White-backed Duck

Data: 2011-03-16 16:18:56
Autor: Jakub A. Krzewicki
White-backed Duck
Czyli kaczka pokraczka...
http://en.wikipedia.org/wiki/White-backed_Duck
http://pl.wikipedia.org/wiki/Pokraczka

;)

http://lordwinterisle.blogspot.com/

Data: 2011-03-16 16:24:20
Autor: Jakub A. Krzewicki
White-backed Duck
środa, 16 marca 2011 16:18. carbon entity 'Jakub A. Krzewicki' <drukpakunley@gmail.org>

Czyli kaczka pokraczka...
http://en.wikipedia.org/wiki/White-backed_Duck
http://pl.wikipedia.org/wiki/Pokraczka

;)

PS. żeby było prawie (i) sprawiedliwie:
http://pl.wikipedia.org/wiki/Cudokaczka

http://lordwinterisle.blogspot.com/

Data: 2011-03-16 10:17:45
Autor: HaMMeR
White-backed Duck
<drukpakun...@gmail.org>

> Czyli kaczka pokraczka...
>http://en.wikipedia.org/wiki/White-backed_Duck
>http://pl.wikipedia.org/wiki/Pokraczka

> ;)

PS. eby byo prawie (i) sprawiedliwie:http://pl.wikipedia.org/wiki/Cudokaczka

ton de koimomenon hekaston eis idion apostrephesthaihttp://lordwinterisle..blogspot.com/

O ho ho.., jakie wielkie bogactwo ukrytych skojarzen.., no no,
pogratulowac!
I jakie to przemyslane, mozna tym 'bic' w obie strony, uprzednio
sprawdziwszy skad
dzisiaj wiatr wieje.., nieprawda?

Data: 2011-03-16 18:25:32
Autor: Jakub A. Krzewicki
White-backed Duck
środa, 16 marca 2011 18:17. carbon entity 'HaMMeR' <kd@tranzac.pl>

O ho ho.., jakie wielkie bogactwo ukrytych skojarzen.., no no,
pogratulowac!
I jakie to przemyslane, mozna tym 'bic' w obie strony, uprzednio
sprawdziwszy skad
dzisiaj wiatr wieje.., nieprawdaż?

To kolejny PoPiS:

Uwaga -- - nie rozjeżdżać kaczek ;)
http://tinyurl.com/4dwhztr

PS. O scenie politycznej nie da się mówić poważnie -- - to cyrk na kółkach. Jeśli tragedia w Smoleńsku zamioast zmobilizować do myślena dopieprzyła tylko do zupki gotowanej w kotle polskiego piekła, to przykro mi patrzeć na jednych i drugich histrionów. Sprowadzam ich do poziomu z którego wyszli -- - tj. komiksowego Kaczogrodu.

http://lordwinterisle.blogspot.com/

Data: 2011-03-16 17:31:51
Autor:
White-backed Duck
Jakub A. Krzewicki <drukpakunley@gmail.org> napisa(a): PS. O scenie politycznej nie da si mwi powanie -- - to cyrk na kkach. Jeli tragedia w Smolesku zamioast zmobilizowa do mylena dopieprzya tylko do zupki gotowanej w kotle polskiego pieka, to przykro mi patrze na jednych i drugich histrionw. Sprowadzam ich do poziomu z ktrego wyszli -- - tj. komiksowego Kaczogrodu.

Piszesz juz teksty dla tego zespolu *Gowno*?

Jesli tak, to sukces masz murowany:))

Koniecznie napisz jakis tekst o czerwonym mlocie. Ale postaw sobie wtedy
lustro przed soba, kiedy natchnienie na ciebie splynie.

Data: 2011-03-16 19:08:46
Autor: Jakub A. Krzewicki
White-backed Duck
środa, 16 marca 2011 18:31. carbon entity ' ' <fajny.d.arzbor@gazeta.SKASUJ-
TO.pl>

Piszesz juz teksty dla tego zespolu *Gowno*?
Jesli tak, to sukces masz murowany:))
Koniecznie napisz jakis tekst o czerwonym mlocie. Ale postaw sobie wtedy
lustro przed soba, kiedy natchnienie na ciebie splynie.

Z nihilizmu waści widać, że Polska potrzebuje duchowego patrona, albo inaczej wszystko pójdzie się walić na główkę.

