WiDi i amd?

Data: 2012-10-28 07:41:09
Autor: Szymon von Ulezalka
WiDi i amd?
Witam.
Mam pytanko- czy jezeli zainwestuje w karte sieciowa (do desktopa, na
PCIe) ktora obsluguje WiDi (Wireless Display- dziala tylko ze
zintegrowana karta graficzna) do komputera zbudowanego w oparciu o APU
od AMD to czy bede mogl uzywac tej technologii? konkretnie o karcie n
2200 (ew. 6205) w wersji "desktop" mi chodzi.
oraz, z drugiej strony- czy wziecie wersji 6205 (dual-band) sie oplaca
do zastosowan domowych? jest toto jakies pewniejsze, ma wiekszy zasieg
etc?

pozdrawiam
szymon

WiDi i amd?