Wiara przodków naszych...

Data: 2009-04-11 18:38:45
Autor: matador
Wiara przodków naszych...
#
Jezus, który wziął na siebie zło świata, nie umarł powalony przez nie, ale przeszedł do życia, pokazując drogę innym. Pokazał ludziom, jak idąc za Nim, przejść z mroku do światłości życia.

To dlatego ta noc zmartwychwstania jest centralnym punktem chrześcijaństwa.
#

http://www.rp.pl/artykul/2,289672_Slady_po_zmartwychwstaniu_Jezusa.html

matador.

Data: 2009-04-11 15:19:15
Autor: Mariusz Merta
misiu, a mnie sie wydawalo, ze porzadni ludzie wyznaja wartosci chrzesciajnskie...czy moze sie myle...
i radzilbym sie troche zastanowic a propos kregu kulturowego...jak
daleko zaszli technicznie i kulturowao prawoslawni a jak daleko
zachodni chrzesciajnie...
poza tym, z tym prawoslawiem...zbyt pan mi pachniesz towianszczyzna...
Mariusz Merta

Data: 2009-04-11 20:18:55
Autor: awe
Wiara przodków naszych...

Użytkownik "matador" <matador@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:grqh6d$373$1atlantis.news.neostrada.pl...
Wiara przodków naszych...
#
Jezus, który wziął na siebie zło świata, nie umarł powalony przez nie, ale przeszedł do życia, pokazując drogę innym. Pokazał ludziom, jak idąc za Nim, przejść z mroku do światłości życia.

ja dziekuje, poczekam sobie jeszcze troche i pozyje - jak Bog da
awe

Wiara przodków naszych...