Proponuję intronizację... imć Dyabła Boruty. Wiadomo, że złego diabli nie biorą, a więc pod rządami Jego Jaśnie Oświeconej Czartowskiej Mości Polska będzie od morza do morza, rosła w siłę a ludzie żyli dostatnio. Nie potrzebuje też Boruta drogich betonowych pomników, jakie stawiają "Królowi Świata" jego wierni, wystarczy zaś mała, drewniana figurynka którą może wyrzeźbić polski artysya ludowy. Ofiar bogatych też jak toruńskiemu redemptoryście nie trzeba naszemu rogatemu przyjacielowi składać, wystarczy od czasu do czasu zapalić przed jego figurą ogarek. Gdyby nawet się bies ów za bardzo zbiesił i przestał dotrzymywać pacta conventa wymuszone w cyrografie (do którego redakcji trzeba zatrudnić najlepszych adwokatów takich co to bandytę przed stryczkiem potrafią wybronić), przeca można się zawsze do Santo Subito pomodlić, jakoż cud ów z lubością ad majore Dei gloriam uczyni ;)

PS. nie przejmuję się wyzwiskami od "czerwonych młotów" ze strony Kononowiczów po których "nivczego nie będzie". Om nama Shivayah...

http://lordwinterisle.blogspot.com/

Data: 2011-03-16 19:12:59
Autor: obserwator
White-backed Duck
Jakub A. Krzewicki <drukpakunley@gmail.org> napisa(a): Z nihilizmu waci wida, e Polska potrzebuje duchowego patrona, albo inaczej wszystko pjdzie si wali na gwk.

Proponuj intronizacj... im Dyaba Boruty. Wiadomo, e zego diabli nie bior, a wic pod rzdami Jego Janie Owieconej Czartowskiej Moci Polska bdzie od morza do morza, rosa w si a ludzie yli dostatnio. Nie potrzebuje te Boruta drogich betonowych pomnikw, jakie stawiaj "Krlowi wiata" jego wierni, wystarczy za maa, drewniana figurynka ktr moe wyrzebi polski artysya ludowy. Ofiar bogatych te jak toruskiemu redemptorycie nie trzeba naszemu rogatemu przyjacielowi skada, wystarczy od czasu do czasu zapali przed jego figur ogarek. Gdyby nawet si bies w za bardzo zbiesi i przesta dotrzymywa pacta conventa wymuszone w cyrografie (do ktrego redakcji trzeba zatrudni najlepszych adwokatw takich co to bandyt przed stryczkiem potrafi wybroni), przeca mona si zawsze do Santo Subito pomodli, jako cud w z luboci ad majore Dei gloriam uczyni ;)

PS. nie przejmuj si wyzwiskami od "czerwonych motw" ze strony Kononowiczw po ktrych "nivczego nie bdzie". Om nama Shivayah...

Jesli uzywasz jakiegos wysublimowanego slowa, to najpierw sprawdz dokladnie co
ono oznacza, bowiem akurat *nihilizm*- wyjatkowo trafnie pasuje do ciebie.

Polska potrzebuje normalnych i uczciwych politykow, ktorzy potrafia zadbac o
interesy suwerena,ktorym jest polski narod.

Politykow ktorzy twardo stoja na ziemi, a nie bujaja w oblokach.

Z twoich przeintelektualizowanych, oderwanych od rzeczywistosci
tekstow,kompletnie nic nie wynika. Twoje teksty sa irytujace i wyczuwa sie w nich niezrownowazona psychike
czlowieka, ktory z nadmiaru przeczytanej literatury, dostal pomieszania zmyslow.

Od twoich przeintelektualizowanych tekstow, sytuacja polityczna w Polsce sie
na pewno nie zmieni.

Po co wlasciwie siedzisz na tej grupie, skoro niczego nie pojmujesz?

Ja nie jestem Kononowiczem i gdybys mial odrobine rozumu, to bys to zauwazyl.
Natomiast ty jestes ewidentnym czerwonym mlotem i to jest stwierdzenia faktu.

