wezyki-do-baterii-c-13.html

są jeszcze z chromowanej rurki miedzianej, łatwo się formuje
https://www.schell.eu/polska-pl/produkty/regulacyjne-zawory-katowe/rury-miedziane/details/artikel/084800699.html

Wezyki elastyczne w oplocie przylacza hydrauliczne