Grupy dyskusyjne   »   pl.soc.polityka   »   WiadomoÅ›ci Polityka Å»ycie Kraj Starosta z PiS zrez ygnowaÅ‚... by po dwóch dniach wrócić i zgarnąć wysokÄ… odprawÄ™

Wiadomości Polityka Życie Kraj Starosta z PiS zrez ygnował... by po dwóch dniach wrócić i zgarnąć wysoką odprawę

Data: 2018-11-18 18:34:40
Autor: japanizer
Wiadomości Polityka Życie Kraj Starosta z PiS zrez ygnował... by po dwóch dniach wrócić i zgarnąć wysoką odprawę
"NAM SIÊ NALE¯Y" w nowej ods³onie:

https://www.wprost.pl/polityka/10169182/starosta-z-pis-zrezygnowal-by-po-dwoch-dniach-wrocic-i-zgarnac-wysoka-odprawe.html

  Starosta z PiS zrezygnowa³... by po dwóch dniach wróciæ i zgarn±æ wysok± odprawê

  Starosta powiatu kolbuszowskiego Józef Kardy¶ zrezygnowa³ ze stanowiska, po czym   dwa dni pó¼niej zosta³ ponownie na nie wybrany. Kontrowersje wzbudza fakt, ¿e po   drodze zainkasowa³ znaczn± odprawê. Sam polityk nie widzi w tym niczego   niew³a¶ciwego. Znów ta paskudna Gazeta Wyborcza:

  Manewr starosty zyska³ rozg³os dziêki artyku³om lokalnych mediów: portalu   korsokolbuszowskie.pl oraz rzeszowskiego oddzia³u ,,Gazety Wyborczej". 15   listopada tego roku dzia³acz PiS zrezygnowa³ z pe³nionego stanowiska, by dwa dni   pó¼niej zostaæ ponownie wybranym przez radê powiatu. Jako ¿e skoñczy³ ju¿ 64   lata, przys³ugiwa³a mu wysoka odprawa i uprawnienia emerytalne. Aby jednak móc   pobraæ te pieni±dze, musia³ choæ przez jeden dzieñ byæ na emeryturze. NAM SIÊ NALE¯Y!!!

Data: 2018-11-19 00:06:14
Autor: Jakub A. Krzewicki
Wiadomości Polityka Życie Kraj Starosta z PiS zrezygnował... by po dwóch dniach wrócić i zgarnąć wys oką odprawę
W dniu poniedzia³ek, 19 listopada 2018 03:34:41 UTC+1 u¿ytkownik japa...@japanizer.org napisa³:
[...]

Mo¿e czas wróciæ do wypróbowanych zasad stosowanych przez opozycjê w czasie
Stanu Wojennego, gdzie na drzwiach partyjnego oszusta wypisywano pewien czteroliterowy wyraz pisany czê¶ciej przez 3 litery, ewentualnie z jakim¶
stosownym obrazkiem. Nie da siê ukryæ, ¿e termin taki siê do wymienionego
osobnika stosuje. W dzisiejszej epoce mo¿e byæ te¿ oczywi¶cie odpowiednia
vlepka.

Data: 2018-11-19 09:44:40
Autor: u2
Wiadomo¶ci Polityka ¯ycie Kraj Starosta z PiS zrezygnowaÅ‚... by po dwóch dniach wróci ć i zgarnąć wysokÄ… odprawÄ™
W dniu 19.11.2018 o 09:06, klewiak pisze:
[...]

iæ i vlepiaj klewiak, za czasu jeruzela, to ty robi³e¶ w pieluchy:))))))))))))))

--
General Skalski o zydach w UB :

niczego nie prowadzi... Ludzi, ktorzy uzywaj± slow 'antysemita',
tworza mowe nienawisci".

Data: 2018-11-19 08:51:55
Autor: Jakub A. Krzewicki
Wiadomości Polityka Życie Kraj Starosta z PiS zrezygnował... by po dwóch dniach wrócić i zgarnąć wys oką odprawę
W dniu poniedzia³ek, 19 listopada 2018 09:44:45 UTC+1 u¿ytkownik u2 napisa³:
> [...]
> vlepka.

iæ i vlepiaj klewiak, za czasu jeruzela, to ty robi³e¶ w pieluchy:))))))))))))))

Wyobra¼ sobie, ¿e w wieku 3 lat (1980) umia³em ju¿ czytaæ i litery blokowe
pisaæ. Pierwsz± rzecz±, jak± pamiêtam, by³a transmisja zakoñczenia VIII Zjazdu
w TVP jak klaskali tow. Gierkowi. Skrót nazwy wiadomej partii umia³em ju¿
przeczytaæ.

A poranek bez teleranka dopad³ mnie, jak mi brakowa³o miesi±ca do piêciu.
Moj± ulubion± lektur± w tym czasie by³ "Wróg pod mikroskopem" - powie¶æ Olgi
Kuzniecowej o Ludwiku Pasteurze. Bra³em te¿ w tym czasie pierwsze lekcje
angielskiego na kursie korespondencyjnym puszczanym w TV.

