Wgniecenie w lodowce - naprawa

Data: 2009-09-23 08:19:09
Autor: Piotr
Wgniecenie w lodowce - naprawa
Witam
Czy macie jakis sprawdzony sposob na wyprostowanie niewielkiego
wgniecenia w drzwiach lodowki? W necie znalazlem o metodzie zamrazania
takiej powierzchni (blacha sie kurczy i tym samym prostuje). Stosowal
ktos z Was ta metode?

Piotr

Data: 2009-09-23 08:36:51
Autor: JS
Wgniecenie w lodowce - naprawa
1. Polubić
2. Zaszpachlować i pomalować całą powierzchnię
3. Zdemontować drzwi i zawieźć do blacharza samochodowego, który wyciągnie i potem zrobi, jak w p. 2.

Jacek

Data: 2009-09-23 09:08:06
Autor: wolim
Wgniecenie w lodowce - naprawa
Jeżeli nie ma pęknięć lakieru, to jest cała masa blacharzy, którzy zajmują się naprawą wgnieceń bez lakierowania. Możesz wpisać w google i zadzwonić do pierwszego lepszego - jak trafisz na kogoś dobrodusznego, to może coś podpowie ;)

Z tego co sie orientowalem, to wyciągnięcie jednego wgniecenia kosztuje ok. 50 zł.

A może nawet przyjechałby taki blacharz i na miejscu usunał?

Pozdrawiam,
MW

Data: 2009-09-24 10:26:20
Autor: Jan Werbiński
Użytkownik "Piotr" <p_1974@nospam.tlen.pl> napisał w wiadomości news:h9cekt$i0a$2inews.gazeta.pl...
[...]

Przyklej ładną naklejkę. Z gołą babą najlepiej.

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

Data: 2009-09-24 11:56:51
Autor: Prawusek
"Jan Werbiński" <janwer_usenet_2008_01@janwer.com> wrote in message
> [...]
> ktos z Was ta metode?

Przyklej ładną naklejkę. Z gołą babą najlepiej.

Słyszałem, że zalepiasz gumą do żucia, wgniecenia i dziury wew
prezerwatywach...

Data: 2009-09-24 18:51:06
Autor: Jan Werbiński
Użytkownik "Prawusek" <prawusek@interia.pl> napisał w wiadomości news:h9fgdr$sv4$1nemesis.news.neostrada.pl...
> [...]

Przyklej ładną naklejkę. Z gołą babą najlepiej.

Słyszałem, że zalepiasz gumą do żucia, wgniecenia i dziury wew

Twoja żona jak zwykle przesadza

Data: 2009-09-22 19:18:08
Autor: Prawusek
> [...]
> "Jan Werbiński" <janwer_usenet_2008_01@janwer.com> wrote in message

> Słyszałem, że zalepiasz gumą do żucia, wgniecenia i dziury wew

Byłem młody i głupi parząc się z Romanem. Nie wiem co ci się w nim podoba...
Ale on jest zachwycony.

Wgniecenie w lodowce - naprawa