Większość Polaków uważa, że Polska powinna poz ostać członkiem UE

Data: 2020-11-23 11:17:13
Autor: Jan Osik
Większość Polaków uważa, że Polska powinna poz ostać członkiem UE
Polacków najwyraźniej nie pociągają promoskiewskie i probiałoruskie ciągoty pistargowicy:

https://www.bankier.pl/wiadomosc/Wiekszosc-Polakow-uwaza-ze-Polska-powinna-pozostac-czlonkiem-UE-8006995.html

87 proc. badanych uważa, że Polska powinna pozostać członkiem Unii Europejskiej - wynika z sondażu telefonicznego przeprowadzonego przez Kantar dla "Faktów" TVN i TVN24. Przeciwnego zdania jest 8 proc. respondentów.

Data: 2020-11-23 20:29:21
Autor: u2
W dniu 23.11.2020 o 20:17, Janowsik pisze:
[...]

ano, Polack to Polack:)))))))))))))

Data: 2020-11-23 20:34:42
Autor: A. Filip
Jan Osik <japanizer@japanizer.org> pisze:
[...]

W ekonomi wolnorynkowej wiele+ się zmienia z czasem, opłacalność w
szczególności.  Polityczni idioci i idiotki z Brukseli z palcem w dupie
mogą zaśpiewać taką cenę członkostwa w UE że Polacy i Polki zmienią
zdanie.

W fuktach mieli jaja zadać pytania
1) Czy Polska powinna zostać członkiem UE po tym jak UE ją wyjebie w
budżecie "za praworządność (według standardów politycznych oszołomów z
euro-parlamenciku)"?
2) Czy Polska będzie członkiem UE za "20 lat"?  Nie w jeden dzień
fundamenty Brexitu wymurowano by Prezydent Europy Tusk mógł nawijać
"a co ja mogłem".

--
A. Filip : Pij mleko!!

Data: 2020-11-23 12:24:19
Autor: Jan Osik
Większość Polaków uważa, że Polska powinna pozostać członkiem UE [opinia w roku 2020 przed wyjebanie m budżetowym]
On Monday, November 23, 2020 at 8:35:34 PM UTC+1, A. Filip wrote:
Jan Osik <japa...@japanizer.org> pisze:
> [...]
W ekonomi wolnorynkowej wiele+ się zmienia z czasem, opłacalność w szczególności. Polityczni idioci i idiotki z Brukseli z palcem w dupie mogą zaśpiewać taką cenę członkostwa w UE że Polacy i Polki zmienią zdanie. W fuktach mieli jaja zadać pytania 1) Czy Polska powinna zostać członkiem UE po tym jak UE ją wyjebie w budżecie "za praworządność (według standardów politycznych oszołomów z euro-parlamenciku)"?

To chyba oczywiście - powinna wtedy zostać członkiem Unii Rosja-Białoruś-Kazachstan. I wóda będzie tańsza!

Data: 2020-11-23 22:01:20
Autor: A. Filip
> [...]

To chyba oczywiście - powinna wtedy zostać członkiem Unii
Rosja-Białoruś-Kazachstan. I wóda będzie tańsza!

To jest gówniane pytanie postawione przez bezwstydnych politykierów bez
jaj co muszą zadać pokrętne pytanie by wykręcić odpowiedzi jak im pasuje.
W USA w sondażach padły bardzo różne odpowiedzi na pytania:
"Czy mamy zawrzeć pokój w Wietnamie?" i "Czy mamy się poddać komunistom
w Wietnamie?" :-)

Niech mają jaja zapytać się wprost czy Polska powinna ustąpić przed
dyktatem leworządności Osi Reńskiej ("praworządności" według
interpretacji jaka im danego dnia pasuje).

Jak rozumiem *TOBIE* pojęcie "Pieniądze za każde cenę" nie jest obce? :-)

--
A. Filip : Pij mleko!!

Data: 2020-11-23 22:09:53
Autor: Sylvio Balconetti
Am 23.11.20 um 21:24 schrieb Jan Osik:
[...]

To sie zwie Eurazjatycka Unia Gospodarcza (Eurasian Economic Union), do ktorej naleza Armenia, Kazachstan, Kirgistan, Rosja i Bialorus. Stolica jest Almaty, gdzie jest bank rozwoju, siedziba komisji jest Moskwa, sadu Minsk, a przewodniczy jej obecnie Bialorus.

Kandydatami sa Ukraina, Uzbekistan, Mongolia, Azerbejdzan, Syria oraz republiki Doniecka i Luganska, Abchazja i Pld. Osetja, Transnistria i Gorny Karabach.

Obserwatorami sa Peru i Moldawia. Unia zawarla porozumienia o wolnym handlu z Egiptem, Wietnamem, Serbia oraz z potencjalnymi kandytami Chinami, UE (?!), Indiami, Iranem, Zimbabwe, Tunezja i Turcja

--
Wodan akbar und Alaaf Aleikum!

