Wiarygodny jak Macierewicz.

Data: 2010-07-21 10:51:37
Autor: PesTYcyD
Wiarygodny jak Macierewicz.
Zdziwiłem się że to całe robactwo jak maścierewicz powychodziło z dziur. Ten półgłówek tak się skompromitował swoim raportem wsi że lechkacz musiał go utajnić żeby się nie spalić ze wstydu, że takie miernoty intelektualne stanowią jego środowisko.

Data: 2010-07-21 12:28:05
Autor: mkałrwan jest debilem
Wiarygodny jak Macierewicz.
Użytkownik "PesTYcyD" <pestycyd@wp.pl> napisał

[...]

Spalic to mało. Kaczyński i Macierewicz powinni siedziec za to, że narazili polskich żołnierzy na śmiertelne niebezpieczeństwo.

 Przemysław Warzywny

--

"Wychodząc z samolotu, [prezydent] powiedział do mnie krótkie zdanie: >Jeszcze się policzymy <" - opowiadał "Gazecie" Pietruczuk. Napiętnowali go potem posłowie PiS. Karol Karski doniósł prokuraturze, że nie wykonał rozkazu prezydenta. Przemysław Gosiewski w interpelacji sejmowej zarzucił pilotowi tchórzostwo."

Wiarygodny jak Macierewicz.