Większość to złodzieje, barany i tumanQ1|C

Data: 2015-10-19 19:39:57
Autor: u2
Większość to złodzieje, barany i tumanQ1|C
chodzi o polityków:)

http://www.stefczyk.info/publicystyka/opinie/pudzian-zyjemy-niby-w-wolnym-kraju-niby,15140486519

  „Większość to złodzieje, barany i tumany, którzy jedynie czekają na jałmużnę” - mówi o posłach.

Mariusz Pudzianowski nie przestaje komentować życia publicznego. I nie ukrywa, że popiera Ruch Kukiza. „Paweł Kukiz- Kukiz'15 - tacy ludzie szczerze chcą i mogą zmienić Polskę! Kukiz-15!!! - pisze na swoim profilu Facebooka. Sportowiec linkuje spot, jaki nagrały córki Pawła Kukiza.

„Czy ten film nie jest wiarygodny? Nagrany w tajemnicy telefonem komórkowym film wideo, aby wesprzeć tatę w trudnym wyścigu! Zobaczcie i pokazujcie dalej ten materiał, to nie jest żaden sztywny spot wyborczy, tylko prawdziwe emocje!” - pisze strongman.

„Nikogo nie namawiam na kogo ma głosować to jest tylko moje głośno wyrażone zdanie, a na kogo Wy zagłosujecie, to już wasza wola, żyjemy niby w wolnym kraju (niby)!!!!” - kwituje.

Pudzianowski już kolejny raz tłumaczy się ze swojej medialnej aktywności. W rozmowie z „SE” wskazuje, że „próbuje uświadomić polskie społeczeństwo”. „Może zabrzmi to dziwnie, ale ponad połowa społeczeństwa ma analfabetyzm wtórny, nie czyta, daje się manipulować, nie sprawdza nawet swoich kont bankowych, nie zauważa drobnych potrąceń. Oni nie upominają się o swoje, słuchają - ktoś im dziś nagada, że ten jest zły to oni mówią, że ten jest zły. Trzeba trochę poczytać, otworzyć oczy na to, co się dzieje” - tłumaczy sportowiec.

I apeluje, by nie udawać, że nie widzimy co się dzieje. „Jeśli widzisz złodzieja, że on kradnie, zwróć na to uwagę, a nie odwracasz się, udając, że nic się nie dzieje. Bo dziś jemu ukradną, a na drugi dzień do ciebie to przyjdzie. Głośno mówię swoje zdanie, nie jestem politykiem, nie będę startować, mam co robić mam ambitniejsze plany, chcę uświadomić jedynie jak co działa” - tłumaczy strongman pytany czy sam chce być politykiem.

Pudzianowski ma złe zdanie o politykach. I tego nie ukrywa. „Część posłów to ludzie kreatywni, którzy się na czymś znają, ale większość myśli tylko o diecie i pieniądzach, czy też biorą pieniądze za kilometrówkę, a sami kupują bilecik za 300 złotych. Dla mnie to złodzieje, barany i tumany, którzy nic nie osiągnęli, a jedynie czekają na jałmużnę. Najpierw pokaż, że coś potrafisz” - mówi twardo o posłach.

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2015-10-19 14:07:30
Autor: szklanynocnik
Wikszo to zodzieje, barany i tumany
uytkownik u2 napisa:
chodzi o politykw:)

http://www.stefczyk.info/publicystyka/opinie/pudzian-zyjemy-niby-w-wolnym-kraju-niby,15140486519

  "Wikszo to zodzieje, barany i tumany, ktrzy jedynie czekaj na jamun" - mwi o posach.

Historia zna takie przypadki, kiedy to wgier zosta
krlem polski i chwyci szlacht za mord i zreformowa pastwo:)