Wiara! Koniec świata idzie! :- I

Data: 2009-07-16 09:05:52
Autor: Antenka
Wiara! Koniec świata idzie! :- I
Do Poznania zwaliła się jedna z  najbardziej natrętnych sekt, znana
pod nazwą jehowici. Zlot tej groźnej destrukcyjnej organizacji odbywa
się pod hasłem "czuwajcie!". Teraz muszą czuwać, bo ogłoszona już
pewnie z dziesięć razy przez ich głównych szamanów mających
bezpośrednią linię telefoniczną z Jehową data końca świata nie
wypaliła hihi :)))  Czuwajcie...jeszcze się doczekacie...:)))

Antenka

Data: 2009-07-16 18:10:26
Autor: rAzor
Wiara! Koniec świata idzie! :- I
Użytkownik Antenka napisał:
[...]

Mnie zdumiewa ich namolność - w moim rewirze łażą raz w miesiącu i pomimo wyraźnych (acz uprzejmych) deklaracji, że mnie ich gęganie nie interesuje dalej przyłażą. Może puszczenie kulką ze schodów by pomogło?
--
Zabrać Platformie media, a sama zdechnie.
Dać PiSowi media - i sam się wykończy. he he he

Data: 2009-07-16 18:45:12
Autor: Piotr
Wiara! Koniec świata idzie! :- I
Dnia Thu, 16 Jul 2009 18:10:26 +0200, rAzor napisał(a):

Mnie zdumiewa ich namolność - w moim rewirze łażą raz w miesiącu i pomimo wyraźnych (acz uprzejmych) deklaracji, że mnie ich gęganie nie interesuje dalej przyłażą. Może puszczenie kulką ze schodów by pomogło?

Żeby być w pełni świadkiem, trzeba chodzić. Cóż mają zrobić? Chodzą.
Piotr

Data: 2009-07-16 10:18:21
Autor: Antenka
Wiara! Koniec świata idzie! :- I
Żeby być w pełni świadkiem, trzeba chodzić. Cóż mają zrobić? Chodzą.
Piotr

Piotruś, ale kiedy chodzą? Do mnie dobijają się regularnie w
niedzielę. Dawniej, jeszcze za pontyfikatu  Ojciec Święy JP II przy
okazji jego pielgrzymek do Ojczyzny, wali pięściami do drzwi i
przeszkadzali w oglądaniu relacji z tego wydarzenia w tv. Bardzo
namolna sekta a najgorzej postępująca z tymi, którzy przejrzawszy na
oczy pragną się od nich wyzwolić - czytaj w książce "Byłem świadkiem
Jehowy" :(((

Antenka

Data: 2009-07-16 19:35:57
Autor: Panslavista
Wiara! Koniec świata idzie! :- I

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości
[...]

Nic nie trzeba robić - wystarczy podziękować.

Data: 2009-07-16 19:56:27
Autor: Piotr
Wiara! Koniec świata idzie! :- I
Dnia Thu, 16 Jul 2009 10:18:21 -0700 (PDT), Antenka napisał(a):

[...]

Niedziela to czas kiedy ludzie są w domu, więc nic dziwnego, że wybrali akurat ten czas. Ale nie tylko ja miałem "odwiedziny" również w inne dni. Nikt jednakże się nie dobijał, czy też zmuszał mnie do czegokolwiek.
Piotr

Data: 2009-07-16 20:08:02
Autor: rAzor
Wiara! Koniec świata idzie! :- I
Użytkownik Piotr napisał:
[...]

Inaczej - wszelkich komiwojażerów traktuję z buta - ostro, bo taką schedę zostawiła mi poprzednia włascicielka chałupki i praktyka pokazała, że inaczej się nie da. Oni się tam jakoś między sobą porozumiewają, mają swoje bazy danych i już na przykładzie telefonu stacjonarnego nauczyłem się, ze jak sie puści porządną wiązkę, to tele-marketing zamiera. W przypadku "kotków" nie mam takiego sumienia - no w sumie w coś tam wierzą, większość jest religijnie nakręcona, nie chciałbym ich z tego tytułu urazić, ale.. Chyba będę musiał, skoro uprzejmości nie pomagają.
Kiedyś, kiedy jeszcze mieszkałem w "mrowisku" w metropolii wywiesiłem na drzwiach ładny, wyraźny druk z ostrzeżeniem (wstaję i pracuję w niehumanitarnych porach doby, więc muszę swoje odespać) - gówno pomogło, a na dodatek sąsiedzi patrzyli na mnie jak na kosmitę.

