Who is who...jeszcze moment a wszystkich was tutaj r ozpracuj..

Data: 2009-11-13 13:42:55
Autor: Antenka
Who is who...jeszcze moment a wszystkich was tutaj r ozpracuj..
Niejaki Vic okazaa si zestresowan hausfrau Vici, a
Polak_Faszywy=Wyciruchowski! Ju niedugo opublikuj ca list
podszywaczy ha!

Antenka

Data: 2009-11-13 16:52:24
Autor: Bruner
Who is who...jeszcze moment a wszystkich was tutaj rozpracuj..

lepiej powiedz komu dupy ostatnio dalas

Data: 2009-11-13 22:54:04
Autor: VicAbarca
Who is who...jeszcze moment a wszystkich was tutaj rozpracuj..
Bruner :
lepiej powiedz komu dupy ostatnio dalas

Niech lepiej powie komu nie dala. Bedzie krocej.

--
Vic

Data: 2009-11-13 14:33:51
Autor: Antenka
Who is who...jeszcze moment a wszystkich was tut aj rozpracuj..
On 13 Lis, 22:54, VicAbarca <bjor...@o2.pl> wrote:
Bruner :

> lepiej powiedz komu dupy ostatnio dalas

Niech lepiej powie komu nie dala. Bedzie krocej.

--
Vic

Zamilcz krzyacka zdziro z Reichu!  Kady helmut ci obraca! Zobacz
jak masz wyrumpotan vagin!

Antenka

Data: 2009-11-13 23:35:27
Autor: Lorn
Who is who...jeszcze moment a wszystk ich was tutaj rozpracujк..
Antenka pisze:
On 13 Lis, 22:54, VicAbarca <bjor...@o2.pl> wrote:
Bruner ďčřĺň:

lepiej powiedz komu dupy ostatnio dalas
Niech lepiej powie komu nie dala. Bedzie krocej.

--
Vic

Zamilcz krzyżacka zdziro z Reichu!

Oo odezwała się pyra :)

Każdy helmut cię obraca! Zobacz
jaką masz wyrumpotaną vaginę!

Lustereczko... Sprawdź swoją :> Rozklapioka? :>

Data: 2009-11-13 23:48:57
Autor: jadrys
Lorn pisze:
Antenka pisze:
[...]

Lorn, jesteś parą z Victorią?

Data: 2009-11-13 23:56:17
Autor: Piotr
Who is who...jeszcze moment a wszystkich was tutaj rozpracuj..
Dnia Fri, 13 Nov 2009 23:48:57 +0100, jadrys napisa(a):

Lorn, jeste par z Victori?

To dosy ciekawe, do tej pory lorn odgrywa tu raczej rol wywaonego
inteligenta. A teraz taka pyskwka... Moe to jaki podszywacz, szaleje
taki po ciepie.
Piotr

Data: 2009-11-14 00:07:33
Autor: Jadrys
Who is who...jeszcze moment a wszystk ich was tutaj rozpracujк..
Piotr pisze:
Dnia Fri, 13 Nov 2009 23:48:57 +0100, jadrys napisał(a):

Lorn, jesteś parą z Victorią?

To dosyć ciekawe, do tej pory lorn odgrywał tu raczej rolę wyważonego
inteligenta. A teraz taka pyskówka... Może to jakiś podszywacz, szaleje
taki po ściepie.
Piotr

Fakt, robi się bardzo drażliwy gdy ktoś krytycznie się wyraża o Vic-u/Victorii.

Data: 2009-11-14 00:18:25
Autor: Lorn
jadrys pisze:
Lorn pisze:
Antenka pisze:
[...]

Jaką Victorią? Tobie jadrys ten moherowy styl bycia Antenki już na móżdżek padł. :>

Data: 2009-11-14 08:14:12
Autor: Jadrys
Lorn pisze:
jadrys pisze:
Lorn pisze:
Antenka pisze:
[...]

Z tą grupową Victorią vel Vicem..

Data: 2009-11-13 23:02:25
Autor: Piotr
Who is who...jeszcze moment a wszystkich was tutaj rozpracuj..
Dnia Fri, 13 Nov 2009 22:54:04 +0100, VicAbarca napisa(a):

Niech lepiej powie komu nie dala. Bedzie krocej.

To jaka wymiana uprzejmoci? Ale troch rozumiem, porwnanie do wakuna
jest uwaczajce. :-)
Piotr

Data: 2009-11-13 23:05:53
Autor: VicAbarca
Who is who...jeszcze moment a wszystk ich was tutaj rozpracujк..
Piotr пишет:
To jakaś wymiana uprzejmości? Ale trochę rozumiem, porównanie do wałkuna
jest uwłaczające. :-)

Antenka to taka sfrustrowana stara prukwa, ktora dzieci nie ma, wiec nie ma sie czym zajac i wymysla rozne pierdoly... Za duzo wolnego czasu ma (bo nie ma dzieci).

