Wg zdjęć satelitarnych brzoza była złamana już 5 kwietnia...

Data: 2013-10-22 01:03:02
Autor: the_foe
Wg zdjęć satelitarnych brzoza była złamana już 5 kwietnia...
W dniu 2013-10-21 14:45, mcmlxxi.xi.xi@gmail.com pisze:
Prof. Chris Cieszewski: smoleńska brzoza była złamana już 5 kwietnia. Przełomowa analiza zdjęć satelitarnych ze Smoleńska

opublikowano: dzisiaj, 12:29 | ostatnia zmiana: dzisiaj, 14:30

  fot.:
http://wpolityce.pl/wydarzenia/65203-chris-cieszewski-smolenska-brzoza-byla-zlamana-juz-5-kwietnia-przelomowa-analiza-zdjec-satelitarnych-ze-smolenska

słabe,
na google earth, jest foto z czerwca 2010 roku i ulozenie jest zupelnie inne. Zwalona brzoza jest blizej budnyku i jej ulozenie jest rownolegle do szopy. te "kuleczki" co wzieto za drzewo to na mój gust to są te liczne worki ze smieciami; o ile jest to te miejsce bo nie pokazano nam szerszego planu z jakimiś bezprzecznymi punktami obserwacyjnymi.

--
@foe_pl

Data: 2013-10-22 00:15:39
Autor: mcmlxxi.xi.xi
W dniu wtorek, 22 października 2013 01:03:02 UTC+2 użytkownik the_foe napisał:
> [...]

na google earth, jest foto z czerwca 2010 roku i ulozenie jest zupelnie inne. Zwalona brzoza jest blizej budnyku i jej ulozenie jest rownolegle do szopy. te "kuleczki" co wzieto za drzewo to na mój gust to są te liczne worki ze smieciami; o ile jest to te miejsce bo nie pokazano nam szerszego planu z jakimiś bezprzecznymi punktami obserwacyjnymi.

W czerwcu 2010 brzoza nie była już "uprzatnieta" przypadkiem?
Zreszta wiarygodniejsze jest to co było "przed" a nie "po" ot choćby pamietając stan oświetlenia sciezki podejścia...

Data: 2013-10-22 09:32:26
Autor: /dev/SU45
[...]

Stan oświetlenia nie miał związku z wypadkiem, gdyż przy wymaganej przez przepisy widzialności nie byłoby problemu z poprawnym dostrzeżeniem pasa.

Trzeba się bardziej wysilić bo czołowi smoleńskolodzy uczeni podnoszą poprzeczkę. "Uderzenie kołami do góry jest lepiej amortyzowane, więc daje większą szansę przeżycia", dodaje Binienda. To jednak jest przewrót, trzeba będzie szybko zmodyfikować procedury...

Data: 2013-10-22 00:56:50
Autor: mcmlxxi.xi.xi
W dniu wtorek, 22 października 2013 09:32:26 UTC+2 użytkownik /dev/SU45 napisał:
> [...]

Stan oświetlenia nie miał związku z wypadkiem, gdyż przy wymaganej przez przepisy widzialności nie byłoby problemu z poprawnym dostrzeżeniem pasa.

Stan oświetlenia przed i po jest swietnym wyznacznikiem rosyjskiej metody postepowania z niewygodnymi faktami, dowodami i ogolnie miejscem zdazenia.
Przecież oni wycieli drzewa których uszkodzenia mogly być dowodami. O zasypaniu
terenu ziemia tez zapomnieliście? Wybiorcza pamięć widze to nie tylko rosyjska
sztuka ominiecia wymowy niewygodnych faktow... ;)

Data: 2013-10-22 10:04:31
Autor: /dev/SU45
Wg zdjęć satelitarnych brzoza była z łamana już 5 kwietnia...

Stan oświetlenia przed i po jest swietnym wyznacznikiem rosyjskiej metody postepowania z niewygodnymi faktami, dowodami i ogolnie miejscem zdazenia.

Stan oświetlenia nie miał związku z przyczynami wypadku.

