Wiarygodność opluwacza PiS-u

Data: 2010-03-02 09:39:57
Autor: Hans Kloss
Wiarygodność opluwacza PiS-u
Wierzejski o Zbigniewie Ziobro 28.07.2007 R.
Zdaniem Wierzejskiego, nowym premierem mógłby być minister
sprawiedliwości Zbigniew Ziobro. Wierzejski powiedział, że warunek
dotyczący zmiany premiera przedstawiciele LPR postawią podczas
poniedziałkowych rozmów koalicyjnych. Sam Zbigniew Ziobro powiedział,
że "nie jest zainteresowany objęciem tego stanowiska".

Wierzejski o Ziobro 2.03.2010
Niedawno "Polityka" napisała artykuł o tym "jak PiS zbierało haki".
Zaraz po publikacji, Zbigniew Ziobro pozwał tygodnik do sądu. Dzisiaj
informacje "Polityki" potwierdza na swoim blogu w Onet.pl Wojciech
Wierzejski: "Mogę osobiście z pełną odpowiedzialnością potwierdzić
wiele tez z tego artykułu, jako naoczny świadek tamtych wydarzeń".

Pełostwo i ich pomagierzy czują że się im grunt spod nóg usuwa stąd
rozpaczliwe próby umazania gnojem politycznego przeciwnika, skoro z
własnych świństw i matactw wytłumaczyć się nie są w stanie. Po dwóch
latach sobie śmieć przypomniał cudownym sposobem o "hakach"....
J-23

Data: 2010-03-02 21:54:49
Autor: J-23
On 2 Mar, 18:39, Hans Kloss <mrdevi...@gmail.com> wrote:
[...]

Gwóźdź mu przeszkadą?
Bo zadał kłam!

J-23 itede...

Data: 2010-03-03 00:21:47
Autor: zbig
[...]

Ten śmieć śmieciu, był prawą ręką wicepremiera w waszym rządzie. To
wasz pomagier, choćbyś się zesrał..

Data: 2010-03-03 09:30:38
Autor: cytryna
> [...]

> J-23

Ten śmieć śmieciu, był prawą ręką wicepremiera w waszym rządzie. To

Gnojki zawsze się zesrywaja w zespole, i jakiś cudowny sposób gromadzą się w Partiach Obciachu (PO). Paru płatnych nosicieli nowej ideologii, cmentarnej, skrzykuje się niezawodnie aby wyrazić swój "obywatelski sprzeciw", "dać odpór"
i takie tam inne farmazony prawić, a wszystko za cenę utrzymania się przy korycie władzy. Szczególnie aktywni pod koniec apogeum oszustwa,kiedy ukochane słupki popularności leca na mordę w szambo. Pierwszy szczur nadał komunikat z Florydy, odsłonił całą formację kanciarzy, lodziarzy, przekrętaczy i ich ogląd
świata - wyjatkowo cyniczna banda oprychów.

Data: 2010-03-03 11:49:48
Autor: Hans Kloss
On 3 Mar, 09:21, zbig <zbigni...@gazeta.pl> wrote:

wasz pomagier, choćbyś się zesrał..

BYŁ śmieciu, BYŁ żebys się zesrał to owo "pomagierstwo" można rozważać
jedynie w czasie przeszłym. Teraz jest pachołem pełodonka ;).
J-23

Data: 2010-03-03 13:38:39
Autor: -heÂŽsk-
Wiarygodność opluwacza PiS-u
On Tue, 2 Mar 2010 09:39:57 -0800 (PST), Hans Kloss
<mrdevilyn@gmail.com> wrote:

Wierzejski o Zbigniewie Ziobro 28.07.2007 R.

 [...]

Pełostwo i ich pomagierzy czują że się im grunt spod nóg usuwa stąd
rozpaczliwe próby umazania gnojem politycznego przeciwnika,

 skleroza cie dopadla czy amnezja puszens? przeciez giertych to  wierny koalicjant pis.jaroslaw na salony go wprowadzil, ministrem  od ksiazek zrobil. w trojke (prezes,lepper,giertych) do zdjec
 pozowali, razem kotu karme kupowali, a teraz co? romek jest be?

skoro z własnych świństw i matactw wytłumaczyć się nie są w stanie.

 skoro powstaly w twojej glowie i glowce prezesa...

Po dwóch latach

 tyle trzyma trauma ? ;o))

sobie śmieć

 KOALICJANT! K O A L I C J A N T  prezesa PiS.

przypomniał cudownym sposobem o "hakach"....

 wstrzelil sie idealnie.  brat prezesa przebakuje, ze nie bedzie startowal w wyscigu.

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-03-03 11:56:11
Autor: Hans Kloss
On 3 Mar, 13:38, -he(R)sk- <wc bigbred...@interia.pl> wrote:

 skleroza cie dopadla czy amnezja puszens? przeciez giertych to
 wierny koalicjant pis.
Debilizm cię dopadł czy pielęgniarz zapomniał pigułki podać,  wierny??
Najwyraźniej nie rozumiesz co to słowo oznacza...
J-23

Data: 2010-03-04 18:33:19
Autor: -heÂŽsk-
Wiarygodność opluwacza PiS-u
On Wed, 3 Mar 2010 11:56:11 -0800 (PST), Hans Kloss
<mrdevilyn@gmail.com> wrote:

> [...]

>  wierny koalicjant pis.
Debilizm cię dopadł czy pielęgniarz zapomniał pigułki podać,

 nie przenos na innych swoich doswiadczen z czasow kiedy  miales zwiazane na supel nieco przydlugie rekawy ;o)))
wierny??

 a nie? przez 2 lata wytrwal WIERNIE przy prezesie.

Najwyraźniej nie rozumiesz co to słowo oznacza...

 rozjasnij o najjasnieszy moj nieco przydymiony umysl.
 wg pis wierny oznacza posluszny, tak ? ;o)))

--

 HeSk

Data: 2010-03-03 19:38:33
Autor: HaMMeR
<mrdevilyn@gmail.com>  wrote:

Wierzejski o Zbigniewie Ziobro 28.07.2007 R.

  [...]

Pełostwo i ich pomagierzy czują że się im grunt spod nóg usuwa stąd
rozpaczliwe prĂłby umazania gnojem politycznego przeciwnika,

[...]

No i niewykorzystal szansy jaka mu sprawil PIS i teraz sprzata dla platfusow,
ktorzy maja otwarte ramiona dla wszelkich zgnilych spadow z roznych partii.

skoro z własnych świństw i matactw wytłumaczyć się nie są w stanie.

  skoro powstaly w twojej glowie i glowce prezesa...

Po dwĂłch latach

  tyle trzyma trauma ? ;o))

sobie śmieć

  KOALICJANT! K O A L I C J A N T  prezesa PiS.

Juz nie!!! Teraz 'robi' dla PO!!!!

Wiarygodność opluwacza PiS-u