Wg zdjęć satelitarnych brzoza była złamana już 5 kwietnia...

Data: 2013-10-22 09:51:06
Autor: Smok Eustachy
Wg zdjęć satelitarnych brzoza była złamana już 5 kwietnia...
W dniu 21.10.2013 14:45, mcmlxxi.xi.xi@gmail.com pisze:
Prof. Chris Cieszewski: smoleńska brzoza była złamana już 5 kwietnia.

Proponuję poczekać jeszcze ze 3 dni aż się wyjaśnią kontrowersje.
Przede wszystkim ewentualne przesunięcie korony a może i samego pnia w międzyczasie.
Analiza zgodności z szkicem terenu z Raportu Millera.

Nie to jednak jest ważne. Oczekiwałbym od Zespołu Laska, który dział już miesiącami, że podobną analizę, wykorzystującą dostępne zdjęcia zamieści na swojej stronie faktysmolensk.gov.pl
Albo ze zrobi konferencję jakąs i kwestie związane z brzozą wyjasni.

Dr Lasek w kazamatach siedział wczoraj na jakimś spiskowym konwentyklu,
gdzie cytuję tłita: "Piotr Lipiec na konferencji ENCASIA przedstawi metodologię synchronizacji zapisów rejestratorów Tu-154M i urządzeń TAWS i FMS."

Czemu publicznie tego nie powiedzą?

Data: 2013-10-22 10:06:34
Autor: /dev/SU45
[...]

Tutaj to chyba trzeba poczekać na specjalistów z Hogwartu, Akademii Pana Kleksa, i Uniwersytetu Niewidocznego.

Data: 2013-10-22 01:18:24
Autor: mcmlxxi.xi.xi
W dniu wtorek, 22 października 2013 10:06:34 UTC+2 użytkownik /dev/SU45 napisał:
> [...]

Tutaj to chyba trzeba poczekać na specjalistów z Hogwartu, Akademii Pana Kleksa, i Uniwersytetu Niewidocznego.

Już sie tym zajeli absolwenci Akwarium.

Data: 2013-10-22 11:43:41
Autor: Bartłomiej Kacprzak
Wg zdjęć satelitarnych brzoza była złamana już 5 kwietnia...

Użytkownik "/dev/SU45" <nie.ma.zupelnie@w.pl> napisał w wiadomości news:5266320c$0$2180$65785112news.neostrada.pl...
[ciach]
NU w to nie mieszaj, oni zajmują się poważniejszymi rzeczami.

;)

pozdr

--
Bartek
Niebieska9'99

Data: 2013-10-22 20:06:42
Autor: /dev/SU45
Wg zdjęć satelitarnych brzoza była z łamana już 5 kwietnia...

NU w to nie mieszaj, oni zajmują się poważniejszymi rzeczami.

;)

"Przesunięcie korony a może i samego pnia w międzyczasie" to nie jest poważny temat? Przecież to ma potencjał noblowski! Gdybym pisał recenzję grantu na taki temat, to by po prostu nie dało się tego uwalić!

Data: 2013-10-23 15:48:45
Autor: Smok Eustachy
W dniu 22.10.2013 20:06, /dev/SU45 pisze:

[...]

nie zauważyłbyś ironii nawet gdyby wyskoczyła zza krzaka i kopnęła Cie w zadek.

Data: 2013-10-23 12:03:25
Autor: mcmlxxi.xi.xi
W dniu środa, 23 października 2013 15:48:45 UTC+2 użytkownik Smok Eustachy napisał:

> [...]

> grantu na taki temat, to by po prostu nie dało się tego uwalić!

nie zauważyłbyś ironii nawet gdyby wyskoczyła zza krzaka i kopnęła Cie w zadek.

Ona musi spaść nań z góry znienacka jak łaska boska lub tutka...

Data: 2013-10-22 18:03:35
Autor: the_foe
W dniu 2013-10-22 09:51, Smok Eustachy pisze:
[...]

analiza została juz przeprowadzona na salon24.pl, uzytkownik ford dowiódł (jezeli znizymi poziom mocy dowodu do poziomou tzw prof. Ciszewskiego), ze oznaczony przedmiot jako drzewo to worki ze smieciami. I tak, lezaly one zarówno przed jak i po katastrofie. Nie winmy Rosjan o słaby recykling

--
@foe_pl

Data: 2013-10-22 18:54:22
Autor: Smok Eustachy
Wg zdjęć satelitarnych brzoza była złamana już 5 kwietnia...
W dniu 22.10.2013 18:03, the_foe pisze:
/.../
[...]

Są nawet 2 brzozy:
https://scontent-b-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-ash4/1375942_652663261433216_183634840_n.jpg
Fordziątko jak to fordziątko nie wzieło pod uwagę zdjęć, w których korona brozzy stanowi raczej przedłużenie ściany budu, a nie jest pod kątem. Linkowąłem już.

