Wiadomości sieciowe w play

Data: 2010-02-08 02:15:36
Autor: PK
Wiadomości sieciowe w play
W dniu 2010-02-08 00:22, schliesky pisze:

czy jest jakiś sposób, żeby przełączyć sposób doręczania informacji w
play z wiadomości sieciowych na sms, jak jest w np. w orange?

Niestety - nie ma.

Bardzo to
mnie irytuje,

Mnie też.

Straszne upierdliwe "udogodnienie", nie rozumiem, dlaczego to
wprowadzili,

Ja też. Podobnie, jak wielu innych rzeczy w Play. Niestety, mają dobrą ofertę, i dlatego wciąż z nimi jestem, a ile mnie to zdrowia kosztuje, to inna sprawa :)

--
Pozdrawiam,
Paweł.

Wiadomości sieciowe w play