Wiarygodność HDTune

Data: 2011-09-05 21:48:08
Autor: Tomasz Jasiński
Wiarygodność HDTune
Wcale nie przypadkiem, dnia Mon, 5 Sep 2011 17:57:19 +0200  doszła do mnie wiadomość <1sxjh53n5wt2s$.gfefwv6vi7ub.dlg@40tude.net>
 od Jacek Maciejewski <jacmacwytnij@o2.pl>  :
Cześć
Tu: http://www.voila.pl/476/ng62g macie 3 pliki z benchmarkami HDTune 2.54
pewnego dysku PATA zrobione na tym samym kompie w parominutowych odstępach
czasu. Komp z świeżym XP, praktycznie nic nie zainstalowane, i nic innego
nie robiący aczkolwiek partycja systemowa była na tym właśnie dysku.
Zrobiłem tych benchmarków 10 a przedstawiłem 3 skrajne. Jakbym nie wiedział
że to ten sam dysk to bym się o tym nie dał przekonać :) Lansuję tezę że
wiarygodność tych obrazków produkowanych przez HDTune jest żadna.

Można poprawić wiarygodność HdTune.
Zasysasz Gmera z http://www.gmer.net/#files
Uruchamiasz go i z menu zabijasz wszystkie procesy.
Z poziomu Gmera uruchamiasz HdTune.
Testujesz 10 razy i cieszysz się wynikami.
:)

Data: 2011-09-05 21:52:49
Autor: Tomaszek
Wiarygodność HDTune
W dniu 2011-09-05 21:48, Tomasz Jasiński pisze:
[...]

Ultimate boot CD nie ingeruje w ogóle w system macierzysty zawarty na dysku HDD, a mimo to HD Tune i tak pokazuje pierdoły;)

Data: 2011-09-05 22:08:23
Autor: Tomasz Jasiński
Wiarygodność HDTune
Wcale nie przypadkiem, dnia Mon, 05 Sep 2011 21:52:49 +0200  doszła do mnie wiadomość  <j439f6$bil$1@news.onet.pl>  od Tomaszek <tomaszek1983@onet.pl>  :
[...]

HdTune uruchamiany z UBCD pracuje w środowisku UBCD, natomiast w
podanej metodzie HdTune pracuje w środowisku docelowym(pomiar
wydajności jest bardziej wiarygodny).

Data: 2011-09-05 22:17:33
Autor: Tomaszek
Wiarygodność HDTune
W dniu 2011-09-05 22:08, Tomasz Jasiński pisze:
HdTune uruchamiany z UBCD pracuje w środowisku UBCD, natomiast w
podanej metodzie HdTune pracuje w środowisku docelowym(pomiar
wydajności jest bardziej wiarygodny).

Dokładnie to miałem na myśli UBCD for Windows z całym tym graficznym interfejsem, do którego zbudowania niezbędna jest płytka instalacyjna Windows XP. Czyli taki Windows live CD;)

Data: 2011-09-05 22:40:16
Autor: Rafał Łukawski
Wiarygodność HDTune
On 2011-09-05 21:52, Tomaszek wrote:
[...]

Ultimate boot CD nie ingeruje w ogĂłle w system macierzysty zawarty na
dysku HDD, a mimo to HD Tune i tak pokazuje pierdoły;)

Zapodaj przyklad owych w/w glupot. HD tune jest programem pod windowsy, jezeli uruchamiasz go w srodowisku stworzonym przez grupe studendow, masz /... grupowe wyniki ;)

Wiarygodność HDTune