Whi颅plash

Data: 2015-02-23 11:26:31
Autor: robot
Whi颅plash
Og贸lnie s艂aby film g艂贸wnie z powodu s艂abego scenariusza.
Natomiast rzemie艣lniczo wykonany bardzo dobrze,
dobre szpanerskie zdj臋cia i monta偶 (dla mnie nawet troch臋 za szpanersko),
bardzo dobre aktorstwo, fajnej muzyczki mo偶na se pos艂ucha膰 przy okazji.
Ale og贸le le偶y bo po prostu historia s艂aba, przewidywalna, wt贸rna.
Proces zapoznawania widza z g艂贸wn膮 postaci膮 nie sko艅czony, nie do ko艅ca
rozwini臋ty. Ot, gra se ch艂opak na b臋bnach i chce by膰 w tym dobry.
Z艂y wymagaj膮cy belfer wcale nie jest z艂y, i nie wkurwia dostatecznie.
Czyli ani si臋 tej postaci nie lubi ani nie nienawidzi.
Ja rozumiem,  wcale nie musi by膰 w filmie tak, 偶e ka偶d膮 posta膰 si臋
kocha lub nienawidzi, ale tu by si臋 to przyda艂o. Przyda艂o by si臋
na zasadzie "lepsze to ni偶 nic" bo du偶o, to w tym filmie nie ma.

Data: 2015-02-24 09:56:02
Autor: Crimi
Whi颅plash
J.K. Simmons jest tu genialny, ta mimika, te gesty, to pragnienie doskona艂o艣ci ...
Dla mnie mistrz.
Sam film nie dopowiedziany, czuj臋 niedosyt kariery b臋bniarza.
Ach, chcia艂bym aby film trwa艂 par臋 godzin d艂u偶ej.
Muzyka klimatyczna. Soundtrack na youtube to wisienka na torcie.

Data: 2015-03-22 20:09:17
Autor: grzessiek
Whi颅plash
film jest 艣wietny.

w艂a艣ciwie, to nie wiem co napisa膰 wi臋cej, bo nie chc臋 psu膰 projekcji tym, kt贸rzy jeszcze nie widzieli.

w ka偶dym razie wpiszcie go sobie sobie na list臋 must see.

g.