"Wiadomości" grają na prezydenta.

Data: 2009-10-27 08:06:23
Autor: Roger Perejro
"Wiadomości" grają na prezydenta.
Wiadomości" TVP mają pomóc Lechowi Kaczyńskiemu w reelekcji, pisze "Gazeta Wyborcza". Dziennikarze "Wiadomości" twierdzą, że nie może ukazać się nic, co godzi w prezydenta.

- Gramy na prezydenta, nie może ukazać się żadna informacja, która godziłaby w Kaczyńskiego - mówi anonimowo dziennikarz "Wiadomości".

Inny dorzuca: - I krytykujemy Tuska za wszystko, co się da, bo jest najpoważniejszym rywalem. Przedstawienie stanowiska rządu nie jest obowiązkowe.

 Wiele już przeżyliśmy, były różne ekipy polityczne, różne partyjne interesy, ale wydaje nam się, że teraz jest najgorzej, dodaje jeden z tzw. starych reporterów.

http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80269,7189610,_Wiadomosci__graja_na_prezydenta.html

Przemek

Reanimowanie trupa za pieniądze podatnika. Tylko na takie chwyty stac picowskie środowisko.

Brakuje kompetencji to trzeba coś wykombinowac. Już dzisiaj na rok przed wyborami jestem w 100 % pewny, że Kaczyński nie ma szans. Polsce należy się NORMALNY prezydent!

http://pepepe.pl/

--

"Sprawa Barbary Blidy. Prokuratura wyjaśniająca samobójstwo posłanki SLD przygotowała zarzuty dla generała Witolda M., byłego szefa ABW za rządów PiS. To on rozkazał filmować zatrzymywanych. Przez wiele lat bliski wspólpracownik Lecha Kaczyńskiego. W ciągu dwóch lat awansował z porucznika na generała".

Data: 2009-10-27 08:23:14
Autor: cytryna
[...]

Prosty wóbór albo Polak-patriota czyli Lech Kaczyński albo wnuk wehrmachtowca,
dla którego Polska to bylejakość. Albo człowiek skrajnie uczciwy albo szef szefów mafii z tradycjami UB, WSI, UW, KLD, PO, szajki eurofederastów, pajaców Anieli. Polacy przejrzeli na oczy i rozkładowi Państwa przez PO mówią NIE!!

Data: 2009-10-27 08:27:37
Autor: Roger Perejro
"Wiadomości" grają na prezydenta.

Użytkownik "cytryna" <cytryna4@poczta.onet.eu> napisał

Prosty wóbór ....

421 i codziennie jeden mniej, he, he, he!

Przemek

Data: 2009-10-27 09:03:47
Autor: CYC

Użytkownik "cytryna" <cytryna4@poczta.onet.eu> napisał w wiadomości

[...]

I wlasnie dlatego , ze elektoratem Kaczynskiego sa ludzie potrafiacy wypowiadac takie oceny o przeciwnikach , Kaczynski nie ma szans na reelekcje a wiekszosc tych co glosowala w poprzednich wyborach uznala to za jeden z wiekszych bledow w swoim zyciu .
Utozsamiacie takimi postawami wszystko to co w L.Kaczynskim najgorsze ........ze nie wspomne o jego blizniaku .

cyc

Data: 2009-10-27 09:18:27
Autor: brat_olin
"Wiadomości" grają na prezydenta.
"cytryna" <cytryna4@poczta.onet.eu> wrote

- Gramy na prezydenta, nie może ukazać się żadna informacja,
która godziłaby w Kaczyńskiego - mówi anonimowo dziennikarz
"Wiadomości". /.../  http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/.../

"Mamy to z dobrych zrodel (miedzy pierwszym i trzecim pietrem
na Czerskiej), ze Michnik od tygodnia kupy nie robil"

GWno - i wszystko jasne!

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2009-10-27 08:28:52
Autor: jadrys
Roger Perejro pisze:

[...]

Jasne że p. Kaczyński nie ma szans na reelekcje, a to wcale nie za sprawa p. Tuska tylko Piotra Ikonowicza... Pan Piotr "zmiecie" te dwie "kaleki" polityczne w pierwszym podejściu.

Data: 2009-10-27 08:38:34
Autor: Roger Perejro
"Wiadomości" grają na prezydenta.

Użytkownik "jadrys" <CHE@yahoo.com> napisał

Jasne że p. Kaczyński nie ma szans na reelekcje, a to wcale nie za sprawa p. Tuska tylko Piotra Ikonowicza... Pan Piotr "zmiecie" te dwie "kaleki" polityczne w pierwszym podejściu.

Kaczyński nie miałby szans, nawet gdyby nie miał kontrkandydatów. Cztery lata pokazały, że prezydentura, to ostatnie stanowisko, na które się nadaje.
 Ikonowicz ma takie szanse na prezydenta, jakie ja mam na króla Wielkiej Brytanii.

