Data: 2013-10-19 21:59:25 | |
Autor: N1 | |
Wheeler dealers vs Syrena 105 | |
Dodaj, Ĺźe kupili w idealnym stanie. Wymiana przekĹadni kierowniczej,
szczÄk hamulcowych, pradnicy na alternator i obicie boczkĂłw. No i lakier. Ĺťadnej rdzy, ustawiania zapĹonu, wymiany ĹoĹźysk w piastach przednich, przegubĂłw czyli typowych usterek Syrenek. |
|
Data: 2013-10-19 13:45:44 | |
Autor: kogutek444 | |
Wheeler dealers vs Syrena 105 | |
W dniu sobota, 19 października 2013 21:59:25 UTC+2 użytkownik N1 napisał:
Dodaj, że kupili w idealnym stanie. Wymiana przekładni kierowniczej, oglądałem parę razy ten program. To typowa mózgojebowa produkcja dla kretynów. A teraz odkręcę kolektor wydechowy żeby wymienić uszczelki ( auto ma 20 lat). Wziął klucza i odkręcił. Nawet w Erze takich cudów nie ma. |
|
Data: 2013-10-19 23:22:32 | |
Autor: Zbyszek9 | |
Wheeler dealers vs Syrena 105 | |
W dniu 2013-10-19 22:45, kogutek444@gmail.com pisze:
W dniu sobota, 19 października 2013 21:59:25 UTC+2 użytkownik N1 napisał:-- -- -- -- -- -- -- - To dodam , że w zimie tego roku specjalnie dla tego programu w warszawskiej FSO uruchomili produkcję Syreny 105 specjalnie dla tego programu . Zatrudnili ściągniętych z domów starców byłych pracowników . Nadwozie wytłoczyli z blachy nierdzewnej , silnik zabrali z muzeum motoryzacji itd.itd.... |
|
Data: 2013-10-20 00:21:14 | |
Autor: Arbiter | |
Wheeler dealers vs Syrena 105 | |
Użytkownik "N1" <slavek.ndm@vp.pl> napisał w wiadomości news:l3up2a$msc$1mx1.internetia.pl... Dodaj, że kupili w idealnym stanie. Wymiana przekładni kierowniczej, Dokladnie. POza tym pomiedzy zdjeciami z zachlapaną olejem ramą do pokazania syrenki pomalowanej bez silnika mineła sekunda. Ile przytym trzeba bylo dużo zrobic - mnostwo pracy. Zero informacji o wspomnianych przegubach homokinetycznych i usunięciu luzów w układzie kierowniczym. Akurat przekłądnia to mały pikuś bo wystarczyło śrubą podregulować docisk. Większe luzy to tam są na uchu przy mocowaniu resoru oraz na gwincie samego ucha.. KOnstrukcja tego zawieszenia jest do bani - ucho wypracowuje w resorze luzy i potem ciezko cokolwiek z tym zrobic. Cieknace hamulce to standard. Szczeki wystarczylo umyc, wymoczyc w nitro. Wiekszy problem zrobic cylinderki ale nie wspomnieli jak to naprawili. Ogolnie program fajny ale mocno uproszczono to pucowanie. Samo lakierowanie to zapewne była droga przez meke gdy wszedzie odkrywała sie rdza. Chyba ze zrobili ją na sztukę i za pare lat znow zgnije. Zmiana polaryzacji to prosta sprawa, mi to mechanicy zrobili w godzine i to jest spoko. Fajnei ze wstawili aleternator. |