Data: 2011-03-16 20:14:43
Autor: u2
White-backed Duck
W dniu 2011-03-16 20:12,  obserwator pisze:
Twoje teksty sa irytujace i wyczuwa sie w nich niezrownowazona psychike
czlowieka, ktory z nadmiaru przeczytanej literatury, dostal pomieszania zmyslow.

Irytujce nie s, ale s oderwane od rzeczywistoci :)

Data: 2011-03-16 19:35:08
Autor: obserwator
White-backed Duck
u2 <u_2@o2.pl> napisa(a):
Irytujce nie s, ale s oderwane od rzeczywistoci :)

sa pokrecone, ma ewidentnie zamieszane w glowie. Dla mnie takie teksty irytuja.

...to jedne z tych *poetow*, dla ktorych Szymborska jest autorytetem: http://www.youtube.com/watch?v=LeuM7CTJCEc&p=D03D3324756514EC

Jej ostatni najlepszy bo krotki i konkretny, *wierszyk*,cytuje:

Pocalujta w dupe wojta.

Data: 2011-03-16 19:39:14
Autor: obserwator
Ups, ...no i mi na klawiature wlazl. z ta swoja glupta

.....az tekst mi wyszedl nie po polsku:))

sa pokrecone, ma ewidentnie zamieszane w glowie.  Mnie takie teksty irytuja.

...to jeden z tych *poetow*, dla ktorych Szymborska jest autorytetem: http://www.youtube.com/watch?v=LeuM7CTJCEc&p=D03D3324756514EC

Data: 2011-03-16 20:41:41
Autor: Jakub A. Krzewicki
White-backed Duck
środa, 16 marca 2011 20:35. carbon entity ' obserwator' <fajny.d.arzbor@gazeta.SKASUJ-TO.pl>

..to jedne z tych *poetow*, dla ktorych Szymborska jest autorytetem:

http://www.youtube.com/watch?v=LeuM7CTJCEc&p=D03D3324756514EC

Hm... a ładnie to tak pluć w twarz Komisji Noblowskiej? Polski Nobel to osiągnięcie, które udało się zdobyć niewielu naszym...

http://lordwinterisle.blogspot.com/

Data: 2011-03-16 20:55:10
Autor: u2
White-backed Duck
W dniu 2011-03-16 20:41, Jakub A. Krzewicki pisze:
Hm... a adnie to tak plu w twarz Komisji Noblowskiej? Polski Nobel to osignicie, ktre udao si zdoby niewielu naszym...

Jak ydek to ma wiksze szanse na zdobycie Nobla. Nobel to ydowskie
nazwisko :)

Data: 2011-03-16 20:36:05
Autor: Jakub A. Krzewicki
White-backed Duck
środa, 16 marca 2011 20:12. carbon entity ' obserwator' <fajny.d.arzbor@gazeta.SKASUJ-TO.pl>

[...]

Jesteś bardzo blisko. Sauważ jesdnak ,że pomieszanie zmysłow nie jkest chorobą indywidualną. Jest to cecha społeczeństwa, które jest psychopatyczne, toksyczne i agresywne, szuka kozłow ofiarnych żeby wskazać: taki a taki odpowiada za wariactwo i powinien znaleźć się w Tworkach. Oczywiście występuje to z mniejszym znacznie natężeniem niż w CCCP gdzie psychiatria sowiecka wymyśliła "schizofrenię bezobjawową", ale przynajmniej w jednej dziedzinie -- - duchowości -- - społeczeństwo polskie jest bardzo opresywne, równe niemal wahabickiej Arabii Saudyjskiej. Pojedź do Paryża -- - -- - tam połowa książek w księgarniach jest na temat okultyzmu, tam nie robi się z ezoteryków zdrajców,przestępców czy waryatów. Zupełnie odwrotnie niż w Polsce.

A co to nihilizm, doskonale wiem. Przy okazji polecam:
http://www.archive.org/details/TheAnti-nihilistManifesto

http://lordwinterisle.blogspot.com/

Data: 2011-03-16 20:00:17
Autor: obserwator
White-backed Duck
Jakub A. Krzewicki <drukpakunley@gmail.org> napisa(a): (...)

Czego jestem blisko? Ja pisze o twojej tworczosci. Ja ja oceniam jako ktos,
kto mial okazje na tej grupie przeczytac twoje teksty.

