Wiadomo Ze Rosjanie chcą mieć taki sam poziom życia na Krymie,jak ich ziomkowie w Rosji

Data: 2014-03-16 12:19:36
Autor: MarkWoydak
Wiadomo Ze Rosjanie chcą mieć taki sam poziom życia na Krymie,jak ich ziomkowie w Rosji

Jakieś durnowate cytaty podobnych tobie durni - wycięte. Mam do ciebie
pytanie: czy kiedykolwiek byłeś w Rosji?

MW

Data: 2014-03-16 19:14:22
Autor: boukun
Użytkownik "MarkWoydak" <mark.woydak@forest.gmx.de> napisał w wiadomości news:lg41i3$lc8$13news.albasani.net...

Jakieś durnowate cytaty podobnych tobie durni - wycięte. Mam do ciebie
pytanie: czy kiedykolwiek byłeś w Rosji?

MW

Jestem w upodlonej, zniewolonej i zakłamanej Polsce... To mi wystarczy...

boukun

Data: 2014-03-17 18:16:27
Autor: MarkWoydak

[...]

Kto cię upodla, zniewala i okłamuje? Syjoności? ;-))

MW

Data: 2014-03-17 19:46:21
Autor: MarkWoydak

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:lg7chh$u2$1mx1.internetia.pl...
Użytkownik "MarkWoydak" <mark.woydak@forest.gmx.de> napisał w wiadomości
Kto cię upodla, zniewala i okłamuje? Syjoności? ;-))

MW

Syjoniści...

Ale konkretnie to kto?

MW

Data: 2014-03-17 19:57:31
Autor: boukun
Użytkownik "MarkWoydak" <mark.woydak@forest.gmx.de> napisał w wiadomości news:lg7g67$ajs$3news.albasani.net...

[...]

Oj kto, oczytaj się...
http://www.polskapartianarodowa.org/

boukun

Wiadomo Ze Rosjanie chcą mieć taki sam poziom życia na Krymie,jak ich ziomkowie w Rosji