Wiadomo Ze Rosjanie chcą mieć taki sam poziom życia na Krymie,jak ich ziomkowie w Rosji

Data: 2014-03-15 20:39:27
Autor: boukun
Wiadomo Ze Rosjanie chcą mieć taki sam poziom życia na Krymie,jak ich ziomkowie w Rosji
~wiekowypan (20:30)
Wiadomo Ze Rosjanie chcą mieć taki sam poziom życia na Krymie,jak ich ziomkowie w Rosji czy w tym coś złego,moim zdaniem nie .Dajcie sobie wreszcie spokój bo Ukraina jest ,,bankrutem''...a co czeka naród...przypominam co było w Polsce lata 1980..1982...tylko mądre decyzje Kościoła uchroniły Polskę przed rozlewem krwi. Ukraińcy dążyć do pokoju nawet za ustępowanie niektórych Ziem...proszę o rozsądek...bo głodny Naród...jest nie obliczalny....?????

~ola88 (20:28)
popieram Rosję!!!! po co Pl się tam pcha...niech nasze władze najpierw zrobią porządek u nas...!!!!!!!!!!!!!

~polish_abroad (20:25)
dzisiaj bedac w centrum na spacerze w Liverpool`u dostalem ulotke a potem wdalem sie w rozmowe z gosciem ktory mi ja dal byl to oczywiscie anglik ktory wraz z jakas organizacja chce uswiadamiac reszcie anglikow ze nacjonalisci z ukrainy maja o wiele bardziej daleko idace postanowienia niz tylko te dazace do wolnosci dla ukrainy w tym oderwanie od polski ich ziemii takze nie jest tak zle rodacy sa jeszcze myslacy na zachodzie !

[...]

~andrzej (20:11)
Nacjonaliści z Ukrainy zabili pradziadka oraz prababcię, dziadek ich syn przeżył tylko dzięki temu że spał a był małym dzieckiem wtey. Z opowiadań wiem, że oboje zostali zarżnięci bagnetami, sąsiadów natomiast zabito siekierami. Straszna makabra, a takich tragedii było mnóstwo, a dziś nasz kochany" Rząd niesie im pomoc, w imię czego się pytam???

~gorg747 (20:07)
Jak zwykle Polska dała się ograć reszcie Europy jak dziecko. Austria, Belgia, Holandia w najlepsze handlują z Rosją. A my pokrzykujemy na Rosję jak mucha na słonia :) A może polscy europosłowie wzięli kolektywnie w łapę od firm zachodnioeuropejskich żeby bruździć Rosji? Czego się nie robi żeby pozbyć się Polski jako głównego eksportera żywności do Rosji. Posłowie się wyżywią. Rolników mają w 4 literach.

Data: 2014-03-16 12:19:36
Autor: MarkWoydak
Wiadomo Ze Rosjanie chcą mieć taki sam poziom życia na Krymie,jak ich ziomkowie w Rosji

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości

Jakieś durnowate cytaty podobnych tobie durni - wycięte. Mam do ciebie
pytanie: czy kiedykolwiek byłeś w Rosji?

MW

Data: 2014-03-16 19:14:22
Autor: boukun
Użytkownik "MarkWoydak" <mark.woydak@forest.gmx.de> napisał w wiadomości news:lg41i3$lc8$13news.albasani.net...

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości

Jakieś durnowate cytaty podobnych tobie durni - wycięte. Mam do ciebie
pytanie: czy kiedykolwiek byłeś w Rosji?

MW

Jestem w upodlonej, zniewolonej i zakłamanej Polsce... To mi wystarczy...

boukun

Data: 2014-03-17 18:16:27
Autor: MarkWoydak

[...]

Kto cię upodla, zniewala i okłamuje? Syjoności? ;-))

MW

Data: 2014-03-17 19:46:21
Autor: MarkWoydak

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:lg7chh$u2$1mx1.internetia.pl...
Użytkownik "MarkWoydak" <mark.woydak@forest.gmx.de> napisał w wiadomości
Kto cię upodla, zniewala i okłamuje? Syjoności? ;-))

MW

Syjoniści...

Ale konkretnie to kto?

MW

Data: 2014-03-17 19:57:31
Autor: boukun
Użytkownik "MarkWoydak" <mark.woydak@forest.gmx.de> napisał w wiadomości news:lg7g67$ajs$3news.albasani.net...

[...]

Oj kto, oczytaj się...
http://www.polskapartianarodowa.org/

boukun

Wiadomo Ze Rosjanie chcą mieć taki sam poziom życia na Krymie,jak ich ziomkowie w Rosji