Wiarygodność HDTune

Data: 2011-09-05 18:52:15
Autor: Twat
Wiarygodność HDTune
Cześć
Tu: http://www.voila.pl/476/ng62g macie 3 pliki z benchmarkami HDTune 2.54
pewnego dysku PATA zrobione na tym samym kompie w parominutowych odstępach

najpierw sprawdź co się odwołuje do dysku tak często, np  pamięć wirtualna (która najlepiej wyłączyć)

Data: 2011-09-06 08:12:55
Autor: Mariusz Kruk
Wiarygodność HDTune
epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Twat"
[...]

To pokaż mi, cwaniaku, jak wyłączyć pamięć wirtualną.
I nie, nie chodzi mi o wyłączenie pliku wymiany.

--
|  Kruk@epsilon.eu.org   | http://www.nieruchomosci.pl/mieszkanie,14137471
| http://epsilon.eu.org/ |

Data: 2011-09-06 13:14:42
Autor: Rafał
Wiarygodność HDTune
On 2011-09-06 08:12, Mariusz Kruk wrote:
[...]

wrzuc dysk do kieszeni eSATA/USB3.0 (do wyboru), ew. podepnij do peceta i tak testuj jezeli chcesz miec wzglednie wiarygodne wyniki transferu w zaleznosci od pozycji na dysku (oczywiscie sata preferowane)

Wiarygodność HDTune