Data: 2018-11-19 09:13:55
Autor: Jakub A. Krzewicki
Wiadomości Polityka Życie Kraj Starosta z PiS zrezygnował... by po dwóch dniach wrócić i zgarnąć wys oką odprawę
W dniu poniedzia³ek, 19 listopada 2018 17:51:56 UTC+1 u¿ytkownik Jakub A. Krzewicki napisa³:

> [...]

Kuzniecowej o Ludwiku Pasteurze. Bra³em te¿ w tym czasie pierwsze lekcje
angielskiego na kursie korespondencyjnym puszczanym w TV.

PS. To dzisiejsze dzieciaki tak maj±, ¿e jak id± do kindergarten to ledwie
potrafi± mówiæ i to jeszcze niewyra¼nie. Za PRyL-u dzieci szybko siê rozwija³y.

Data: 2018-11-20 01:33:27
Autor: u2
W dniu 19.11.2018 o 17:51, 3-letni komuch pisze:
[...]

ano komucha zawsze mo¿na ³atwo poznaæ:)))))))))))))

Data: 2018-11-19 19:37:27
Autor: Jakub A. Krzewicki
Wiadomości Polityka Życie Kraj Starosta z PiS zrezygnował... by po dwóch dniach wrócić i zgarnąć wys oką odprawę
W dniu wtorek, 20 listopada 2018 01:33:28 UTC+1 u¿ytkownik u2 napisa³:
> [...]
> przeczytaæ.

ano komucha zawsze mo¿na ³atwo poznaæ:)))))))))))))

Przecie¿ nikt z domu nie popiera³ tej bandy z³odziei.
Co innego by³o znaæ ich decyzje, bo od tego zale¿a³y np.. ceny skupu niektórych
surowców w spó³dzielniach, w których pracowa³y osoby z rodziny wykszta³cone
ekonomicznie na stanowiskach planistycznych.

Trzeba by³o byæ doskona³ym analitykiem, bo od tego zale¿a³a wysoko¶æ zysków
takiej spó³dzielni i ich podzia³. No ale ty cz³owieku znasz tylko sektor
komuszy resortowy i sekowany prywatny, a zapominasz o spó³dzielczym, bez
którego PRyL zszed³by na jeszcze wiêksze dziady!

Data: 2018-11-20 10:09:47
Autor: u2
W dniu 20.11.2018 o 04:37, cham pisze:
Przecie¿ nikt z domu nie popiera³ tej bandy z³odziei.

ta, zw³aszcza chrabia Dzieduszycki ubecki kapu¶:)))))))))))))

Data: 2018-11-20 11:06:50
Autor: Jakub A. Krzewicki
Wiadomości Polityka Życie Kraj Starosta z PiS zrezygnował... by po dwóch dniach wrócić i zgarnąć wys oką odprawę
W dniu wtorek, 20 listopada 2018 10:10:02 UTC+1 u¿ytkownik u2 napisa³:
W dniu 20.11.2018 o 04:37, cham pisze:
> Przecie¿ nikt z domu nie popiera³ tej bandy z³odziei.

ta, zw³aszcza chrabia Dzieduszycki ubecki kapu¶:)))))))))))))

Do wuja Tuñcia nawet Babcia od wielu lat nie zagl±da³a w tych czasach. Czytywano
o nim g³ównie w "Wieczorze Wroc³awia", który takich informacji nie ujawnia³.
Pó¼niej ju¿ za III RP jak Mama pracowa³a w PZU S.A. jako agent ubezpieczeniowy, to si³± rzeczy obs³ugiwa³a jego polisy i mia³a okazjê lepiej jego dom poznaæ.
Jak siê okaza³o, ¿e podpisa³ by³ umowê o wspó³pracy, to wszyscy dooko³a byli
mocno zdziwieni i zaskoczeni.

Data: 2018-11-20 09:08:40
Autor: bytomir.kwasigrochowy
[...]

No to Krzewciu jeste¶ genialnym dzieckiem, ale widzê ¿e kariery ¿e¶
nie zrobi³:( Nie lepiej zapisaæ siê do partii? Mo¿e skapnie jaka
ciep³a posadka bez odpowiedzialno¶ci?

Data: 2018-11-20 09:19:16
Autor: japanizer
On Wednesday, November 21, 2018 at 2:08:41 AM UTC+9, bytomir.kw...@gmail.com wrote:
> [...]

No to Krzewciu jeste¶ genialnym dzieckiem, ale widzê ¿e kariery ¿e¶
nie zrobi³:( Nie lepiej zapisaæ siê do partii? Mo¿e skapnie jaka

Mówicie, nocniczku? Ile wam kapie za pisanie fejk niusa z ró¿nych kont, pisiont groszy PiS p³aci?

Data: 2018-11-21 08:33:45
Autor: ~Pajdak
Wiadomo¶ci Polityka ¯ycie Kraj Starosta z PiS zrezygnowa³... by po dwóch dniach wróciæ i zgarn±æ wysok± odprawê
pajac <bytomir.kwasigrochowy@gmail.com> napisa³ w wiadomo¶ci
[...]

