Data: 2009-10-31 12:17:55 | |
Autor: Tomy M. | |
Wiarygodność TV - propaganda czystej wody | |
Witam
Temat może off topic ale propaganda wiadomej telewizji jest przerażająca. Ludzie tego nie da się ogladąć, ba nawet ich portalu nie da się czytać. I nie piszę tutaj o polityce lecz o innych sytuacjach. Przykład: Portal telewizji o której piszę: http://www.tvn24.pl/-1,1626478,0,1,radiowoz-przejechal-pieszego-na-pasach,wiadomosc.html A teraz przeczytajcie tą samą wiadomość z innego portalu, ręczę że bardziej wiarygodnego, bo nieraz mam okazję sprawdzić to o czym piszą: http://www.jelonka.com/news,single,init,article,23998 Widziecie różnicę? Widzicie początek wybielania Policji? Jeżeli nie widzicie to nie ogladajcie telewizji wcale, bo sterują Wami jak robotami. Za dwa dni napiszą że pieszy był pijany, a w ściganym samochodzie było 4 tony narkotyków i pradziadek Olewnika. -- Tomy M. www.ansibl.com |
|
Data: 2009-10-31 06:52:54 | |
Autor: Mamut | |
Wiarygodność TV - propaganda czystej wody | |
Widziecie różnicę? Widzicie początek wybielania Policji? nie Jeżeli nie widzicie to nie ogladajcie telewizji wcale, a moje czułka i rączki wydają sie takie ludzkie :) Za dwa dni napiszą że pieszy był pijany, a w ściganym nic nie napiszą bo to jednodniowy news, jutro nikt o tym nie bedzie pamietal. |
|
Data: 2009-10-31 18:52:00 | |
Autor: jerzyn | |
Wiarygodność TV - propaganda czystej wody | |
Użytkownik "Tomy M." <tomy@ansibl.com> napisał w wiadomości news:hch6hk$sr7$1atlantis.news.neostrada.pl... WitamNo jak czytasz "ich" portal to gratuluje obiektywizmu ... |
|
Data: 2009-10-31 21:19:39 | |
Autor: Ianus | |
Wiarygodność TV - propaganda czystej wody | |
Użytkownik "Tomy M." <tomy@ansibl.com> napisał w wiadomości news:hch6hk$sr7$1atlantis.news.neostrada.pl... Ludzie tego nie da się ogladąć, ba no to nie ogladaj i nie czytaj, to nie jest obowiązkowe |
|
Data: 2009-11-01 10:45:37 | |
Autor: vari | |
Wiarygodność TV - propaganda czystej wody | |
Użytkownik "Ianus" <USUNianus@op.pl> napisał w wiadomości news:hci64s$fi8$1news.onet.pl...
Fajna odpowiedź. "Skoro......to ty nie czytaj". Pośrednio więc przyznanie racji. Ale ja za komuny mimo że słuchałem Wolnej Europy to i dziennik zdarzyło mi się obejrzeć. Oczywiście po to by mieć większy ogląd sytuacji i przekonać się o skali nadawanej w TV propagandy. Nawet w Moskwie "służby" zapewne oglądały CNN z satelity choć w swych gazetach o przewrotnej nazwie "Prawda" pisano wcale nie to i nie tak jak to usłyszano w CNN. Ja się autorowi nie dziwię, że czyta także takie portale. Ma umysł otwarty i szerokie horyzonty. Dokładnie przeciwnie niż chcieliby go zapewne widzieć niektórzy. Toż to właśnie "moherom" zarzuca się słuchanie jedynie słusznej rozgłośni i jest to wyśmiewane. Nie mniej jednak druga strona obfituje w ludzi czytających jedynie na przykład Gazetę Wyborczą i ze strachem uciekając od innych tytułów aby czasem nie zasiały nieznośne ziarno wątpliwości. TVN jaka jest - każdy widzi. Niektóre wypowiedzi dziennikarzy, usłusznie podpowiadających "przyjaznym" politykom w czasie wywiadu jak tu bardziej obsmarować drugą stronę, są żenujące i przypominają mi nawet pewnymi frazami, dawną szkołę WUML (Wojewódzki Uniwersytet Marksizmu Leninizmu). Takie zbitki słowne jak "kto za tym stoi", "według opozycji im gorzej tym lepiej" czy "komu służy zamet w służbie zdrowia" widniejąw przechowywanych pożółkłych kartkach Trybuny Ludu ze stanu wojennego. Ci dziennikarze, są nierzadko młodsi ode mnie ale zdaje się mentorów mają właśnie z tamtych czasów. I zgodzę się z tezą pewngo dziennikarza, który sam twierdzi, że zawód "dziennikarz" w Polsce 20 lat po 1989 to wcale nie brzmi dumnie. vari |
|
Data: 2009-11-01 09:18:09 | |
Autor: Mamut | |
Wiarygodność TV - propaganda czystej wody | |
Niektóre wypowiedzi dziennikarzy, usłusznie podpowiadających "przyjaznym" TVN nie jest szczytem obiektywizmu ale wystarczy przelaczyc na chwile na obojetnie jakie wiadomosci w TVP zeby sie przekonac co to znaczy kompletny brak obiektywizmu. Ale jak moze byc inaczej skoro tam za takie rzeczy grozi natychmiastowa dymisja jak wynika z przeciekow ludzi tam pracujacych. |
|
Data: 2009-11-01 23:38:46 | |
Autor: W | |
Wiarygodność TV - propaganda czystej wody | |
Mamut napisał(a):
TVN nie jest szczytem obiektywizmu ale wystarczy przelaczyc na chwile A tutaj widać, co to znaczy kompletne zaślepienie. |
|
Data: 2009-11-01 20:01:01 | |
Autor: z | |
Wiarygodność TV - propaganda czys tej wody | |
vari pisze:
I zgodzę się z tezą pewngo dziennikarza, który sam twierdzi, że zawód "dziennikarz" w Polsce 20 lat po 1989 to wcale nie brzmi dumnie. Niestety oglądam tvn (przyzwyczajenie). Jednak z czasem z coraz większym obrzydzeniem. Robią się tacy nachalni że czuję się jakbym Trwam włączył. z PS. Nie wiem jaką obecnie linię polityczną reprezentuje RMF (przed południem słucham). Robią wrażenie twardo stojących na ziemi. |
|
Data: 2009-11-03 17:10:16 | |
Autor: Tomy M. | |
Wiarygodność TV - propaganda czystej wody | |
Użytkownik "z" <zch280672@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hcklte$arc$1inews.gazeta.pl...
