WiFi Calling

Data: 2018-09-26 11:39:17
Autor: Liwiusz
WiFi Calling
W dniu 2018-09-26 o 11:31, Trybun pisze:

Praktykował ktoś? Jak to się sprawuje?

W Playu. Bardzo dobrze.

--
Liwiusz

Data: 2018-09-27 13:44:52
Autor: Trybun
WiFi Calling
W dniu 2018-09-26 o 11:39, Liwiusz pisze:
W dniu 2018-09-26 o 11:31, Trybun pisze:

Praktykował ktoś? Jak to się sprawuje?

W Playu. Bardzo dobrze.

Cholera. A nawet nie pomyślałem aby stosowny telefon kupić w Play.

Data: 2018-09-27 14:47:48
Autor: collie
WiFi Calling
W dniu 27.09.2018 13:44, Trybun pisze:

Cholera. A nawet nie pomyślałem aby stosowny telefon kupić w Play.

Nie musisz kupować telefonu w Play - wystarczy, że masz telefon,
w którym działa ta usługa (spis jest na stronie Playa). No i musisz
oczywiście mieć w Playu odpowiednią taryfę. Wszystko jest na stronie
Playa.

Data: 2018-09-28 12:30:49
Autor: Trybun
WiFi Calling
W dniu 2018-09-27 o 14:47, collie pisze:
[...]

Wiem, ale ja niedawno byłem na etapie zakupu telefonu. Po zakupieniu innego  w normalnym sklepie okazało się że w salonie Play mógłbym za prawie taką samą kasę kupić inny (LG Q7) przystosowany do WiFi Calling, oferowanego przez tą sieć, z której usług zresztą korzystam.

WiFi Calling