Wiarygodność opluwacza PiS-u

Data: 2010-03-03 00:21:47
Autor: zbig
Wiarygodność opluwacza PiS-u
On 2 Mar, 18:39, Hans Kloss <mrdevi...@gmail.com> wrote:

Pełostwo i ich pomagierzy czują że się im grunt spod nóg usuwa stąd
rozpaczliwe próby umazania gnojem politycznego przeciwnika, skoro z
własnych świństw i matactw wytłumaczyć się nie są w stanie. Po dwóch
latach sobie śmieć przypomniał cudownym sposobem o "hakach"....
J-23

Ten śmieć śmieciu, był prawą ręką wicepremiera w waszym rządzie. To
wasz pomagier, choćbyś się zesrał..

Data: 2010-03-03 09:30:38
Autor: cytryna
> [...]

> J-23

Ten śmieć śmieciu, był prawą ręką wicepremiera w waszym rządzie. To

Gnojki zawsze się zesrywaja w zespole, i jakiś cudowny sposób gromadzą się w Partiach Obciachu (PO). Paru płatnych nosicieli nowej ideologii, cmentarnej, skrzykuje się niezawodnie aby wyrazić swój "obywatelski sprzeciw", "dać odpór"
i takie tam inne farmazony prawić, a wszystko za cenę utrzymania się przy korycie władzy. Szczególnie aktywni pod koniec apogeum oszustwa,kiedy ukochane słupki popularności leca na mordę w szambo. Pierwszy szczur nadał komunikat z Florydy, odsłonił całą formację kanciarzy, lodziarzy, przekrętaczy i ich ogląd
świata - wyjatkowo cyniczna banda oprychów.

Data: 2010-03-03 11:49:48
Autor: Hans Kloss
On 3 Mar, 09:21, zbig <zbigni...@gazeta.pl> wrote:

wasz pomagier, choćbyś się zesrał..

BYŁ śmieciu, BYŁ żebys się zesrał to owo "pomagierstwo" można rozważać
jedynie w czasie przeszłym. Teraz jest pachołem pełodonka ;).
J-23

Wiarygodność opluwacza PiS-u