Piszesz pokretnie, pesymistycznie, jojczysz. Teksty sa niespojne wewnetrznie i widac, ze pisze je czlowiek ktory sam nie wie czego chce od zycia. Cholera cie wie, czy nie jestes potencjalnym samobojca.

O literaturze ezoterycznej i praktykach okultystycznych juz tu raz
rozmawialismy. Wiem, ze taka pseudoliteratura jest dostepna nie tylko w
paryskich ksiegarniach, bo widzialem na wlasne oczy.

W kazdym razie jeszcze kilkanascie lat temu,rzeczywiscie na zachodzie byl duzy
popyt na ta literature. Ale musze cie zmartwic. Na przyklad na kontynencie amerykanskim, juz rzadko kto sie nia pasjonuje,
oprocz oszolomow i psychicznie niezrownowazonych,blondynek. Niektorzy cwaniacy wprawdzie nadal pokatnie na tej glupocie dorabiaja,
naciagajac naiwniakow na kase.
Polska i pod tym wzgledem jest opozniona o kilka lat.

Dzieki za link, a ja ci proponuje przesluchac tasmy z nagraniami na temat tych
wszystkich religii wschodnich, niezyjacego juz agenta KGB.

Dowiesz sie z nich,komu zalezalo na propularyzowaniu na zachodzie tych
oglupiaczy ludzkosci:

http://www.youtube.com/watch?v=JN0By0xbst8

Aha,wyobrazsobie, ze sie tym goownem tez sporo intersowalem i bylem nawet na *kazaniach* w *kosciele* pedofila (jak sie pozniej okazalo) - Sai Baby.

Wiele by opoawiadac. Niektorzy ludzie jak w to g**o wdepna, to nie moga sie z tego wydostac.

Data: 2011-03-16 22:01:55
Autor: obserwator
White-backed Duck
Jakub A. Krzewicki <drukpakunley@gmail.org> napisa(a): Jedynym sposobem by j wygra, jest wejcie na paszczyzn ponad-
material. Rozstrzyga bdzie astral i astroteologia, a kacze i niestety rwnie donaldowe botko podryguje wedug tego jakie myli im "mentrcy" podsun, ktrzy narzucaj je za pomoc subliminalnych symboli caym grupom spoecznym, grupom odbiorcw

czlowieku nie komplikuj prostych spraw. Jakie kacze bloto? Politycy nie moga takimi kategoriami jakie prezentujesz myslec, bo oni nie od
tego sa. Przecietny czlowiek,tez tak nie mysli. Do spoleczenstwa trzeba przemawiac
zrozumialym jezykiem. Tusk taki jezyk opanowal, Kaczynski niestety
jest zbyt przyzwoity jak na polityka, dlatego zbyt otawarcie mowi o problemach
do spoleczenstwa, ktore  zostalo przez poprzedni system zdemoralizowane i
oglupione. Czesc tego spoleczenstwa zostala zsowietyzowana i ta czesc nie rozumie jego
jezyka.

Popieraja go ci co nie dali sie zsowietyzowac. Na szczescie nie jest to
bagatelna ilosc,bo prawie rownowazy ta zsowietyzowana. To sukces jest, po tylu latach sowieckiej okupacji.

Kolejne lata poswiecili pewni spece od manipulacji,ktorzy nawiecej skorzystali
na tzw. transformacji ustrojowej, na maceniu w glowach mlodemu pokoleniu.

Sorry, ale ty do tych ostatnich nalezysz. Mam slaba nadziej, abys to zrozumial.

Data: 2011-03-16 23:27:13
Autor: Jakub A. Krzewicki
White-backed Duck
środa, 16 marca 2011 23:01. carbon entity ' obserwator' <fajny.d.arzbor@gazeta.SKASUJ-TO.pl>

[...]

Ja to rozumiem i -- - cynicznie odrzucam ze względu na solidarność partykularną, grupowo-zawodową.

