Where is bradley.st?/Gdzie jest bradley.st?

Data: 2009-07-09 09:23:35
Autor: Valdi.Pavlack
Where is bradley.st?/Gdzie jest bradley.st?
Widział ktoś naszego grupowego wujka Sama zza wielkiej wody?
Ostatnio gdzieś nam go "wcięło" i tak jakoś smutniej na tej grupie się
zrobiło :(

Data: 2009-07-09 09:18:41
Autor: Wojciech Bancer
On 2009-07-09, Valdi.Pavlack <Valdi.Pavlack@PSL.NOspam.pl> wrote:

[...]

Widział ktoś naszego grupowego wujka Sama zza wielkiej wody?
Ostatnio gdzieś nam go "wcięło" i tak jakoś smutniej na tej grupie się
zrobiło :(

Ja tam nie mam problemów, widuję jego posty. Widzisz jego posty
w moim wątku dot. Citi?

--
Wojciech Bańcer
proteus@post.pl

Data: 2009-07-09 03:49:59
Autor: bradley.st
On 2009-07-09, Valdi.Pavlack <Valdi.Pavl...@PSL.NOspam.pl> wrote:

[...]

> [...]
> zrobiło :(

Ja tam nie mam problemów, widuję jego posty. Widzisz jego posty

A i nie dalej jak wczoraj dokopywalem Szwajcarom w watku o
Imperializmie i Arogancji Kontrolujacych Wszystko Amerykanow. O tu,
prosze, Valdi mozesz dorzucic swoje dwa grosze:

http://groups.google.pl/group/pl.biznes.banki/browse_frm/thread/57e27556f44952f9#

Od razu Ci sie weselej zrobi! :D

Data: 2009-07-09 14:45:33
Autor: Valdi.Pavlack
Where is bradley.st?/Gdzie jest bradley.st?
"bradley.st"

A i nie dalej jak wczoraj dokopywalem Szwajcarom w watku o
Imperializmie i Arogancji Kontrolujacych Wszystko Amerykanow. O tu,
prosze, Valdi mozesz dorzucic swoje dwa grosze:

Oooo widzę, że na nowo zaczynasz panoszyć się w swoim imperialistycznym
stylu ;)
A co do wątku o Szwajcara to chylę czoła za to, że pokazali cztery literki
pewnej nacji - z szacunku do Ciebie bradley.st nie będę owej nacji wymieniał
z nazwy he he ;)

Od razu Ci sie weselej zrobi! :D

Zrobiło mi się weselej bo widzę, że żyjesz i masz się dobrze (chyba) :)
A to, że ostatnio coś nie halo z moim kontaktowaniem - chyba za dużo pracy
:)

Pozdrawiam.

Data: 2009-07-09 11:32:50
Autor: Valdi.Pavlack
Where is bradley.st?/Gdzie jest bradley.st?
"Wojciech Bancer" news:slrnh5bdfu.ipg.proteuspl-test.org

Ja tam nie mam problemów, widuję jego posty. Widzisz jego posty
w moim wątku dot. Citi?

Gdzieś mi umknął :) - trzeba będzie "przekopać" archiwum.

Where is bradley.st?/Gdzie jest bradley.st?