WiFi w SE G900

Data: 2010-05-19 22:12:41
Autor: Grzegorz Krukowski
WiFi w SE G900
Rzuciłem temat na forum Telepolis, ale może ktoś z grupowiczów będzie
wiedział:
WLAN w posiadanym przeze mnie egzemplarzu chodzi wszędzie oprócz
blaszanej hali produkcyjnej. Telefon widzi sieci, loguje się,
otrzymuje IP, coś-tam odbiera tyle że bez efektu. Nie ma znaczenia czy
pracuje z firmowym Acces Pointem, czy utworzonym lokalnie na
komputerze. Z tym samym AP z komputera współpracuje idealnie w domu.
Inne telefony/komputery nie mają problemu z siecią. Telefon był
SEUSowany i resetowany na twardo - nic nie pomaga. Taki urok modelu,
czy też odwiedzać serwis?
--
Grzegorz Krukowski

WiFi w SE G900