Wg fanatyczki PiS-u.

Data: 2013-11-18 08:37:43
Autor: stevep
Wg fanatyczki PiS-u.
# - Jacek Rostowski to jedyny filar zaufania w rządzie Donalda Tuska -  powiedziała w "Faktach po Faktach" na antenie TVN24 prof. Jadwiga  Staniszkis. Według socjolog, rekonstrukcja rządu jest konieczna i "jeżeli  jest ktoś tam zużyty, to na pewno premier".

  Zdaniem prof. Staniszkis, Jacek Rostowski jest "jedynym kompetentnym"  członkiem ekipy Donalda Tuska i nie powinien zostać odwołany z funkcji  ministra finansów. Jak powiedziała na antenie TVN24, Rostowski stara się  ratować sytuację w ostatniej chwili, co oznacza "wzięcie zobowiązań, z  których nie będzie się w stanie wywiązać".

  - W tej chwili będzie kozłem ofiarnym. Mam nadzieję, że do tego nie  dojdzie, bo to byłaby rzecz nie do przyjęcia - stwierdziła socjolog. -  Gdyby Tusk był choć trochę racjonalny, to nie powinien tego robić..  Rostowski to jedyny filar zaufania - oceniła. #
Ze strony:
http://tiny.pl/q79bq

--
stevep