vari pisze: Niestety oglądam tvn (przyzwyczajenie). Dokładnie o to mi chodzi, dokladnie z tego powodu przestałem oglądać kiedyś Polsat, miałem dosyć prania mózgu prostymi sztuczkami propagandowymi. Zacząłem oglądać TVN i TVN24, jednak z biegiem czasu zauważyłem że tam socjotechnika jest używana w jeszcze większym stopniu tylko że jest na lepszym poziomie. Oglądając ten kanał mam czasami wrażenie że Ci wszyscy komentatorzy przeszli jakieś szkolenia z zakresu socjotechniki. Np wczoraj na TVN (ja nie oglądam wcale ale czasami zerknę gdy żona ogląda) usłyszałem ZAJEBIŚCIE WSPANIAŁĄ INFORMACJĘ o podpisaniu SUPER KONTRAKTU NA DOSTAWY GAZU Z ROSJI. Przecież nawet dziecko w przedszkolu wie że ten kontrakt Ruscy kazali nam podpisać stawiając nas pod ścianą i mierząc do nas z karabinu .... w sumie patrząc na to co wyczyniali pod Polsko-Białoruską granicą to nawet DOSŁOWNIE. Dziennikarz z TVN twierdził coś wprost przeciwnego. Przedstawił np. termin kontraktu - AŻ do 2037!!! jako coś POZYTYWNEGO (sic!) podczas gdy wiadomo powszechnie że takie kontrakty są jak cyrograf z operatorem GSM czy TPSA, gwarantują TYLKO ZYSKI dostawcy, ODBIORCA/KLIENT nie ma wyjścia i MUSI je podpisać. PS. Nie wiem jaką obecnie linię polityczną reprezentuje RMF (przed południem słucham). Robią wrażenie twardo stojących na ziemi. Radia też nie słucham ... tzn. słucham do pierwszego 25 minutowego bloku reklamowego i przełączam na MP3. Tylko frajerzy "zdalnie sterowani" słuchają radia w samochodzie, wiem że to chamskie ale TAK UWAŻAM. -- Tomy M. www.ansibl.com |
|
Data: 2009-11-04 10:58:22 | |
Autor: z | |
Wiarygodność TV - propaganda czys tej wody | |
Tomy M. pisze:
Radia też nie słucham ... tzn. słucham do pierwszego 25 minutowego Niestety mus. Za cienką ścianą maszynista ofsetowy daje czadu :-( Jak tylko mogę to mp3. Te durne reklamy są jeszcze gorsze z Ps. Czy naukowcy jeszcze nie zrobili badań że nachalność nie służy sprzedaży? Ostatnio słyszałem że zły humor jest dobry - takie badania były :-) |
|
Data: 2009-11-01 22:03:58 | |
Autor: Cavallino | |
Wiarygodność TV - propaganda czystej wody | |
Użytkownik "vari" <varicap@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:
Nie mniej jednak druga strona obfituje w ludzi czytających jedynie na przykład Gazetę Wyborczą i ze strachem uciekając od innych tytułów aby czasem nie zasiały nieznośne ziarno wątpliwości. Daj już sobie luz z tą czarną propagandą, bo jeszcze kilka tygodni temu w podobny sposób psy wieszałeś na PO w kontekście TVP, no to teraz sami możemy stwierdzić jak smakuje alternatywa, czyli Twój stan wymarzony. To ja już brrrrr - wolałem TVP by Farfał, przynajmniej TVP HD mogłem oglądać. |
|
Data: 2009-11-03 16:51:28 | |
Autor: vari | |
Wiarygodność TV - propaganda czystej wody | |
Daj już sobie luz z tą czarną propagandą, bo jeszcze kilka tygodni temu w podobny sposób psy wieszałeś na PO w kontekście TVP, no to teraz sami możemy stwierdzić jak smakuje alternatywa, czyli Twój stan wymarzony. To zacytuj gdzie pochwalam zakodowanie "platformy" TVP czy opóźnienie DVB-T. vari |
|
Data: 2009-11-03 20:34:38 | |
Autor: Cavallino | |
Wiarygodność TV - propaganda czystej wody | |
Użytkownik "vari" <varicap@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hcpjls$1s6$1atlantis.news.neostrada.pl...
Daj już sobie luz z tą czarną propagandą, bo jeszcze kilka tygodni temu w podobny sposób psy wieszałeś na PO w kontekście TVP, no to teraz sami możemy stwierdzić jak smakuje alternatywa, czyli Twój stan wymarzony. A nie, jak tylko Pisiory przejęły TV to się z miejsca zamknąłeś i dziwnym trafem nie miałeś nic do powiedzenia. Znaczy zmiana Ci się podobała. |
|