Wg zdjęć satelitarnych brzoza była złamana już 5 kwietnia...

Data: 2013-10-26 12:04:48
Autor: Bruno
Wg zdjęć satelitarnych brzoza była złamana już 5 kwietnia...
Dnia Mon, 21 Oct 2013 05:45:35 -0700 (PDT), mcmlxxi.xi.xi@gmail.com
napisał(a):

Prof. Chris Cieszewski: smoleńska brzoza była złamana już 5 kwietnia. Przełomowa analiza zdjęć satelitarnych ze Smoleńska
opublikowano: dzisiaj, 12:29 | ostatnia zmiana: dzisiaj, 14:30  fot.:
http://wpolityce.pl/wydarzenia/65203-chris-cieszewski-smolenska-brzoza-byla-zlamana-juz-5-kwietnia-przelomowa-analiza-zdjec-satelitarnych-ze-smolenska

"- Nie brałem udziału w analizie Chrisa Cieszewskiego - napisał Deepak
Mishra z University of Georgia, wybitny specjalista od zdjęć satelitarnych.
Cieszewski powoływał się na niego, twierdząc, że smoleńska brzoza została
złamana jeszcze przed 10 kwietnia 2010 r."
http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,114871,14846279,_GW___Mamy_dowod_na_klamstwo_eksperta_PiS_od_brzozy_.html

--
Pozdrawiam!
Bruno

Data: 2013-10-28 12:57:56
Autor: mcmlxxi.xi.xi

napisał(a):

> [...]

Cieszewski powoływał się na niego, twierdząc, że smoleńska brzoza została

złamana jeszcze przed 10 kwietnia 2010 r."

Ty jeszcze wierzysz GW?! WOW! ;)

Data: 2013-10-29 10:25:28
Autor: Bruno
Wg zdjęć satelitarnych brzoza była złamana już 5 kwietnia...

http://www.konferencja.home.pl/programii/programii.pdf
--
Pozdrawiam!
Bruno

Wg zdjęć satelitarnych brzoza była złamana już 5 kwietnia...