GENIALNE dzieci s± wy³acznie w rodzinach PiS-owskich notabli poczynaj±c od stolców gminy po z³ote koryta i ¿³oby w ministerstwach i spó³kach.

--
Pajdak

Data: 2018-11-19 07:34:54
Autor: Pajdak
Wiadomo¶ci Polityka ¯ycie Kraj Starosta z PiS zrezygnowa³... by po dwóch dniach wróciæ i zgarn±æ wysok± odprawê
U¿ytkownik <japanizer@japanizer.org> napisa³ w wiadomo¶ci
[...]

Ryba smierdzi od kociego ³ba wiêc kradn± co siê da!

Patrz spó³ka "Srebrbna".

"Komuni¶ci i z³odzieje!" - (c) .Brudziñski + J.Kaczyñski

--
Pajdak

Data: 2018-11-19 09:38:29
Autor: u2
W dniu 19.11.2018 o 03:34, hitler pisze:
Znów ta paskudna Gazeta Wyborcza

ano:))))))))))))))))))))))

Data: 2018-11-19 11:30:15
Autor: Pisiorowy Escobar
Wiadomo¶ci Polityka ¯ycie Kraj Starosta z PiS zrezygnowa³... by po dwóch dniach wróciæ i zgarn±æ wysok± odprawê
u2 <u_2@o2.pl> napisa³(-a):

W dniu 19.11.2018 o 03:34, hitler pisze:
> Znów ta paskudna Gazeta Wyborcza

ano:))))))))))))))))))))))

a ty znowu tylko dosta³e¶ od twoich panów i w³adców ko¶æ do obgryzienia
patrz i ucz siê jak siê "zarabia" dziêki pis :DDDDDDDDDDD

--
Francuzi uratowali podczas wojny 70% swoich ¿ydowskich obywateli - Polacy tylko 10%

Mimo nadej¶cia ostrze¿eñ z IMGW rz±d nie wys³a³ ostrze¿eñ RSO na komórki zalogowane na zagro¿onym terytorium mimo ¿e system dzia³a od 2015 roku.
Tym razem Szyd³o i P³aszczak maj± na rêkach krew 6 osób, w tym 2 nastolatek.

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rz±du
82% - przeciwnicy

"Polska prawica jest nie tylko zaczadzona, podobnie jak radykalni muzu³manie, chor± wersj± religii,
ale te¿ i bezdennie aintelektualna - te obie grupy wiêcej ³±czy, ni¿ dzieli."

Nag³e zmiany prokuratorów, fa³szywe komisje, wizyty na ul. Nowogrodzkiej i u
ojca Rydzyka - tak wygl±da codzienno¶æ tych, którzy walcz± o odzyskanie
pieniêdzy i wykrycie sprawców najwiêkszego przekrêtu w historii III RP.
Zdaniem by³ych cz³onków SKOK Wo³omin, obecna w³adza tkwi w tej aferze po uszy.

Imprezka SKOK Wo³omin -- -- -> http://pl.tinypic.com/r/2hg7fus/9
Poznaje kto¶ panów racz±cych siê pyszn± rosyjsk± wódeczk±?

Reuters: Media publiczne w Polsce to fabryka rz±dowych fake newsów

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]
Zwróci³ siê o spotkanie i ja siê z nim spotka³em, a to zawsze jest problem,
gdy siê w podziemiu spotykasz z kim¶, kto nie jest w strukturach podziemia, bo trzeba siê odpowiednio ubezpieczyæ.
Szybko uciek³em z tego spotkania, bo uzna³em go za agenta KGB. On namawia³ mnie do tego, ¿ebym siê ujawni³, mówi³,
¿e "Solidarno¶æ kaputt, ¿e to koniec z Solidarno¶ci±" - i mówiê to z rêk± na sercu - "¿e tak naprawdê jedynym ratunkiem jest,
¿eby¶my tak autentycznie, naprawdê pokochali ZSRR, bo tylko, jak oni nam uwierz±, ¿e my ich kochamy, to dadz± nam wiêcej wolno¶ci".
Taki cz³owiek! On ma byæ dzi¶ liderem tamtej Solidarno¶ci?!

PiS podejmuje "ohydn± próbê wyrzeczenia siê odpowiedzialno¶ci,
nie mniej haniebnej i nieprzekonuj±cej, jak w³asna ¿a³osna defleksja Rosji
potêpiaj±cej zestrzelenie samolotu MH17" i jest "tchórzostwem na potwornym poziomie". - Je¶li poprzecie Platformê Obywatelsk±, pomo¿ecie sobie,
  pomo¿ecie Polsce - powiedzia³ Jaros³aw Kaczyñski.

Data: 2018-11-19 12:50:49
Autor: u2
W dniu 19.11.2018 o 11:30, Pisiorowy Escobar pisze:
a ty znowu tylko dosta³e¶ od twoich panów i w³adców ko¶æ do obgryzienia
patrz i ucz siê jak siê "zarabia" dziêki pis

serio w budzie siedzisz kundelku tuska ? pewnikiem budzie ruskiej:))))))))))))))))))