Wgrywanie oprogramowania

Data: 2009-07-10 10:54:05
Autor: P.Gawryjolek
Wgrywanie oprogramowania
Proszę nie bijcie!!!
Jak w moim poprzednim poście skusiłem się na zrobienie tego samemu.
W tunerze usunąłem wszystkie programy.
Przywróciłem ustawienia fabryczne.
Wyłączyłem.
Ściągnąłem oprogramowane ze strony www.ferguson-digital.eu rozpakowałem
Połączyłem z kompem RS232.
Wg zamieszczonej instrukcji uruchomiłem FXLoader wskazałem COM2 "Ready" Dałem Send to receiver Otworzyłem plik z rozszerzeniem bin
Włączyłem odbiornik i co?
I nic! Na pasku postępu nic po dwudziestu paru minutach nawet nie drgnął.
Już sam nie wiem co może byc. A nawiasem to jakdługo trwa ta operacja? Bo pliki wale nie są takie duże.
Pozdrawiam PG

Data: 2009-07-10 12:25:24
Autor: Sat_Diver
Wgrywanie oprogramowania
Nastał dzień 2009-07-10 10:54, P.Gawryjolek donosi, że:
Proszę nie bijcie!!!

jaki to model Fergusona?

Data: 2009-07-10 12:45:26
Autor: P.Gawryjolek
Wgrywanie oprogramowania

Użytkownik "Sat_Diver" <satdiver@satdiver.info> napisał w wiadomości news:h375h3$52d$1nemesis.news.neostrada.pl...
Nastał dzień 2009-07-10 10:54, P.Gawryjolek donosi, że:
Proszę nie bijcie!!!

jaki to model Fergusona?

FX6600 CR z jednym czytnikiem kart

Pozdrawiam

Data: 2009-07-10 12:57:45
Autor: Sat_Diver
Wgrywanie oprogramowania
Nastał dzień 2009-07-10 12:45, P.Gawryjolek donosi, że:
FX6600 CR z jednym czytnikiem kart
Procedura wygląda tak:
Spróbuj wybrać inny port COM
Wciśnij "Send to reciever"
Wskaż plik bin i wybierz "otwórz"
Włącz tuner do sieci lub włącznikiem na tylnym panelu (na pasku postępu programu zobaczysz jak odbywa się proces wgrywania)
Po wgraniu softu zaczekaj aż tuner sam się uruchomi!!!
Całość powinna potrwać ca. 3 minuty

Cały opis z fotkami tutaj:
http://dvhk.pl/showthread.php?t=367011
(wymagana rejestracja)

Powodzenia ;)

Data: 2009-07-10 13:07:32
Autor: P.Gawryjolek
Wgrywanie oprogramowania

Użytkownik "Sat_Diver" <satdiver@satdiver.info> napisał w wiadomości news:h377do$52d$2nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

Dokładnie tak robiłem Port COM2  ma status ready. Czy wjakiś inny sposób można sprawdzić "Łącznośc z tunerem?
Tak jak pisałem po włączeniu tunera nic się nie dzieje. Na wyświetlaczu tunera "Wskaźniki 7 segmentowe" podejrzewam że to napis LanG

Data: 2009-07-10 12:12:34
Autor: Cezar
Wgrywanie oprogramowania

[...]

Czyli chyba startuje.
"LanG" to pierwsza opcja po wystartowaniu tunera (wybor jezyka)

c.

Data: 2009-07-10 13:20:59
Autor: Sat_Diver
Wgrywanie oprogramowania
Nastał dzień 2009-07-10 13:07, P.Gawryjolek donosi, że:
Dokładnie tak robiłem Port COM2  ma status ready.
1. Proszę spróbować zrestartować komputer, mógł pojawić się portem z portem COM.
2. Jeśli nie pomoże można spróbować zamienić końcówki kabla PC<->STB

Czy kabel jest dobry (sprawny i czy na pewno NullModem)?
Na wyświetlaczu tunera "Wskaźniki 7 segmentowe" podejrzewam że to napis LanG
Oznacza brak listy w tunerze, tutaj są przykładowe

Data: 2009-07-10 13:21:57
Autor: Sat_Diver
Wgrywanie oprogramowania

http://www.upload.etv-bis.com/index.php?subcat=292&ENGINEsessID=4ce388691edd3ad34c0c8e3cb87a49d5

Data: 2009-07-10 13:26:51
Autor: BaX
Wgrywanie oprogramowania

[...]

