Wiara w bożków jest przyczyną zlasowania mózgu

Data: 2017-07-02 15:56:05
Autor: boukun
Wiara w bożków jest przyczyną zlasowania mózgu
https://kobieta.wp.pl/rak-mozgu-efektem-dokonania-aborcji-szokujacy-billboard-pod-krakowem-6139832389723777a

Lekarz dusz
9 min. temu

Wiara w bożków jest przyczyną zlasowania mózgu.

Mioux-Mioux
11 min. temu

Badania dowodzą także, że przynajmniej 80 proc. kobiet, u których
stwierdzono raka piersi, jajnika, mózg, chodziło wcześniej do kościoła.

666RR
2h temu

Nawet NIE WYOBRAŻACIE SOBIE, JAK SPOKOJNE JEST MOJE ŻYCIE BEZ (BEZ)
RELIGIJNOŚCI !!!

Data: 2017-07-02 07:36:16
Autor: Bytomir Kwasigroch
W dniu niedziela, 2 lipca 2017 15:56:08 UTC+2 użytkownik boukun napisał:
[...]

Bzdury.

http://www.e-histopatologia.pl/useruploads/images/aktualnosci-2014/zachorowalno%C5%9B%C4%87_na_raka_piersi.jpg

Np. czechy, tam tylko 30% jest wierzących, a zachorowalność wysoka.
brazylia, tam ludkowie religijni a zachorowalność mała.

Może chodzić bardziej o diagnostykę niż o religijność.

Data: 2017-07-02 16:37:13
Autor: u2
Wiara w bożków jest przyczyną zlasowan ia mĂłzgu
W dniu 02.07.2017 o 16:36, Bytomir Kwasigroch pisze:
Np. czechy, tam tylko 30% jest wierzących, a zachorowalność wysoka.
brazylia, tam ludkowie religijni a zachorowalność mała.

Może chodzić bardziej o diagnostykę niż o religijność.

ewentualnie klimat:)

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2017-07-02 09:27:54
Autor: Bytomir Kwasigroch
W dniu niedziela, 2 lipca 2017 16:38:03 UTC+2 użytkownik u2 napisał:
W dniu 02.07.2017 o 16:36, Bytomir Kwasigroch pisze:
> Np. czechy, tam tylko 30% jest wierzących, a zachorowalność wysoka.
> brazylia, tam ludkowie religijni a zachorowalność mała.

ewentualnie klimat:)

Klimat polityczny chyba, co wiąże się z rozwojem medycyny.

kraje skandynawskie, zimno, bogato - wysoki wskaźnik
australia, ciepło, bogato - wysoki wskaźnik

Gojcowo, klimat podobny do DE, jedyna różnica to zamożność społeczeństwa,
stąd i wykrywalność większa, nu chyba że chodzi o jakość jedzenia
i niemce nas trujo:)

Data: 2017-07-02 21:27:10
Autor: u2
W dniu 02.07.2017 o 18:27, Bytomir Kwasigroch pisze:

Gojcowo, klimat podobny do DE, jedyna różnica to zamożność społeczeństwa,
stąd i wykrywalność większa, nu chyba że chodzi o jakość jedzenia
i niemce nas trujo:)

pamiętasz o zatrutych gurken aus Niemcy ?:)

Data: 2017-07-02 23:03:17
Autor: boukun
Użytkownik "Bytomir Kwasigroch"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
[...]

Wrażliwy na PEM
7h temu

Rak mózgu efektem rozmów przez telefon komórkowy i bezprzewodowy i emitowane poprzez te promienie elektromagnetyczne (PEM) o wysokich częstotliwościach, powodujące gotowanie się komórek glejowych, czyli dochodzi do uszkodzeń dna tychże komórek organizmu ludzkiego.

mirek
7h temu

a raka prostaty?

Koniobójca7h temu

Bij konia, to nie będziesz miał.

Wiara w bożków jest przyczyną zlasowania mózgu