Ale nie na temat piszesz (jak zwykle zresztą).
Pisąłem o samodzielnej analizie przez Zespół Laska, który powinien przez ten rok cokolwiek uzasadnić.

Data: 2013-10-24 01:17:45
Autor: Titus Atomicus
Wg zdjęć satelitarnych brzoza była złamana już 5 kwietnia...
A swoja droga... genialni ci Rosjanie.
Z tak precyzja przewidzieli, ze ten polski samolot wleci mniej wiecej na te wlasnie brzoze.
No, chyba, ze mieli wiecej takich brzoz przygotowanych, tj. polamanych (stad pewnie wycieli potem lasek zeby sie nie wydalo)..
Tak czy inaczej - szacun.
--
TA

Data: 2013-10-22 18:56:24
Autor: Smok Eustachy
[...]

I jeeszcze jedna fota:
http://img18.imageshack.us/img18/5503/5u8x.jpg

Data: 2013-10-23 09:09:27
Autor: Bartłomiej Kacprzak

Użytkownik "Smok Eustachy" <smok@wurg.pl> napisał w wiadomości news:5266ae38$0$2298$65785112news.neostrada.pl...

I jeeszcze jedna fota:
http://img18.imageshack.us/img18/5503/5u8x.jpg

A ścinałeś kiedyś jakieś drzewo?
Widziałeś jak upada?
To skrzydło nie zadziałało jak miecz, tylko od uderzenia brzoza się ugieła i pękła.
Jak by chciała to upadłaby nawet do tyłu.

KURWA baranie zasrany!

--
Bartek
Niebieska9'99

Data: 2013-10-23 09:30:48
Autor: Monster
W dniu 2013-10-22 18:56, Smok Eustachy pisze:
[...]

Przesłuchajcie w końcu tę brzozę,przy takiej schizofrenii to chyba żaden problem?

--
Tomek

Data: 2013-10-23 18:24:32
Autor: Bruno
Dnia Wed, 23 Oct 2013 09:30:48 +0200, Monster napisał(a):

[...]

To nie słyszałeś najnowszych wieści?! Przecież nie dalej jak wczoraj brzoza do wszystkiego się przyznała i
potwierdziła że jej na miejscu katastrofy wcale nie było.

--
Pozdrawiam!
Bruno

Data: 2013-10-24 17:44:53
Autor: Marcin N
W dniu 2013-10-23 18:24, Bruno pisze:

[...]

Przyznać się to żadna sztuka. Na pewno ma jakieś alibi w zanadrzu.

--
MN

Data: 2013-10-24 19:32:53
Autor: Bruno
Dnia Thu, 24 Oct 2013 17:44:53 +0200, Marcin N napisał(a):

[...]

Po wycięciu zeznań już nie zmieni. Najwyraźniej to była skoordynowana
akcja.

--
Pozdrawiam!
Bruno

Data: 2013-10-23 21:16:32
Autor: Monster
Wg zdjęć satelitarnych brzoza była złamana już 5 kwietnia...
W dniu 2013-10-22 18:56, Smok Eustachy troluje:
tu brzoza..tu brzoza..
a pismaki go tak ładnie zdemaskowali:
http://zmianynaziemi.pl/wiadomosc/dziesiatki-tysiecy-platnych-trolli-internetowych-pozostaje-w-sluzbie-panstwowej

--
Tomek

Data: 2013-10-23 00:48:25
Autor: mcmlxxi.xi.xi
W dniu wtorek, 22 października 2013 18:03:35 UTC+2 użytkownik the_foe napisał:
W dniu 2013-10-22 09:51, Smok Eustachy pisze:

> Nie to jednak jest wa�ne. Oczekiwa�bym od Zespo�u Laska, kt�ry dzia� ju�

> miesi�cami, �e podobn� analiz�, wykorzystuj�c� dost�pne zdj�cia zamie�ci

> na swojej stronie faktysmolensk.gov.pl

> Albo ze zrobi konferencj� jak�s i kwestie zwi�zane z brzoz� wyjasni.

analiza zosta�a juz przeprowadzona na salon24.pl, uzytkownik ford dowi�d� (jezeli znizymi poziom mocy dowodu do poziomou tzw prof. Ciszewskiego), ze oznaczony przedmiot jako drzewo to worki ze smieciami. I tak, lezaly one zar�wno przed jak i po katastrofie. Nie winmy Rosjan o s�aby recykling

To były zawczasu przygotowane worki na zwłoki... :'(

Data: 2013-10-23 15:51:24
Autor: Smok Eustachy
[...]

A obiekt Forda to ośmiornica. Z zdjęcia z czerwca wynika, że to są ścieżki na podwórku porozłażane:

http://mm.salon24.pl.s3.amazonaws.com/7a/36/7a36ed7ee000006546835357c364a0f1,2,0.jpg

Tylko niezależne badanie przez odpowiednią ekipe fachowców może tutaj coś sfalsyfikować.

Wg zdjęć satelitarnych brzoza była złamana już 5 kwietnia...