Data: 2009-07-16 20:12:18
Autor: Piotr
Wiara! Koniec świata idzie! :- I
Dnia Thu, 16 Jul 2009 20:08:02 +0200, rAzor napisał(a):

[...]

Ja mam spokój, chodzili kilka lat temu, później przestali. Musi gmina
im padła. I cześć.
Piotr

Data: 2009-07-16 20:16:15
Autor: rAzor
Wiara! Koniec świata idzie! :- I
Użytkownik Piotr napisał:
[...]

U mnie nie chce paść. Mają się dobrze w W-chu pieprznęli - no nie wiem co to jest - światynia, dom modlitwy czy co tam, w ekstra miejscu - gruby szmal, bo to i Real niedaleko i Tesco, Macro itp. przez ulicę. I tak się rozłażą w znacznym promieniu po okolicy, docierając nawet do mojego zadupia.

Data: 2009-07-17 00:56:56
Autor: Adam
Wiara! Koniec świata idzie! :- I
Mnie zdumiewa ich namolność - w moim rewirze łażą raz w miesiącu i pomimo wyraźnych (acz uprzejmych) deklaracji, że mnie ich gęganie nie interesuje dalej przyłażą. Może puszczenie kulką ze schodów by pomogło?
MNie zdumiewa namolność księży, którzy każdego roku pukają do moich drzwi z kolędą mimo, iż od 30 lat grzecznie acz stanowczo im odmawiam.
AC

Data: 2009-07-19 19:08:14
Autor: rAzor
Wiara! Koniec świata idzie! :- I
Użytkownik Adam napisał:
[...]

Jest różnica, adasiu - ksiądz raz w roku wypuszcza ministrantów z pytaniem czy sobie życzysz jego wizyty - mówisz "nie" i po ptokach. Nikt cię nie nagabuje co do kwestii wiary, religii - nie kłam. Z to, te kocie ścierwa umiaru nie mają.

Data: 2009-07-16 19:34:33
Autor: Panslavista
Wiara! Koniec świata idzie! :- I

[...]

Czytają wybiórczo Biblię. Dawniej lubiłem zapędzać ich w kozi róg, teraz
mnie to nudzi...

Nawiasem Jehowa to Bóg Ojciec, nie przystoi chrześcijaninowi obrażać Boga
Ojca i całej Trójcy...

Data: 2009-07-17 00:58:40
Autor: Adam
Wiara! Koniec świata idzie! :- I
Nawiasem Jehowa to Bóg Ojciec, nie przystoi chrześcijaninowi obrażać Boga
Ojca i całej Trójcy...
Jakiej znowu trójcy? Bóg jest tylko jeden. Jego imię to Jahwe (lub Jehowa).
AC

Data: 2009-07-17 13:08:23
Autor: Vic
Wiara! Koniec Âświata idzie! :- I
Adam wrote:
Jakiej znowu trĂłjcy? BĂłg jest tylko jeden. Jego imiĂŞ to Jahwe (lub Jehowa).

To taka koncepcja, ktora ma dowodzic, ze mozna czcic trzech bogow i byc monoteista ;)

He, he, teraz znajdz katolika, ktory tak do konca kuma o co chodzi z tym, ze Bog jest jeden, ale ma syna - tez Boga i do tego maja jeszcze ducha, no i sami tez sa duchami; natomiast ten Bog (syn) ma jeszcze matke, ktora wsrod tych bytow niematerialnych (duchow) egzystuje w swoim ziemskim ciele. Ale jazda, nie?

