Wg Tuska nie wolno rusza celebrytow, aktorow i znanych ludzi

Data: 2010-02-05 01:16:46
Autor: awe
Wg Tuska nie wolno rusza celebrytow, aktorow i znanych ludzi
I teraz szczekajcie na tych ktorzy was ruszaja - jest demokracja. Jak nie jestescie celebrytami to nie wolno wam byc pedofilami, oszustami itp itd. To sa slowa TUSKA
Gratuluje wam tego lumpa ktorego posadziliscie na stanowisku premiera...Wstyd..Polacy?
awe

Data: 2010-02-05 02:57:08
Autor: Lorn
awe pisze:
I teraz szczekajcie na tych ktorzy was ruszaja - jest demokracja. Jak nie jestescie celebrytami to nie wolno wam byc pedofilami, oszustami itp itd. To sa slowa TUSKA

To było uważnie słuchać Tuska... Może byś zrozumiał, ale czego można się spodziewać po tobie, gdy Kempie przeszkodziła akustyka sali i biedna źle zrozumiała, a takiego haka sobie wypracowała hyh :> 'Złej baletnicy przeszkadza rąbek u spódnicy' :>

Gratuluje wam tego lumpa ktorego posadziliscie na stanowisku

Hehe jaki ty jesteś żałosny... O przepraszam wy jesteście żałośni :> Nie mogę się już doczekać jak będziesz ubierał w kwiatki wypowiedzi byłego 'na szczęście dla Polski' premiera i tłumaczył co ten prezesik miał na myśli. :-)

Data: 2010-02-05 15:26:29
Autor: awe

Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości news:hkfsa7$s8r$2news.interia.pl...
awe pisze:
[...]

-- -- -- -- -- -
sluchalem uwaznie i prawdopodobie w przeciwienstwie do ciebie ogladalem cala relacje z przesluchania swiadka Tuska i doskonale wiem o czym pisze

awe

Data: 2010-02-05 16:24:28
Autor: Lorn
awe pisze:
[...]

Nie wiesz o czy piszesz... Kolejny raz robisz z siebie debila, ale w twoim przypadku jest to normalne :> Przyzwyczaiłem się. :>

Data: 2010-02-06 00:41:54
Autor: awe

awe pisze:
[...]

-- -- -- -- -- -- --
nie prawda, przegladnij material jeszcze raz, ty nie robisz z siebie debila ty nim jestes
awe

Data: 2010-02-08 21:34:33
Autor: Lorn
awe pisze:
[...]

Głupiś. :>

przegladnij material jeszcze raz, ty nie robisz z siebie debila ty nim jestes

Masz potwierdzenie swego debilizmu :-p
"Wg Tuska nie wolno rusza celebrytow, aktorow i znanych ludzi"

"12.19 - Nie mam wrażenia, że CBA zajęło się klasą polityczną, w jakiś szczególny sposób. Nie chcę, aby służby mi podległe założyły sobie tezę, że obiektem pułapek będą celebryci, lekarze, znane aktorki, czy politycy, szczególnie z obozu konkurencji - mówi ożywiony Tusk."

Teraz jełopie włącz myślenie, przeczytaj kilka razy żebyś zrozumiał i zastanów się nad tematem wątku. :>

Data: 2010-02-08 12:48:15
Autor: Antenka
On 8 Lut, 22:34, Lorn <ateag...@poczta.fm> wrote:
awe pisze:

> Użytkownik "Lorn" <ateag...@poczta.fm> napisał w wiadomości

> -- -- -- -- -- -- --
> nie prawda,

Głupiś. :>

--
Immortal silence gathers illusions inside...- Ukryj cytowany tekst -

- Pokaż cytowany tekst -

Vicia, weź węgiel na wstrzymanie tej sraczki ok?

Antenka

Data: 2010-02-08 21:57:05
Autor: Lorn

awe pisze:
[...]

Jaka vicia? Wycinaj sygnaturki niereformowalna antenko moherowego berecika...

Data: 2010-02-05 13:16:56
Autor: Jarosław Stańczyk - Systemowcy.pl
Wg Tuska nie wolno rusza celebrytow, aktorow i znanych ludzi

-- Pozdrawiam
Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hkfnl8$643$1news.onet.pl...
[...]

Niektórzy wolą takiego "Lumpa" niż satrego i grubego prawiczka, który nie ma nawet normalnej rodziny w dodatku mści się za to, że w podstawówce go nikt nie lubi, teraz bije brata..

Stan

Data: 2010-02-08 12:43:00
Autor: Antenka
On 5 Lut, 02:16, "awe" <fakej2...@poczta.onet.pl> wrote:
[...]

A kominiarzy wolno czy nie wolno? Jak myślisz Ave Cesarus? :D:D

Antenka

"Polska tonie w morzu dlugów, czas uciekać koniec cudów (PO)!" -A.

Wg Tuska nie wolno rusza celebrytow, aktorow i znanych ludzi