A ze lykowata i niezbyt piekna, to juz inna sprawa...

--
Vic

Data: 2009-11-13 23:32:47
Autor: Karol
Who is who...jeszcze moment a wszystkich was tutaj rozpracuj?..
VicAbarca <bjorgul@o2.pl> napisa(a):
Piotr пи&#65533;е&#65533;:
> [...]

A ze lykowata i niezbyt piekna, to juz inna sprawa...

nie wiem kim jest Antenka, ale ty jestes prosowieckim scierwem.
Wypierdalaj, z polskiej grupy sowiecki odpadzie.

Data: 2009-11-15 20:51:05
Autor: VicAbarca
  Karol пишет:
nie wiem kim jest Antenka, ale ty jestes prosowieckim scierwem.
Wypierdalaj, z polskiej grupy sowiecki odpadzie.

Skads ty te moja rzekoma prosowieckosc wyczytal...???

--
Vic

Data: 2009-11-15 20:28:28
Autor: Karol
Who is who...jeszcze moment a wszystkich was tutaj rozpracuj?..
VicAbarca <bjorgul@o2.pl> napisa(a):
  Karol пи&#65533;е&#65533;:
> nie wiem kim jest Antenka, ale ty jestes prosowieckim scierwem.
> Wypierdalaj, z polskiej grupy sowiecki odpadzie.

Skads ty te moja rzekoma prosowieckosc wyczytal...???

skoro grzecznie pytasz, to i grzecznie ci odpowiem w punktach:

* twoja obrona nawet naglupszych poczynan Tuska i rzadu PO, jest absurdalna z
pozycji kazdej osoby ktora zdaje sobie sprawe z tego, co wyczynia i do czego
dazy ten rzad.

 Kazda osoba ktora chociaz troche interesuje sie polska polityka, doskonale
wie dla kogo i w czyim interesie ten rzad pracuje.

* twoja obrona Michnika, mimo ze doskonale wiadomo kim ten czlowiek byl i
jest, osobiscie mnie oburza. Twierdzenie, ze to polski *opozycjonista* to brednia. Michnik nigdy nie byl
polskim opozycjonista, tylko komunistycznym opozycjonista wewnatrzpartyjnym. Ten facet byl komuchem i nim pozostal. Poza tym, gdzybys sie dokladniej
zapoznal z jego dzialnoscia, to bys wiedzial, ze Trocki to jego niedoscigly wzorzec. Michnik NIGDY nie uwazal sie za Polaka.
Dokladniej ta jego podstepna, antypolska dzialalnosc i pozostalych komuchow
*opozycjonistow* opisuje na swoim blogu osoba o pseudonimie A. Scios.
Osobiscie uwazam, ze kazdy czlowiek ktory czuje sie Polakiem, powinien z tymi
faktami sie zapoznac, a pozniej wypowiadac sie w obronie kogos takiego jak
Michnik.

http://cogito.salon24.pl/137358,odzyskac-kor

* piszesales tutaj, ze masz wyzsze wykasztalcenie i nobliwe (niemieckie?)
pochodzenie.

Byc, moze, chociaz ja w to nie wierze, bo twoje slownictwo pod adresem osoby,
ktora tutaj pisze jako kobieta (wszystko jedno czy to jest zgodne z prawda czy
tez nie) jest chamskie, wulgarne i ponizej poziomu czlowieka ktory twierdzi,
ze jest Polakiem.
 * nigdy nie przeciwstawiasz sie prosowieckim i prokomuszym wypowiedziom na tej
grupie

* chetnie poslugujesz sie bukwami ruskimi. Polacy dosc wycierpieli sie od
sowietow i tylko ludzie zrusyfikowani moga tym alfabetem poslugiwac sie, na
polskich grupach dyskusyjnych (mnie w kazdym razie ruskie bukwy na polskiej
grupie dyskusyjnej u osoby uwazajacej sie za Polaka, wkurwiaja i uwazam takie
zachowanie za prowokacje).

* wspomniales kiedys, ze twoj ojciec byl (chyba oficerem)wojskowym. W jakim
wojsku byl oficerem, to mozna sie tylko domyslac. Pewnie sie tego teraz
wyprzesz, a ja nie mam czasu aby szukac tej twojej wypowiedzi w archiwach
grupy, szczegolnie, ze piszesz z roznych serwerow, wiec musialbym zbyt duzo
czasu na to poswiecic.

