Wharfedale DIAMOND

Data: 2009-11-06 16:37:06
Autor: Adax
Wharfedale DIAMOND
Witm ponownie! Tym razem chciałbym prosić o opinię zestawu kolun do kina Wharfedale DIAMOND 10.5/10.0/CC/SX-Sub do Denona 1610, pokój ok. 20m2. Wydaje mi się, że nieźle brzmią (odsłuch w salonie), poza tym są jakby mniejsze od innyech, takie kompaktowe...  Chcę je do kina  i do stereo. Mało info w sieci o tym sprzęcie, sprzedawcy zachwalają, ale im do końca nie ufam. Czy kase 2900 warto przeznaczyć na to, czy coś innego? B. proszę o Wasze uwagi.

Data: 2009-11-11 15:41:25
Autor: Seba_Fan
Wharfedale DIAMOND

Użytkownik "Adax" <Adax_Tnij@op.pl> napisał w wiadomości news:hd1fqt$2le$1news.onet.pl...
[...]

dobrze graja, ale najlepszym doradzca jest ucho

Wharfedale DIAMOND