Wiarygodność HDTune

Data: 2011-09-05 20:50:07
Autor: qwerty
Wiarygodność HDTune
Użytkownik "Jacek Maciejewski"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:1sxjh53n5wt2s$.gfefwv6vi7ub.dlg@40tude.net...
Cześć
Tu: http://www.voila.pl/476/ng62g macie 3 pliki z benchmarkami HDTune 2.54
pewnego dysku PATA zrobione na tym samym kompie w parominutowych odstępach
czasu. Komp z świeżym XP, praktycznie nic nie zainstalowane, i nic innego
nie robiący aczkolwiek partycja systemowa była na tym właśnie dysku.
Zrobiłem tych benchmarków 10 a przedstawiłem 3 skrajne. Jakbym nie wiedział
że to ten sam dysk to bym się o tym nie dał przekonać :) Lansuję tezę że
wiarygodność tych obrazków produkowanych przez HDTune jest żadna.

Wina leży pomiędzy monitorem, a fotelem.
Ewidentnie widać, że jest ten sam dysk. Pierwsze dwa wyglądają identycznie - system coś robi. Napisałeś, że świeży więc zapewne pobierał aktualizacje, albo pobierał trojan. Widać to po cpu usage na 1 zdjęciu (procesor też myślał). Możesz testować tak dysk, ale jak chcesz w miarę wiarygodnie to musisz wyłączyć wszystkie procesy (antywirus itp.), usługi oraz zwiększyć dokładność (kosztem szybkości oraz zwiększyć rozmiar "bloku"

Wiarygodność HDTune