Pytanie pomocnicze: czy jak podłączysz go pod TV możesz zaprogramować go z pilota? /wyszukać kanały/
O ile dobrze pamiętam to FX6600 wymagały listy pod ten właśnie tuner, nie da się wgrać dowolnej dla fergusona.

Fergusony programowało się dwojako, albo przez włączanie do sieci w celu nawiązania komunikacji z kompem albo przez wpisanie kodu z pilota.

Data: 2009-07-10 13:47:17
Autor: P.Gawryjolek
Wgrywanie oprogramowania

Użytkownik "BaX" <bax@_klub.chip.pl> napisał w wiadomości news:h3794a$bfa$1nemesis.news.neostrada.pl...

[...]

Bałem się przerwać proces aby nie uszkodzić FLASHA choc nie wiedzialem czy wogóle "idzie".
Ale przerwałem podłączyłem z telewizorem przywrociłem zachowaną listę kanałów i działa ale w informacjach jest ostatnia aktualizacji maj 2008

Data: 2009-07-10 13:48:54
Autor: Jingiel
Wgrywanie oprogramowania

[...]

No to sporobuj teraz podpiac z powrotem i wgrac. Bez usuwania listy i przywracania ustawien fabrycznych.

Jingiel

Data: 2009-07-10 13:50:59
Autor: P.Gawryjolek
Wgrywanie oprogramowania

Użytkownik "P.Gawryjolek" <piotr_gawryjolek@go2.pl> napisał w wiadomości news:h37aat$cn7$1nemesis.news.neostrada.pl...

[...]

W oprogramowaniu ze strony fergusona statnia aktualizacja zawiera Listy Cyfra+ Polsat iGital

Data: 2009-07-10 14:24:15
Autor: Sat_Diver
Wgrywanie oprogramowania
Nastał dzień 2009-07-10 13:26, BaX donosi, że:
Fergusony programowało się dwojako, albo przez włączanie do sieci w celu nawiązania komunikacji z kompem albo przez wpisanie kodu z pilota.
Kod z pilota to seria AF, a kolega ma FX

Data: 2009-07-10 14:40:39
Autor: P.Gawryjolek
Wgrywanie oprogramowania

Użytkownik "Sat_Diver" <satdiver@satdiver.info> napisał w wiadomości news:h37cfu$dhe$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

No właśnie z pilota to nie wiele się da.
Jak juz pisałem da się z tym żyć ale chce być trochę mądrzejszy , mniej zaśmiecałbym grupe

Data: 2009-07-10 15:55:59
Autor: BaX
Wgrywanie oprogramowania

Fergusony programowało się dwojako, albo przez włączanie do sieci w celu nawiązania komunikacji z kompem albo przez wpisanie kodu z pilota.
Kod z pilota to seria AF, a kolega ma FX

A to co ja napisałem wcześniej temu przeczy?

Data: 2009-07-10 16:01:45
Autor: Sat_Diver
Wgrywanie oprogramowania
Nastał dzień 2009-07-10 15:55, BaX donosi, że:
[...]
Ja tylko uzupełniłem (uściśliłem) informację, unikając przy tym niepotrzebnych, w tym przypadku, pytań o kod.

Data: 2009-07-10 16:14:01
Autor: L
Wgrywanie oprogramowania
Włączyłem odbiornik i co?
I nic!
kabel ma byc z przeplotem  http://laki.dvhk.pl/faq/ferdek_rs232.htm , tuner wyjeta wtyczka z sieci , program nie loader a edytor - czyli fxeditor ( np wer 1.3) lista do Fxa . dajesz send wkładasz wtyk i leci

Wgrywanie oprogramowania