Wg zdjęć satelitarnych brzoza była złamana już 5 kwietnia...

Data: 2013-10-21 23:19:00
Autor: Marek
Wg zdjęć satelitarnych brzoza była złamana już 5 kwietnia...
On Mon, 21 Oct 2013 05:45:35 -0700 (PDT), mcmlxxi.xi.xi@gmail.com wrote:
eniu z samolotem, ponieważ w czasie zderzenia kontakt skrzydła z
drzewe=
m musiałby mieć kilka nanosekund. Dodał, że przy takim kontakcie s=
ęki zostałyby ucięte jak nożem, a nie wyrwane. Najciekawsze były =

Żeby skrzydło miało kontakt z drzewem na kilka nanosekund to Tupolew musiałby leciec z połową  prędkości światła. Wot technika.
Chociaż to by przynajmniej tłumaczyłoby te rozbieżności w ustaleniu czasu wystąpienia katastrofy.

Nie wierzę, że taką bzdurę palnęła osoba mająca tytuł profesora.

--
Marek

Data: 2013-10-22 00:19:26
Autor: mcmlxxi.xi.xi
Wg zdj satelitarnych brzoza bya zamana ju 5 kwietnia...
W dniu poniedziaek, 21 padziernika 2013 23:19:00 UTC+2 uytkownik Marek napisa:
On Mon, 21 Oct 2013 05:45:35 -0700 (PDT), mcmlxxi.xi.xi@gmail.com wrote:

> eniu z samolotem, poniewa w czasie zderzenia kontakt skrzyda z drzewe> > m musiaby mie kilka nanosekund. Doda, e przy takim kontakcie s> > ki zostayby ucite jak noem, a nie wyrwane. Najciekawsze byy > eby skrzydo miao kontakt z drzewem na kilka nanosekund to Tupolew musiaby leciec z poow  prdkoci wiata. Wot technika.

Chocia to by przynajmniej tumaczyoby te rozbienoci w ustaleniu czasu wystpienia katastrofy.

Nie wierz, e tak bzdur palna osoba majca tytu profesora.

Stawiam na kaczke dziennikarska. Ale to przecie niewane -wszak
drzewa nie byo ju przed "wybuchem" -prawda? Wiec dywagowanie o
predkosci jego scinania to gdybanie o wsach babci...ale widze ze tak lubicie. Byle uciec od faktow? ;) DRZEWA NIE BYLO PRZED 10.04
wiec niewane z jaka predkoscia musiaoby je scinac skrzydlo... ;)

Data: 2013-10-22 01:09:30
Autor: grzech
W dniu 2013-10-21 23:19, Marek pisze:
[...]

Ciekawe, czy osoba mająca tytuł profesora przeanalizowała też w jaki sposób i kiedy ścięto kilkadziesiąt drzew przed i za brzozą.

Data: 2013-10-23 13:36:56
Autor: Smok Eustachy
Wg zdjęć satelitarnych brzoza była z łamana już 5 kwietnia...
W dniu 22.10.2013 01:09, grzech pisze:
/.../

Ciekawe, czy osoba mająca tytuł profesora przeanalizowała też w jaki
sposób i kiedy ścięto kilkadziesiąt drzew przed i za brzozą.

I antenę, zapomniałeś o antenie.

Data: 2013-10-23 04:56:57
Autor: brunoj
Wg zdj satelitarnych brzoza bya zamana ju 5 kwietnia...
W dniu roda, 23 padziernika 2013 13:36:56 UTC+2 uytkownik Smok Eustachy napisa:
W dniu 22.10.2013 01:09, grzech pisze:

/.../

> Ciekawe, czy osoba majca tytu profesora przeanalizowaa te w jaki
> sposb i kiedy cito kilkadziesit drzew przed i za brzoz.

I anten, zapomniae o antenie.

A to z ktrego raportu?
Kiedy mona spodziewa si referatu o minucie przed brzoz? Widz e odwieanie informacji i przygotowania trwaj ;)

Pozdrawiam!
Bruno

Data: 2013-10-22 06:51:28
Autor: JJR
Wg zdjęć satelitarnych brzoza była złamana już 5 kwietnia...
W news:almarsoft.242210816658111054news.neostrada.pl niejaki  Marek
napisał:
Nie wierzę, że taką bzdurę palnęła osoba mająca tytuł profesora.

Osoby mające tytuł profesora nie takie bzdury już opowiadały. Niestety tytuł
przed głupotą nie chroni, zwłaszcza na stare lata.