          /\_/\
( o o )
==_Y_==
  `-'

saluto
SB dr angelologii apokryficznej

https://tinyurl.com/y46gccmw
https://tinyurl.com/y695wkr5
????????????????????????????????????????????????????????????????????
New Godwin's law: "as an online discussion grows longer, the probability of a comparison involving Nazis or Hitler, Jew, Black or Muslim, Bill Gates or Xi Jinping, Merkel or Macron approaches 1".

Data: 2020-11-23 21:01:38
Autor: Sylvio Balconetti
Am 23.11.20 um 20:17 schrieb Jan Osik:
[...]

Przejrzeli? Zobaczyli, ze 500+, 13-te, 14-te emerytury, bezplatne leki dla staruchow itp. inflacja zjada lub ich wybrancy odwoluja. Stawiaja wiec na euro.

Btw. Ciekawe jak by suweren odpowiedzial, gdyby go ktos zapytal o zastapienie zlotowki euro?

Data: 2020-11-23 12:23:07
Autor: Jan Osik
On Monday, November 23, 2020 at 9:01:40 PM UTC+1, Sylvio Balconetti wrote:
> [...]
Przejrzeli? Zobaczyli, ze 500+, 13-te, 14-te emerytury, bezplatne leki dla staruchow itp. inflacja zjada lub ich wybrancy odwoluja. Stawiaja wiec na euro. Btw. Ciekawe jak by suweren odpowiedzial, gdyby go ktos zapytal o zastapienie zlotowki euro?

Z jakiejś rozmowy miesiąc temu z Wolakiem:

- Jaka jest twoja opinia o wprowadzeniu EURO w Polsce?
- Czesi wprowadzili, i wszystko im przez ostatnie pięć lat podrożało!
- Słowacy, nie Czesi. No ale przecież w Polsce nie wprowadzono EURO, i przez ostatnie pięć lat też wszystko podrożało.
- Eeeeeee... Wina Tuska!

Data: 2020-11-23 22:20:23
Autor: _Master_
Zapodaj sondaż na temat uzależnienia funduszy unijnych od praworządności rozumianej jako ochronę uciśnionych pederastów.

Data: 2020-11-23 13:47:54
Autor: Jan Osik
On Monday, November 23, 2020 at 10:20:27 PM UTC+1, _Master_ wrote:
Zapodaj sondaż na temat uzależnienia funduszy unijnych od praworządności rozumianej jako ochronę uciśnionych pederastów.

Jesteś pederastą, z-adek?

Data: 2020-11-24 17:34:25
Autor: _Master_
Widzę że kolejny przydupas Runta nie jest na czasie.
Pederaści zostali przebici.
Prawo do aborcji jest prawem człowieka a kto podnosi rękę na prawa człowieka jest "niepraworządny"

PS. A co ze składką? Trzeba będzie nadal płacić?

Data: 2020-11-24 18:16:31
Autor: Runt
W dniu 2020-11-24 o 17:34, PRZYDUPAS _Master_ pisze:
Widzę
przez swoje zaropiale oczeta? ;-))
że kolejny przydupas Runta
nie pochlebiaj sobie. nawet moim przydupasem być nie możesz
nie jest na czasie.
ty jestes? ;-)
Pederaści zostali przebici.
a tak konkretnie?
Prawo do aborcji jest prawem człowieka a kto podnosi rękę na prawa człowieka jest "niepraworządny"
idz z tym na bosaka na Nowogrodzka ;-))
PS. A co ze składką? Trzeba będzie nadal płacić?
alez skąd. te pieniadze wam sie należą!!!!! ;-)))

--
Runt

Oculum pro oculo dentem pro dente!

Data: 2020-11-24 09:59:55
Autor: Budzik
Większość Polaków uważa, że Polska powinna pozostać członkiem UE
Użytkownik Jan Osik japanizer@japanizer.org ...

[...]

Ale jednoczesnie ponad połowa pochwala weto budzetowe...
Ktos to umie wytłumaczyc? :)))

--
Pozdrawia... Budzik
"Każde dziecko jest poniekąd geniuszem w oczach swych rodziców,

Data: 2020-11-24 17:44:29
Autor: _Master_
Wszyscy tylko weto i weto...

A co z Polską składką?

Może uznamy że skoro UE jest niepraworządne bo łamie wolność słowa i ma faszystowskie zachcianki to należałoby wstrzymać płacenie składek do czasu rozstrzygnięcia przez np. polski Trybunał ...

Data: 2020-11-24 17:59:53
Autor: Budzik
Większość Polaków uważa, że Polska powinna pozostać członkiem UE
Użytkownik _Master_ Master@z.pl ...

[...]

Nie wiem ilu was tam siedzi ale w sumie mozecie sobie uznac co chcecie ;-DDD

--
Pozdrawia... Budzik
Adam 'Sherwood' Zaparciński: "Polecam gorąco kaski na rower."

Data: 2020-11-24 19:09:18
Autor: u2
W dniu 24.11.2020 o 17:44, _Master_ pisze:
[...]

tutaj chodzi o to kto pierwszy wymięknie, Niemcy sprytnie chcą obejść traktaty, ale z drugiej strony to Bolanda jest dla nich rynkiem zbytu i tanią siłą roboczą

Większość Polaków uważa, że Polska powinna poz ostać członkiem UE