WiFi USB udajace dysk?

Data: 2010-06-28 13:41:46
Autor: ApanasBudriszko
WiFi USB udajace dysk?
W dniu 2010-06-28 11:30, Ghost pisze:
Witam,

Czy spotkal sie ktos z takim urzadzeniem podpinanym pod USB, udajacym
dysk USB, ale de facto laczacym sie WiFi z jakims zasobem po USB?
> Przy
coraz wiekszej liczbie roznych odtwarzacy majacych wejscia USB byloby to
przydatne przy organizowaniu wspolnego serwera, ponadto daloby jakas
namiastke wireless hdmi.

Czyli chciałbyś w miejsce standardowego połączenia usb wsadzić mostek wifi, takie wirualne usb ? szukaj sam jestem ciekaw czy to się da zrobić taniej niż za kilkaset złotych

Data: 2010-06-28 15:50:04
Autor: Ghost
WiFi USB udajace dysk?

Użytkownik "ApanasBudriszko" <cicior@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i0a1po$as3$1inews.gazeta.pl...
> [...]

Czyli chciałbyś w miejsce standardowego połączenia usb wsadzić mostek wifi, takie wirualne usb ? szukaj sam jestem ciekaw czy to się da zrobić taniej niż za kilkaset złotych

Nie. Samo WiFi USB juz jest na rynku od jakiegos czasu. Ja poszukuje czegos innego. To co wchodzi w port USB, nie robi za ogolny "mostek" tylko udaje dysk, ale siega do zasobow nie lokalnie, u siebie, tylko przez WiFi, do jakiegos servera lub samego dysku WiFi.

Data: 2010-06-28 16:13:41
Autor: Czeresniak
WiFi USB udajace dysk?
Ghost pisze:
[...]
  a może da się załatwić poprzez mapowanie dysku??

Pozdrawiam
Darek

Data: 2010-06-28 16:20:11
Autor: Ghost
WiFi USB udajace dysk?

Użytkownik "Czeresniak" <darek1980@op.pl> napisał w wiadomości news:i0aamo$lqf$1news.onet.pl...
Ghost pisze:
[...]

No o tym mowa. Ale to co wtykasz do portu musi mapowac przez wifi, a od strony wtyku udawac dysk (protokol dysku). Przypominam, ze zastosowanie byloby nie tylko do PCta, ale przede wszystkim, do roznych wiez z DVD, samych odtwarzaczy DVD, tunerow sat cyfrowych - te urzadzenia maja porty usb, ale do nich mozna podlaczac tylko rzeczy dyskopodobne, nie obsluza golego adaptera WIFI.

WiFi USB udajace dysk?