Ja po prostu tego nie chcę,żeby księża zaczęli nauczać o moralności i etyce zabierając chleb świeckim naukowcom i psychologom. Nie chcę, żeby nauczali swojej wersji władzy nad swiatem duchowym, zabierając chleb magom i ezoterykom. Nie chcę, żeby kształcące się w opanowaniu przestrzeni intelektualnej kręgi i elity były zmuszane przez kogoś do oddania choćby jednej piędzi ze swoich osiągnięć, zdobyczy i podbojów. Tak, zrobię wszystko przeciw Mahakranti na poziomie dyscypliny społecznej walcząc za Wielkim Zepsuciem w bardziej niewidocznych dziedzinach ducha. Z tych samych powodów, dla których Roerich Fund odrzucił neskuteczne skorupy CCP/KGB. Poczwarka zmieniła się w motyla, Fenks rozwija skrzydła.

Nie ma powrotu na świecie do tamtych starych teorii. I zrobię wszystko, żeby nie było go również w Polsce. Tak stawiam sprawę. PS: SOLVE & COAGULA

http://lordwinterisle.blogspot.com/

Data: 2011-03-16 23:04:55
Autor: Jakub A. Krzewicki
White-backed Duck
środa, 16 marca 2011 21:00. carbon entity ' obserwator' <fajny.d.arzbor@gazeta.SKASUJ-TO.pl>

[...]

Heh, znam nagranie Bezmenova i wiem doskonale, że za pomocą mistycyzmu można kogoś oglupiać.

Z drugiej strony wszystkiego do kosza z tegonie wyrzucać. Pracę Bezmenova kontynuuje w pewnym sensie Michel Tsarion i jezeli posłucha się wprost, co on ma do powiedzenia, to chodzi mu o to, że nie tylko należy zwracać uwagę na manipulację symbolami przez manipulatorów, ale poznawać pewne praktyki nie te, które osłabiają, a wzmacniają to, co Aleister Crowley nazywał Prawdziwą Wolą człowieka. Mnie tam równo zwisa czy powiewa czy ten, kto demoralizuje, wymóżdzża, ukrywa wiedzę należy do Czerwonych Pająków, Kościoła Rzymskiego, Illuminatów, Ruchu Ewangelikalnego czy Kościoła Procesu. Dla mnie on grzeszy, bo ogranicza moją duchowość, moją prawdziwą wolę, cenzuruje ją.

Problemem jest, że obaj główni rywale do nominalnej władzy w Polsce są powiązani z takimi albo innymi macherami. Bezkrwawa lobotomia na mózgachPolaków trwa i nie da się od niej uciecprzez wybranie tej czy innej partii politycznej -- - wszyscy wyborcy są zamknięci w tej grze jak kupa w klozecie. Jedynym sposobem by ją wygrać, jest wejście na płaszczyznę ponad-
materialą. Rozstrzygał będzie astral i astroteologia, a kacze i niestety również donaldowe błotko podryguje według tego jakie myśli im "mentrcy" podsuną, którzy narzucają je za pomocą subliminalnych symboli całym grupom społecznym, grupom odbiorców. Trzeba się nauczyć,jak widzieć te "fnordy", wtedy żaden nie będzie miał na nas wpływu.

A jeżeli chodzi o Bezmenova, to jako whistleblower ruszył sprawę KGB już w momencie, kiedy KGB nie była nikomu potrzebna i Roerich Fund (nb. prototyp realny "Fundacji" Asimova -- - Seldon planujący zza grobu wydarzenia przyszłej historii to był Nikołaj Roerich) był głęboko zaawansowany w obmyślaniu planu rozbicia od środka tej przyciasnej jak stary gorset fasady. No zajęło to kilkanaście lat, bo Breżniew nie chciał umierać, choć było zeń już wtedy to, co nosorożec pod baobabem zostawia. Instytuty orientalistyczne w Rosji podlegały i podlegają wprost bez wyjątku Roerich Fund którego członkowie stanowią 100% pracowników tych instytutów, nie tam żadnym niewykształconym trepom z CzK (czy jak się to tam w historii nazywało czy współcześnie nazywa). Technika, która jest opisana przez Bezmenova nazywa się Mahakranti czyli Wielka Demoralizacja. Nazwa pochodzi z Puranów, gdzie jest mowa o epoce Wielkiego Rozkładu (Mahapralaya) poprzedzającego Kali Yugę jako odpowiednik zachodnich czasów ostatecznych Ragna Rokk czy Armageddonu. Zakładana jest wielka wojna pomiędzy rasą aryjską a rasą Mleććhów barbarzyńców, w którejto ostatniej pomiędzy nimi będzie się rozpowszechniać z aprobatą bramińskiej hierarchii duchowej Aryan fałszywe nauki Czarnej Loży, które masją dwojaki cel: osłabienie Mleććchów i sprowokowanie ich napaści na Aryan by zwabionych najeźdźców pokonanych w wojnie obronnej wyeliminować lub uczynić Dasami czyli poddanym rasy aryjskiej, ustanowić polityczny system kastowy.