* gdzybys byl nie prosowietem (a moze tylko takiego udajesz, a jestes np.
proniemieckim? Nie wiem, w kazdym razie propolskim nie jestes), to po moich
licznych postach na tej grupie, nie zaczalbys mnie wyzywac po sowiecku od
*ciuli*, tylko podjalbys ze mna dyskusje na bardziej kulturalnym poziomie.
Moje wypowiedzi, nie byly absolutniue agresywne pod twoim adresem tylko krytyczne pod adresem Michnika i sowieckim.

To tyle moich refleksji i obserwacji na twoj temat.

Data: 2009-11-13 23:50:17
Autor: MH
> [...]

A ze lykowata i niezbyt piekna, to juz inna sprawa...

A Baca mwi , e wielgachne cycory ma !!

MH

Data: 2009-11-13 23:11:31
Autor: Lorn
Bruner pisze:
lepiej powiedz komu dupy ostatnio dalas

A kto by wzi ;-)

Data: 2009-11-13 22:53:05
Autor: VicAbarca
Who is who...jeszcze moment a wszystk ich was tutaj rozpracuję..
Antenka пишет:
Niejaki Vic okazała się zestresowaną hausfrau Vicią, a
Polak_Fałszywy=Wyciruchowski! Już niedługo opublikuję całą listę
podszywaczy ha!

A niejaka Antenka okazala sie sfrustrowana zylasta stara bezdzietna prukwa... :) O wygladzie tapira... :)))

--
Vic

Data: 2009-11-13 14:37:23
Autor: Antenka
On 13 Lis, 22:53, VicAbarca <bjor...@o2.pl> wrote:
Antenka пишет:

> [...]
> podszywaczy ha!

A niejaka Antenka okazala sie sfrustrowana zylasta stara bezdzietna

Co tam mruczysz  kurwo? Przecież wszyscy wiedzą, że obok Angielek w
szpetocie królują krzyżackie zdziry takie jak ty. :-P

Antenka

Antenka

Data: 2009-11-13 23:09:44
Autor: Lorn
VicAbarca pisze:
Antenka пишет:
[...]

Zostaw... To już pleśnieje i zaczyna brzydko pachnieć. :>

Data: 2009-11-13 14:28:18
Autor: Antenka
On 13 Lis, 23:09, Lorn <ateag...@poczta.fm> wrote:
VicAbarca pisze:

> A niejaka Antenka okazala sie sfrustrowana zylasta stara bezdzietna
> prukwa... :) O wygladzie tapira... :)))

Zostaw... To już pleśnieje i zaczyna brzydko pachnieć. :>

Ooo pełowskie kurestwo się zleciało i  wymienia się uzbieranym w
mózgownicy szambem. Chodzące trupy...bleee

Antenka

Data: 2009-11-13 23:30:43
Autor: Lorn
VicAbarca pisze:

Antenka пишет:
[...]

To Ty cuchniesz truchłem. :> Wycinaj niereformowalna idiotko sygnaturki. :>

Data: 2009-11-13 23:36:04
Autor: pluton
Who is who...jeszcze moment a wszystkich was tutaj rozpracuj..
Ooo peowskie kurestwo si zleciao i  wymienia si uzbieranym w
mzgownicy szambem. Chodzce trupy...bleee

Antenka

Wzorowa pis-dzielnka...

Nullification

Data: 2009-11-13 23:37:32
Autor: Lorn
pluton pisze:
Ooo peowskie kurestwo si zleciao i  wymienia si uzbieranym w
mzgownicy szambem. Chodzce trupy...bleee

Antenka

Wzorowa pis-dzielnka...

To ta PiS`owska moherwka Nobla powinna dosta. :>

Data: 2009-11-13 14:41:30
Autor: Antenka
Who is who...jeszcze moment a wszystkich was tut aj rozpracuj..
Zostaw... To ju plenieje i zaczyna brzydko pachnie. :>

Nastpny pener. Stawiam, e to jej klient. Plenieje twj chuj,  bo
zadajesz si z wyjtkow szmat Vici. Ta krzyacka Messalina ma
niezy przerb. Syfilis, kia mogia, grzybica + AIDS gratis.

Antenka

Data: 2009-11-13 23:45:32
Autor: VicAbarca
Who is who...jeszcze moment a wszystk ich was tutaj rozpracuję..
Antenka пишет:
Następny pener. Stawiam, że to jej klient. Pleśnieje twój chuj,  bo
zadajesz się z wyjątkową szmatą Vicią. Ta krzyżacka Messalina ma
niezły przerób. Syfilis, kiła mogiła, grzybica + AIDS gratis.

Ty jestes walnieta....

--
Vic

Data: 2009-11-13 23:45:33
Autor: Lorn
Antenka pisze:
[...]