Data: 2013-10-22 01:16:10
Autor: mcmlxxi.xi.xi
W dniu wtorek, 22 października 2013 10:04:31 UTC+2 użytkownik /dev/SU45 napisał:
> Stan oświetlenia przed i po jest swietnym wyznacznikiem rosyjskiej metody postepowania z niewygodnymi faktami, dowodami i ogolnie miejscem zdazenia.

Stan oświetlenia nie miał związku z przyczynami wypadku.

Tak samo jak zlamana wcześniej brzoza? ;P

Stan oświetlenia odzwierciedla stan państwa rosyjskiego, co również widać w metodach prowadzenia naprowadzania jak i stanie reszty wyposazenia lotniska.

Data: 2013-10-22 10:37:39
Autor: Tomek

Użytkownik <mcmlxxi.xi.xi@gmail.com> napisał w wiadomości news:3e4beb34-dd24-43b9-ad5b-ccd857ceaf7fgooglegroups.com...
> [...]

Stan oświetlenia odzwierciedla stan państwa rosyjskiego,

Niestety, stan państwa polskiego odzwierciedlają teorie zespołu parlamentarnego p. Maciarewicza.
A Rosjanom to bardzo na rękę.
T.

Data: 2013-10-22 23:22:23
Autor: /dev/SU45
Wg zdjęć satelitarnych brzoza była z łamana już 5 kwietnia...

Stan oświetlenia odzwierciedla stan państwa rosyjskiego,

Państwo rosyjskie to jedna wielka korupcja i rabunkowa eksploatacja surowców, i niewiele ponadto, ale akurat brak oświetlenia o niczym nie świadczy. Przy odpowiedniej widzialności oświetlenie nie było potrzebne.

Podobnie jak niesprawny ILS przy pogodzie 100% CAVOK na lotnisku w San Francisco nie świadczy o stanie USA i nie usprawiedliwia 4 (!) koreańskich lotników którym udało się rozbić B777 - nie umieli zrobić podejścia i wylądować "ręcznie"...

Niestety, stan państwa polskiego odzwierciedlają teorie zespołu
parlamentarnego p. Maciarewicza.
A Rosjanom to bardzo na rękę.

Moim zdaniem prof. Macierewicz ma jakieś papiery na prof. Kaczyńskiego. Ten ostatni dobrze wie że nic nie może zrobić i dlatego miał taką minę gdy na skype dzwonił Władimir Władimirowicz :)

Data: 2013-10-23 00:45:09
Autor: mcmlxxi.xi.xi
Wg zdjęć satelitarnych brzoza była złamana już 5 kwietnia...
W dniu wtorek, 22 października 2013 10:37:39 UTC+2 użytkownik Tomek napisał:
U�ytkownik <mcmlxxi.xi.xi@gmail.com> napisa� w wiadomo�ci news:3e4beb34-dd24-43b9-ad5b-ccd857ceaf7fgooglegroups.com...

W dniu wtorek, 22 pa�dziernika 2013 10:04:31 UTC+2 u�ytkownik /dev/SU45 napisa�:

Stan o�wietlenia odzwierciedla stan pa�stwa rosyjskiego,

Niestety, stan pa�stwa polskiego odzwierciedlaj� teorie zespo�u parlamentarnego p. Maciarewicza.

Jaki rząd taka oPOzycja... ;P
A Rosjanom to bardzo na r�k�.

Dostają od nas darmową kurację śmiechem :)
Taki mamy wkład w wydobywanie Rosjan z POmroki socjalizmu ;P

Data: 2013-10-23 01:33:26
Autor: Robert Tomasik
[...]

Ja jedynie nieśmiało tutaj zwrócę uwagę, że tam nie było w  zasadzie lotniska i nasi na swoje własne życzenie lądowali w nieczynnej bazie, którą Rosjanie grzecznościowo trochę zamietli i wyposażyli.

Data: 2013-10-23 10:27:47
Autor: Dariusz K. Ladziak
[...]

Przejedź się po wyłączonych z eksploatacji lotniskach w Polsce - ot, pod Białą Podlaską chociażby... To dopiero państwo upadłe musi być - w ogóle oswietlenia podejścia nie ma!