Braminizm jest jednak prymitywny. Buddyzm to metoda o wiele bardziej wyrafinowana -- - cele jest przejęcie przestrzeni duchowej bez jednego wystrzału, bez naruszania symboli i pozorów tożsmości istniejących struktur. Pólnocna Szambhala nie zmienia ani jednego słowa w oficjalnych definicjach, ani jednegozdania w filozofiach, które przejmuje. Jedyne, co ulega zmianie, to subtelny poziom "spiritual allegiance" czyli w egregorze, w który ingeruje przejmowany jst sam najwyższy punkt świadomości w głowie społeczeństwa. W tym wypadku nie ma widocznych procesów demoralizacji, destabilizacji i normalizacji w widocznym znaczeniu tego słowa. Sypie się pacyfistyczne mandale w celu wyegzorcyzmowania lokalnych duchów i podmiany na te z importu... ale to inna bajka. Cel jest taki sam -- - uzyskanie dominacji aryjskiej nad Dasami -- - nie w zakresie materiału fizycznego czy społecznego, ale idei etycznych, duchowości, kultury (aryjskiej nad kulturą pochodzącą od Dasów, Mleććchów). Tantra Kalaczakry przeniosła wojnę Mahapralayi z Puran z poziomu prania się po łbach na subtelny poziom duchowy. Nadal zostają nazwy Szambhala, Kalki Rudraczakrin, Sziwa, Mahakranti, ale mają one inne znaczenie -- - przełom jest taki jak pomiędzy Starym a Nowym Testamentem. Tak,że są dwa poziomy Mahakranti -- - ten niższy z którym nie mam inie chcę mieć do czynienia i ten wyższy "wojna na wyżynach niebieskich". Jedyny sposób, aby nie zostać ofiarą Mahakranti, toinicjować się w ścieżkę Aryan -- to może każdy, niezależnie od pochodzenia genetycznego. Nie z urodzenia kest się bez kasty
nie z urodzenia jest się braminem
przez uczynki jest się bez kasty
przez uczynki jest się braminem

Życzę powodzenia. Om namo Shivaya!

PS. Kiedy Karol Marks powiedział, że Żyd musi się wyemancypować od żydostwa, przestać być Żydem, zaprzeczyć swojemu obrzezaniu żeby się wyemancypować, tomiał 100% racji. Tak właśnie zrobił Nikołaj Roerich i tego uczył swoich uczniów, z których dużą część stanowili Żydzi z pochodzenia, Ariowie z ducha. Przezwyciężyć w sobie wewnętrznego Mleććhę, wewnętrznego Dasę. Kali może mieć czarna skuóra ale Kali winien mieć białe serce! Patrząc jak ten tłum włącznie z przywódcami jego to jest przywódcami Syjonu miota się bezcelowo w tę i we wtę, to chce mi się śmiać. Cóż z tego, że się zbiera pieniądz do pieniądza, jak to jest tańczący w kółko cyrk pcheł. Dlatego proponuję im Dyabła Borutę na króla -- - trochę wyższego poziomem niż Łechery i Smętek.

http://lordwinterisle.blogspot.com/

Data: 2011-03-16 21:04:52
Autor: u2
White-backed Duck
W dniu 2011-03-16 20:36, Jakub A. Krzewicki pisze:
Pojed do Parya -- - -- - tam poowa ksiek w ksigarniach jest na temat okultyzmu, tam nie robi si z ezoterykw zdrajcw,przestpcw czy waryatw. Zupenie odwrotnie ni w Polsce.

ciemniasz. Nie masz adnych wynikw, aby pochwali si w swoich
okultystycznych badaniach. Odwrotnie do Juliana Ochorowicza, protoplasty
postaci genialnego naukowca Juliana Ochockiego z Lalki Prusa :

http://pl.wikipedia.org/wiki/Julian_Ochorowicz

White-backed Duck