Przemek

Data: 2009-10-27 09:03:35
Autor: jadrys
Roger Perejro pisze:
[...]

Co do p. Kaczyńskiego pełna zgoda.. Natomiast co do Ikonowicza - na dzień dzisiejszy z pewnością masz rację, ale do wyborów jeszcze trochę czasu pozostało, więc mam nadzieje że Polacy w końcu przejrzą na oczy i zagłosują na właściwa osobę. Czyli na człowieka bez skazy - Piotra Ikonowicza!

Data: 2009-10-27 13:04:53
Autor: heÂŽsk
"WiadomoÂści" grajÂą na prezydenta.
On Tue, 27 Oct 2009 08:38:34 +0100, "Roger Perejro"
<jacek.kawecki3@op.pl> wrote:

[...]

 ty masz wieksze ;o)))

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2009-10-27 10:42:57
Autor: cirrus
Użytkownik "jadrys" <CHE@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hc67fo$1ps$1news.onet.pl...
Roger Perejro pisze:
[...]

Miotła mu będzie pasować, nie prezydentura. :)

--
stevep

Data: 2009-10-27 20:17:32
Autor: jadrys
Roger Perejro pisze:
[...]

Tak, miotła do wymiecenia obecnych śmieci które okupują dzisiejsza scenę polityczną.

Data: 2009-10-28 05:32:59
Autor: cirrus
Roger Perejro pisze:
[...]

Śmieć śmieci nie ruszy.

--
stevep

Data: 2009-10-28 20:31:23
Autor: jadrys

Roger Perejro pisze:

[...]

Wypraszam sobie takie uwagi pod adresem uczciwego człowieka.

Data: 2009-10-29 05:18:09
Autor: cirrus
Roger Perejro pisze:
[...]

Skąd wiesz, że uczciwy?

--
stevep

Data: 2009-10-29 15:29:50
Autor: jadrys

Roger Perejro pisze:

[...]

Gdyby nie był, to nie cieszyłby sie moim poważaniem..

Data: 2009-10-29 15:32:09
Autor: flower
cirrus pisze:

> Skąd wiesz, że uczciwy?

Gdyby nie był, to nie cieszyłby sie moim poważaniem..

Warto się spytać, co wg jadrysa znaczy "być uczciwym" - czy to zwykłe "być
uczciwym", czy "być uczciwym jak Lenin".

--
"Żałuj za dowcipy, synu!"
   Tytus, Romek i A'Tomek, ks. VIII

Data: 2009-10-30 16:52:51
Autor: jadrys
flower pisze:

[...]

Zwykła uczciwość wystarczy.. ale ale czy ja kiedykolwiek twierdziłem że Lenin to jakiś wzór do naśladowania pod względem uczciwości?

Data: 2009-10-27 09:57:35
Autor: Tomek
"Wiadomości" grają na prezydenta.
Wiele już przeżyliśmy, były różne ekipy polityczne, różne partyjne interesy, ale wydaje nam się, że teraz jest najgorzej, dodaje jeden z tzw. starych reporterów.

Taki "stary reporter" to ten z czasów Kwiatkowskiego? Czy może pamięta jeszcze czasy Szczepańskiego?
Tomek

Data: 2009-10-27 10:32:46
Autor: Piotr
Dnia Tue, 27 Oct 2009 08:06:23 +0100, Roger Perejro napisał(a):

Brakuje kompetencji to trzeba coś wykombinowac. Już dzisiaj na rok przed wyborami jestem w 100 % pewny, że Kaczyński nie ma szans. Polsce należy się NORMALNY prezydent!

Hm, to kogo proponujesz, Warzywny?
Piotr

Data: 2009-10-27 13:04:53
Autor: heÂŽsk
"WiadomoÂści" grajÂą na prezydenta.
On Tue, 27 Oct 2009 08:06:23 +0100, "Roger Perejro"
<jacek.kawecki3@op.pl> wrote:

Wiadomo¶ci" TVP maj± pomóc Lechowi Kaczyńskiemu w reelekcji, pisze "Gazeta Wyborcza". Dziennikarze "Wiadomo¶ci" twierdz±, że nie może ukazać się nic, co godzi w prezydenta. [...]

 widac to wyraznie, cala tvp spina posladki i pluje na po.
 problem w tym, ze lecho nie jest wyrosniety, a jaroslaw
 nie wyglada jak macho. i chlopaki budza smiesznosc w tvn24.

--

 HeSk

Wlacz swiatla, wylacz myslenie! Stan drĂłg poprawi sie sam !
http://bezswiatel.4.pl/

"Wiadomości" grają na prezydenta.