--
pzdr,
Jędrzej

"Smoka pokonać trudno, ale starać się trzeba" - z pierwszej polskiej
encyklopedii księdza kanonika Benedykta Chmielowskiego (Nowe Ateny, 1756),
wydawanej w okresie, kiedy ukazywała się Wielka Encyklopedia Francuska Diderota
i spółki.

Data: 2013-10-22 09:29:02
Autor: Tomek

Użytkownik "JJR" <jaxaANTYSPAM@uni.wroc.pl> napisał w wiadomości news:l45090$s93$1node2.news.atman.pl...
[...]

A pamiętacie z historii chemii terorię flogistonu?
Gdy Lavoisier udowodnił, że podczas procesu spalania rośnie ciężar to ówcześni naukowcy, i JEDNOCZEŚNIE (podkreślenie moje) wyznawcy terorii flogistonu chcieli odowodnić, że ma on ciężar ujemny i opuszczając ciało spalane sprawia, że cieżar produktów spalania jest większy.
Cała ta pokraczna teoria "zamachu" to dla mnie jak teoria flogistonu z XVII wieku.
Tomek.

Data: 2013-10-22 09:36:59
Autor: /dev/SU45
[...]

A dla mnie to coś zupełnie innego. Takie rzeczy, podobnie jak teoria eteru, to błądzenie ale jednak zgodne z ówczesnym stanem wiedzy. A tu jest jakieś całkowite zdziczenie, ludzie (podrzędnej) nauki z premedytacją opowiadają brednie na polityczne zamówienie. Mi to przypomina sprawę Łysenki. Przy smoleńskologii coś takiego jak to jawi się nieszkodliwym maniactwem :)

http://forum.gazeta.pl/forum/w,422,37095598,37095598,Michal_Gryzinski_fizyk.html

Data: 2013-10-22 10:37:32
Autor: Bruno
Wg zdjęć satelitarnych brzoza była z łamana już 5 kwietnia...
Dnia Tue, 22 Oct 2013 09:36:59 +0200, /dev/SU45 napisa(a):

A pamitacie z historii chemii terori flogistonu?
Gdy Lavoisier udowodni, e podczas procesu spalania ronie ciar to
wczeni naukowcy, i JEDNOCZENIE (podkrelenie moje) wyznawcy terorii
flogistonu chcieli odowodni, e ma on ciar ujemny i opuszczajc ciao
spalane sprawia, e ciear produktw spalania jest wikszy.
Caa ta pokraczna teoria "zamachu" to dla mnie jak teoria flogistonu z
XVII wieku.

A dla mnie to co zupenie innego. Takie rzeczy, podobnie jak teoria eteru, to bdzenie ale jednak zgodne z wczesnym stanem wiedzy.
E tam. Eter wraca i to w wielkim stylu. Tylko dla niepoznaki troch inaczej
si nazywa;)

A tu jest jakie cakowite zdziczenie, ludzie (podrzdnej) nauki z premedytacj opowiadaj brednie na polityczne zamwienie. Mi to przypomina spraw ysenki. Przy smoleskologii co takiego jak to jawi si nieszkodliwym maniactwem :)
http://forum.gazeta.pl/forum/w,422,37095598,37095598,Michal_Gryzinski_fizyk.html

Nauka i polityka od zawsze tworz niebezpieczne mieszaniny. Szczeglnie gdy
gdy kto jest niezbyt zdolny, za to ma wielkie ambicje. http://pl.wikipedia.org/wiki/ysenkizm

--
Pozdrawiam!
Bruno

Data: 2013-10-22 19:24:53
Autor: the_foe
W dniu 2013-10-22 09:29, Tomek pisze:
A pamiętacie z historii chemii terorię flogistonu?

bardziej znana i podobna w wymowie była teoria cieplików

--
@foe_pl

Data: 2013-10-23 13:36:04
Autor: Smok Eustachy
Wg zdjęć satelitarnych brzoza była z łamana już 5 kwietnia...
W dniu 21.10.2013 23:19, Marek pisze:
/.../
[...]

A bariera językowa?
Pies? To były tysięczne części sekundy czyli jakieś mili czy mikro.

Słucham właśnie TV Republika - z tego co mówi prof Cieszewski wynika, że ktoś faktycznie wziął to coś fordowego za brzozę ale to jest droga czy coś.

Wg zdjęć satelitarnych brzoza była złamana już 5 kwietnia...