Smoleńsk Północny to kicha, środek czarnej dupy, lądowisko przywarsztatowe z pasem ułozonym z klawiszujących płyt. Nikt nigdy tego nie ukrywał - Rosjanom taki stan wystarcza bo robią tam po kilka operacji lotniczych tygodniowo więc na właściwą pogodę poczekać mogą, szkoda kasy na nieużywane wyposażenie. Kazał nam ktoś się pchać w ten badziew?

--
Darek

Data: 2013-10-22 18:00:14
Autor: the_foe
W dniu 2013-10-22 09:56, mcmlxxi.xi.xi@gmail.com pisze:
[...]

Rosjanie zacierają slady ale nie sa zmotywowani tym o co chorzy psychicznie sobie wyobrazaja. Rosjanie juz z przyzwyczajenia zyja w ciaglej paranoi i po prostu boją sie, ze Polacy cos im podrzucą.  Trzeba wziac poprawke na ich myslenie o swiecie, oni w wiekszosci naprawdę myślą, ze w Katyń zostali wrobieni przez Hitlera.

--
@foe_pl

Data: 2013-10-23 00:46:23
Autor: mcmlxxi.xi.xi
W dniu wtorek, 22 października 2013 18:00:14 UTC+2 użytkownik the_foe napisał:
> [...]

> terenu ziemia tez zapomnieli�cie? Wybiorcza pami�� widze to nie tylko rosyjska

> sztuka ominiecia wymowy niewygodnych faktow... ;)

Rosjanie zacierajďż˝ slady ale nie sa zmotywowani tym o co chorzy psychicznie sobie wyobrazaja. Rosjanie juz z przyzwyczajenia zyja w ciaglej paranoi i po prostu bojďż˝ sie, ze Polacy cos im podrzucďż˝.  Trzeba wziac poprawke na ich myslenie o swiecie, oni w wiekszosci naprawdďż˝ myďż˝lďż˝, ze w Katyďż˝ zostali wrobieni przez Hitlera.

WOW! Piszesz jakbyś temat znał od środka! ;)

Data: 2013-10-23 10:23:35
Autor: Dariusz K. Ladziak
[...]

Jakimi niewygodnymi faktami? Co i kto, w świetle reporterskich fleszy, probował ukryć? Ot, po nieszczęściu poczuli smród koło tyłków i zabrali się za robote żeby nie mieć szybkiej powtórki z rozrywki - w parę miesięcy póżniej całą okolice lotniska wystrzygli dodatkowo z krzaczorów.
A stan oświetlenia mnie miał żadnego wpływu na przebieg zdarzeń - przy oświetleniu dziennym, jeżeli widać pas to praktycznie nie widać jego świateł (za słabe są żeby przez dzienne oświetlenie się przebić), we mgle rozświetlonej światłem dziennym tym bardziej nic nie dają - te światła potrzebne są w nocy!

--
Darek

Data: 2013-10-22 18:01:51
Autor: Smok Eustachy
Wg zdjęć satelitarnych brzoza była złamana już 5 kwietnia...
W dniu 22.10.2013 09:15, mcmlxxi.xi.xi@gmail.com pisze:
/.../
W czerwcu 2010 brzoza nie była już "uprzatnieta" przypadkiem?
Zreszta wiarygodniejsze jest to co było "przed" a nie "po"
ot choćby pamietając stan oświetlenia sciezki podejścia...

Nie była. A kto pamięta ten obrazek:

https://pbs.twimg.com/media/BXLvQGBCMAA94eL.jpg:large

Data: 2013-10-22 19:22:57
Autor: Bruno
Dnia Tue, 22 Oct 2013 18:01:51 +0200, Smok Eustachy napisał(a):

[...]

A to z którego z raportów?
PS. Co z referatem o ostatniej minucie przed brzozą?

--
Pozdrawiam!
Bruno

Data: 2013-10-24 17:32:38
Autor: Marcin N
W dniu 2013-10-22 18:01, Smok Eustachy pisze:
[...]

Ja pamiętam. Zwykłe bredzenie dziennikarzy, którzy czwarty zakręt pomylili z czwartą próbą lądowania.

--
MN

Wg zdjęć satelitarnych brzoza była złamana już 5 kwietnia...