Wiadomości sieciowe w play

Data: 2010-02-08 00:22:30
Autor: schliesky
Wiadomości sieciowe w play
Witam,
czy jest jakiś sposób, żeby przełączyć sposób doręczania informacji w play z wiadomości sieciowych na sms, jak jest w np. w orange? Bardzo to mnie irytuje, że wystarczy coś wcisnąć i wiadomość ginie i nie wiem jaki numer chciał się ze mną skontaktować. Żeby w ogóle odpowiedzieć to trzeba sobie najlepiej ten numer przepisać, bo z wiadomości sieciowej nie ma go nawet jak użyć.

Straszne upierdliwe "udogodnienie", nie rozumiem, dlaczego to wprowadzili, koszt smsa dla sieci jest pewnie taki sam jak wiadomości sieciowej i równy zero.

--
Pozdrawiam, *Schliesky*
email: schliesky at gmail

Data: 2010-02-08 02:15:36
Autor: PK
Wiadomości sieciowe w play
W dniu 2010-02-08 00:22, schliesky pisze:

czy jest jakiś sposób, żeby przełączyć sposób doręczania informacji w
play z wiadomości sieciowych na sms, jak jest w np. w orange?

Niestety - nie ma.

Bardzo to
mnie irytuje,

Mnie też.

Straszne upierdliwe "udogodnienie", nie rozumiem, dlaczego to
wprowadzili,

Ja też. Podobnie, jak wielu innych rzeczy w Play. Niestety, mają dobrą ofertę, i dlatego wciąż z nimi jestem, a ile mnie to zdrowia kosztuje, to inna sprawa :)

--
Pozdrawiam,
Paweł.

Data: 2010-02-08 02:18:08
Autor: PK
Wiadomości sieciowe w play
W dniu 2010-02-08 00:22, schliesky pisze:
Witam,
czy jest jakiś sposób, żeby przełączyć sposób doręczania informacji w
play z wiadomości sieciowych na sms, jak jest w np. w orange?

BTW -  zerknij w wątek "Kontakt z Play" by Darek638 z 7 lutego 2010, 18.41.

Komentarz zamknięcia wymiata - jak cała obsługa klienta w Play.

--
Pozdrawiam,
Paweł.

Data: 2010-02-08 03:40:09
Autor: schliesky
Wiadomości sieciowe w play
On 8 Lut, 02:18, PK <przewazniepochmu...@gazeta.pl> wrote:
BTW -  zerknij w wątek "Kontakt z Play" by Darek638 z 7 lutego 2010, 18.41.

Też im wyślę wyrazy mojego niezadowolenia, kropla drąży skałę....

Pzdr. Schliesky

Data: 2010-02-09 20:43:39
Autor: PK
Wiadomości sieciowe w play
W dniu 2010-02-08 12:40, schliesky pisze:

Też im wyślę wyrazy mojego niezadowolenia, kropla drąży skałę...

Niestety, w tym przypadku zupełnie nie drąży. Powiem Ci tak - chcieliśmy mieć tanio, to mamy...

--
Pozdrawiam,
Paweł.

Data: 2010-02-10 09:57:14
Autor: basteku
Wiadomości sieciowe w play
> [...]
> numer chciał się ze mną skontaktować. Żeby w ogóle odpowiedzieć to
> trzeba sobie najlepiej ten numer przepisać, bo z wiadomości sieciowej

Hej.
Wlasnie wczoraj dostalem takiego sms'a .. i co sie okazuje ... SEw995 doskonale sobie radzi z numerami i mozna taki numer zaznaczyc i wybrac opcje zadzwon. Niestety jednym ograniczeniem jest to, ze jak sie dostanie takiego sms'a z kiloma numerami to mozna wybrac tylko jeden gdyz po wybraniu sms jest zamykany. Postaram sie sprawdzic na innych SE.

Pozdrawiam
Bastek

Data: 2010-02-10 16:30:47
Autor: darek_radom
Wiadomości sieciowe w play
Czyżby przypadkiem Play "Nas" posłuchał i coś kombinował? Wczoraj (9.02., g.2:26) dostałem "normalnego" SMSa z informacją o nieodebranym połączeniu :-). Pomijam, że próba połączenia (z Play) była dn.8.02. o g.21:19, więc całkiem "niewielkie" opóźnienie.
Dziś jednak wszystko wróciło do normy i powiadomienia o nieodebranych połączeniach są "fleszowe".

Data: 2010-03-06 19:34:47
Autor: Uzytkownik
Wiadomości sieciowe w play
[...]

Już powiadomienia są w formie SMS ;-)