Sw. Augustyn, sw. Tomasz i tysiace mniej znanych filozofow Kosciola to byli naprawde zdolni (niektorzy nawet genialni) filozofowie. Stworzyli wiele ciekawych koncepcji, czasem wyprzedzajacych swoja epoke.
Ale jak sie chlopcy wspolnymi silami zamotali, uuuuuuuuu! Zakombinowali sie bez dwoch zdan.
Problemy zaczely sie, gdy ktorys wymyslil a reszta przyklepala, ze Chrystus jest Bogiem. Nastepny stanal przed nie lada zadaniem - wez to teraz ozen z monoteizmem ;) Potem bylo tylko gorzej... dla filozofow oczywiscie ;)

--
plazoVic

"Wszyscy chcą naszego dobra. Nie dajcie go sobie zabrać" SJL

Data: 2009-07-17 22:29:45
Autor: Adam
Wiara! Koniec ?wiata idzie! :- I
I dlatego katolicy tak nienawidzą Świadków Jehowy, bo ci w opraciu o Biblię w prosty sposób dowodzą, że kościół katolocki jest wielką sektą, ktora olała nauki Chrystusa.
Podobnie zresztą głoszą Ewangelicy, Zielonoświątkowcy. Adwentyści, Babtyści.
AC

Data: 2009-07-19 19:01:11
Autor:
Wiara! Koniec ?wiata idzie! :- I
On Fri, 17 Jul 2009 22:29:45 +0200, "Adam" <bluesman1952@poczta.fm>
wrote:

I dlatego katolicy tak nienawidzą Świadków Jehowy,

 co za bzdura. wedrujacy po chatach swiadkowie sa jedynie upierdliwi.

bo ci w opraciu o Biblię

 a czym jest wg ciebie biblia ? tak szczerze...

w prosty sposób dowodzą, że kościół katolocki jest wielką sektą, ktora olała nauki Chrystusa.

 aaaa, tu cie boli...

Podobnie zresztą głoszą Ewangelicy, Zielonoświątkowcy. Adwentyści, Babtyści.

 i takie kryptokomuchy jak ty...

--

HeSk

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2009-07-20 12:06:39
Autor: konserwator
Wiara! Koniec ?wiata idzie! :- I

Użytkownik "Adam" <bluesman1952@poczta.fm> napisał w wiadomości news:h3qn44$80p$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

problem w tym, ze SJ nie znaja biblii....

Data: 2009-07-22 08:30:46
Autor: Vic
Wiara! Koniec ?wiata idzie! :- I
Adam wrote:
w prosty sposób dowodz¹, ¿e koœció³ katolocki jest wielk¹ sekt¹, ktora ola³a nauki Chrystusa.

Na pewno byl taki okres w historii KRK, gdy byl on calkowitym zaprzeczeniem nauk Jezusa :)

Podobnie zresztÂą gÂłoszÂą Ewangelicy, ZielonoÂświÂątkowcy. AdwentyÂści, BabtyÂści.

Ewangelicy niczego takiego nie glosza. Roznia sie doktrynalnie i organizacyjnie, ale w gruncie rzeczy jest to kosciol bardzo podobny do rzymsko-katolickiego.

Co do SJ, mnie w nich odrzuca ich amerykanskosc. Kosciol SJ bardzo przypomina Amwaya ;)

Data: 2009-07-17 00:54:55
Autor: Adam
Wiara! Koniec świata idzie! :- I

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:030a8971-9c56-45cc-a804-d1f84adf5980a7g2000yqk.googlegroups.com...
[...]
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
A na czym polega ich destrukcyjność? Żadnej daty końca świata nie zapowiadają - głoszą tylko, aby żyć w zgodzie z naukami Chrystusa, bo koniec jest już bliski.
AC

Data: 2009-07-17 05:56:33
Autor: Jakub A. Krzewicki
Wiara! Koniec świata idzie! :- I
czwartek, 16 lipca 2009 18:05. carbon entity 'Antenka'
<sweet.blue_eyes@wp.pl> contaminated pl.soc.polityka with the following
letter:

[...]

W tej części Wrocławia, w której mieszkam, dwie starsze panie jehowitki dały
sobie już wiele lat temu spokój. Widać sekta stała się passé!

--
tois egregorosin hena kai koinon kosmon einai ton de koimomenon hekaston eis idion apostrephesthai

Data: 2009-07-17 09:24:59
Autor: Polok_Prawdziwy
Wiara! Koniec świata idzie! :- I
[...]

AMTENKO....!!!
- gory pomyte...!?
- łobiad psygotowany i izby wyspsontane...!?
Niezajmuj misiem tukej filozefiom, ino rub codociebie nalezy...!!!

Pseciwko Marynom zwielgachnymi cycorami nic nimom, ale prubowanie myślenio
łostowcie chopom...!!!

--

Wiara! Koniec świata idzie! :- I