Ile z tych wymienionych chorb zaliczya wiadczc usugi na wylotwce z Poznania? :>

Data: 2009-11-13 23:37:16
Autor: Jadrys
VicAbarca pisze:
Antenka пишет:
[...]

A ty Victorio jesteś ładna? Pokaż swoją fotkę, Twoje posty tak wyglądają jakbyś mocno zazdrościła urody Antence.

Data: 2009-11-13 23:14:22
Autor: pluton
[...]

Napisz o tym prace profesorska i startuj w wyborach na prezydenta.
Brat Jarka nie ma przy tobie szans...

Nullification

Data: 2009-11-13 23:38:45
Autor: Jadrys
Antenka pisze:
Niejaki Vic okazaa si zestresowan hausfrau Vici, a
Polak_Faszywy=Wyciruchowski! Ju niedugo opublikuj ca list
podszywaczy ha!

Antenka

Antenko, bdziemy czeka z niecierpliwoci.

--
Kapitalizm jest chorob (zaraz) z ktr naley walczy..
Instalujc Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..

Data: 2009-11-13 23:40:47
Autor: Karol
Who is who...jeszcze moment a wszystkich was tutaj rozpracuj..
Antenka <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisa(a):
Niejaki Vic okaza=B3a si=EA zestresowan=B1 hausfrau Vici=B1.

przeciez to latwo sprawdzic kim jest Vic. Wystarczy uwaznie czytac jego posty i zerknac do google.(na jakie grupy pisze i w jakim jezyku).

To prawdopodobnie /syn/corka jakiegos sbeka (sam do tego sie tutaj przyznal),
uwazajaca/y sie bardziej za sowieta, anizeli Polaka.
To kolejny prowokator antypolski na tej grupie.Kawak chama i ruskiego prymitywa.

Data: 2009-11-14 00:49:25
Autor: Antenka
On 14 Lis, 00:40, " Karol" <jef_f.WYT...@gazeta.pl> wrote:
Antenka <sweet.blue_e...@wp.pl> napisa(a):

> [...]

uwazajaca/y sie bardziej za sowieta, anizeli Polaka.
To kolejny prowokator antypolski na tej grupie.Kawak chama i ruskiego prymitywa.

Wysano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->http://www.gazeta.pl/usenet/

Vicia przyznaa si do krzyackich korzeni, podobno ma posiadoci na
Mazurach pewnie zamek krzyacki hehehe. A to cakiem moliwe...To jest
wyrobnica niemiecka na usugach helmutw. Wyjtkowo zapieka gua!

Antenka

Data: 2009-11-14 01:25:45
Autor: Tzva Adonai
On 14 Lis, 09:49, Antenka <sweet.blue_e...@wp.pl> wrote:

wyrobnica niemiecka na usugach helmutw. Wyjtkowo zapieka gua!

Jaka niemiecka, skoro nawet po niemiecku pisa nie potrafi?...

Data: 2009-11-14 08:16:48
Autor: Jadrys
 Karol pisze:
[...]

Nie przesadzaj Karolu. Vic to tylko ktliwa zazdrosna baba.  Zazdrosna o urod Antenki.

Data: 2009-11-15 20:58:55
Autor: VicAbarca
Who is who...jeszcze moment a wszystk ich was tutaj rozpracuję..
Jadrys пишет:
 Vic to tylko kłótliwa zazdrosna baba.  Zazdrosna
o urodę Antenki.

He, he, he, urode... :)

--
Vic

Data: 2009-11-15 21:39:56
Autor: Jadrys
VicAbarca pisze:
Jadrys пишет:
 Vic to tylko kłótliwa zazdrosna baba.  Zazdrosna
o urodę Antenki.

He, he, he, urode... :)

A tak, o urodę.. Antenka jest wielce urodziwa kobietą.

Data: 2009-11-15 20:58:21
Autor: VicAbarca
  Karol пишет:
przeciez to latwo sprawdzic kim jest Vic. Wystarczy uwaznie czytac jego posty i zerknac do google.(na jakie grupy pisze i w jakim jezyku).

He, he... Czyli gdzie? I w jakim jezyku?

To prawdopodobnie /syn/corka jakiegos sbeka (sam do tego sie tutaj przyznal),
uwazajaca/y sie bardziej za sowieta, anizeli Polaka.

Ales ty glupiutki... Ciekawe, w ktorym moim poscie wyczytales prosowieckosc?
Co do pochodzenia, to mam przesliczne :)

To kolejny prowokator antypolski na tej grupie.

:)

Kawak chama i ruskiego prymitywa.

Ruskiego, bo Dostojewskiego czytal? To jeszcze kawal angielskiego :) bo i Byrona czytalem :)

--
Vic

Who is who...jeszcze moment a wszystkich was tutaj r ozpracuj..